Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. apr, 2009 22:14

McRae skrev:Jeg synes bare vi får set at Barca ikke vinder kampe med 6-0 når de står over for forsvar fra engelske topklubber. De kan tydeligvis en masse med bolden, men i sidste ende bliver det ikke til noget. Kan da også lige så godt indrømme, at jeg holder med Chelsea. Gider ikke holde med Barca, bare fordi de spiller poleret fodbold.
Hedder du Frank Arnesen i det virkelige liv? ;)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 28. apr, 2009 22:15

McRae skrev:Jeg synes bare vi får set at Barca ikke vinder kampe med 6-0 når de står over for forsvar fra engelske topklubber. De kan tydeligvis en masse med bolden, men i sidste ende bliver det ikke til noget. Kan da også lige så godt indrømme, at jeg holder med Chelsea. Gider ikke holde med Barca, bare fordi de spiller poleret fodbold.
Men du vil godt holde med Chelsea, som spiller destruktivt og deprimerende fodbold, og endvidere er bygget op omkring hamrende usympatiske spillere?

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 28. apr, 2009 22:16

Havde det været en united spiller der væltede der.. sååååååh. :roll:

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 28. apr, 2009 22:29

aarde skrev:
Men du vil godt holde med Chelsea, som spiller destruktivt og deprimerende fodbold
YES!
og endvidere er bygget op omkring hamrende usympatiske spillere?
Af hvilke der også er nogle stykker hos Barca

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 28. apr, 2009 22:30

Jævn kedelig kamp
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 28. apr, 2009 22:38

:zzz:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. apr, 2009 22:41

Skandale dommer. Han må være cska's MoM.

Dommer standarden er pinligt lav!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bongfong

Indlæg af bongfong » tirsdag, 28. apr, 2009 22:43

Sikke en (skandale) dommer - flere dårlig kendelser.
Jeg tror på statistikken nu. Chelsea vinder CL. De sidste mange år har det hold, der slår det hold, der slår Real Madrid, vundet CL - og må sige at Chelsea har gode kort. Kampen idag var rimelig kedelig ift. forventningen. Men næste uge bliver det uden tvivl et brag. Tager hatten af for magikeren Hiddink.

Brugeravatar
jørgen lk

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 28. apr, 2009 22:46

Wow - i morgen kan vi udover at se en lækkerbidsken af en fodboldkamp mellem scum united og Arsenal se frem til et langt interview med ingen ringere end mr. ferguson Ferguson. Ih hvor spændende.

(tror jeg vil arbejde over-over i morgen)

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 28. apr, 2009 22:51

jørgen lk skrev:Wow - i morgen kan vi udover at se en lækkerbidsken af en fodboldkamp mellem scum united og Arsenal se frem til et langt interview med ingen ringere end mr. ferguson Ferguson. Ih hvor spændende.
Jeg tror faktisk det kommer i aften.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. apr, 2009 22:51

Nu kommer der Champions League goalshow, jubiiii :D

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 28. apr, 2009 22:53

Ærgeligt at Barca ikke formår at nedbryde 9-mands forsvarsmuren. Det skulle simpelthen forbydes at spille fodbold på den måde. Dog tror jeg ikke Barca taber i returkampen, så deres chancer er stadig store for en finaleplads.

Er dommerstandarden virkelig så ringe pt at aftenens dommer kan være værdig til at dømme en CL semifinale?
Klart straffe og rødt kort til hans tyskerven er de største missere. Jeg syntes at mindes at Wolfgang Stark tidligere har dømt katastrofalt, men kan simpelthen ikke huske hvilken kamp? Any one??
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. apr, 2009 22:54

jørgen lk skrev:Wow - i morgen kan vi udover at se en lækkerbidsken af en fodboldkamp mellem scum united og Arsenal se frem til et langt interview med ingen ringere end mr. ferguson Ferguson. Ih hvor spændende.

(tror jeg vil arbejde over-over i morgen)
Og de pryder lige deres fergie interview ved at kalde manure for "united" i underteksterne. Nogle der orker at sætte dem på plads? Må indrømme det også er begyndt at pisse mig af efter den lille diskussion omkring det. For det er jo næsten som om de har patent på at kalde sig united og intet kunne være mere forkert. Han sagde jo heller ikke engang united. Det en om'mer 3+.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 28. apr, 2009 22:55

Hr. Drejer skrev:Nu kommer der Champions League goalshow, jubiiii :D
Fedt det stadig goalshow når der ingen mål er til seerne. Fesent.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
jørgen lk

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 28. apr, 2009 22:56

Nicoen skrev:
Jeg tror faktisk det kommer i aften.
Ja, det lader det til, nå, men jeg tror så at det er sengetid.

Nå, men med PS ved TV3-roret, så kommer der nok alligevel scum-fråds i morgen, Så det skal ikke afholde mig fra at tage en ekstra tørn på arbejde i morgen.
Det er godt, at det er forår, næsten maj - og næsten lønningsdag.

(Og goal-showet - det bliver helt vildt)

Besvar