Klasse!Rambo skrev:nah, han har bare ikke fået udviklet sine balancesanser endnu......jørgen lk skrev:Ronaldo havde fået forkerte støvler på igår. Måske han kan låne Bendtners lyserøde?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 161698.ece
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
1-1 mellem Real og Barca, på mål af Higuain og Henry. Og der er kun spillet 18 minutter.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
1-2 på mål af Puyol og der er kun spillet 20 minutter.
Og der var Abidal heldig ikke at blive smidt ud. Vanvittig kamp...
Nøj, hvor spiller de dog bare smuk fodbold i Barcelona. Det er jo helt vildt. Især Iniesta er (igen) helt outstanding. Hvis jeg kunne vælge mellem at få ham og Messi til klubben tror jeg faktisk jeg ville vælge førstnævnte.
Super underholdende kamp! 2-3
2-4!! 
Der er kun 14 spillere på banen i Madrid i aften; målmænd, midtbanespillere og angribere...
2-6 med 5 min igen
og Iker reddede vel 3-4 giga chancer i 1. halveg. Spansk bold når det er bedst 
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Nevad
Mon ikke der er et par stykker (måske lidt flere...) der sover skidt i Madrid i aften 
-
Dines
... og mon ikke, at det her nederlag kan komme til at koste hoveder i form af fyrreseddel til Ramos, der har gjort det forrygende i sin tid. Fantastisk underholdning offensivt, men rent defensivt sad man og skammede sig på Real Madrids vegne. En skændsel. Tillykke til Barca med mesterskabet, yderst fortjent. Verdens bedst spillende fodboldhold. At de laver over 100 mål i den spanske liga er unikt.
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Fuldkommen sindssygt spil af Barcelona. Så fedt at se et hold spille sit eget spil selv på udebane mod det næstbedste hold i ens liga. Simpelthen så beundringsværdigt. Og tænk engang, Casillas var endda rigtigt godt spillende i store dele af kampen
Stilfuldt iøvrigt af R Madrids fans at skride en masse i løbet af kampen. Men det går vel hånd i hånd at såvel klub, som spillere, som fans viser total mangel på klasse
Stilfuldt iøvrigt af R Madrids fans at skride en masse i løbet af kampen. Men det går vel hånd i hånd at såvel klub, som spillere, som fans viser total mangel på klasse
Flot spil af Barca, som fik en masse selvtillid til deres kamp mod chelsea. Jeg tror dog barca kommer i menneske hænder på onsdag, da de slet ikke får så let spil, da lampard og co. vil gå til stålet, og sikkert mere.
Eneste negative er, at christina efter sådan en kamp må sidde tilbage og sige, "hvad fanden skal jeg i den klub...."
Eneste negative er, at christina efter sådan en kamp må sidde tilbage og sige, "hvad fanden skal jeg i den klub...."
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
McRae
Klassemål i HSV-Hertha kampen: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2465529/
Tjahhh - men hvad nytter det?McRae skrev:Klassemål i HSV-Hertha kampen: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2465529/
Hverken HSV eller Hertha kan bruge 1-1 til ret meget.
Skal vi gætte på, at Bayern M tager mesterskabet (selvom håber på Wolfsburg eller HSV)?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.