Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
@Brag
Kan du forklare hvorfor christina kun får 1 ud af 3 gule kort?
1. Fortsætter efter fløjt med at løbe 20 meter ned mod målet for at skyde på mål. (fløjtet var lydt inden Berbatov sendte sin aflevering afsted)
2. Losser en modspiller ned bagfra.
3. Tager sin trøje af.
Nej, men havde det været en bedre dommer var han smidt ud inden i FIK jeres straffe.
1. Fortsætter efter fløjt med at løbe 20 meter ned mod målet for at skyde på mål. (fløjtet var lydt inden Berbatov sendte sin aflevering afsted)
3. Tager sin trøje af.
Nej, men havde det været en bedre dommer var han smidt ud inden i FIK jeres straffe.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Tænker du på 5min inden straffet?Flemming skrev: 2. Losser en modspiller ned bagfra.
Altså der hvor han sparker støtte benet væk på en modspiller, i frustation?
Nu skal vi vel også være lidt realistiske, hvis ronaldo havde et gult kort i forvejen, så havde han formentlig heller ikke taget sine trøje af for, at fejre sin mål scoring. Det er vel meget normalt (desværre) at man spiller mere groft/gør usportslige ting før man får det gule kort, end efter man får det.Flemming skrev:@Brag
3. Tager sin trøje af.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Nej men det kan hjælpe ham fra at sparke folk ned umotiveret samt falde for let. Ved at give ham løbepas fortsætter han jo med at lave alle sine skarnstreger.LFC Søren skrev:Nu skal vi vel også være lidt realistiske, hvis ronaldo havde et gult kort i forvejen, så havde han formentlig heller ikke taget sine trøje af for, at fejre sin mål scoring. Det er vel meget normalt (desværre) at man spiller mere groft/gør usportslige ting før man får det gule kort, end efter man får det.Flemming skrev:@Brag
3. Tager sin trøje af.
Du kan sammenligne det med drogba. Havde han fået gult kort da han trillede ind på banen igen havde han nok ikke faldet så latterligt let resten af kampen. Noget man ofte ser christina og drogba gøre.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Det har du ret i, men nu så jeg ikke kampen, så jeg ved ikke helt hvad han gjorde. Vi har bare en tendens her på forum, at være efter andre, også glemme at vi også ind imellem har dommeren med os, hvilket vi også havde igår.Flemming skrev:Nej men det kan hjælpe ham fra at sparke folk ned umotiveret samt falde for let. Ved at give ham løbepas fortsætter han jo med at lave alle sine skarnstreger.LFC Søren skrev:Nu skal vi vel også være lidt realistiske, hvis ronaldo havde et gult kort i forvejen, så havde han formentlig heller ikke taget sine trøje af for, at fejre sin mål scoring. Det er vel meget normalt (desværre) at man spiller mere groft/gør usportslige ting før man får det gule kort, end efter man får det.Flemming skrev:@Brag
3. Tager sin trøje af.
Du kan sammenligne det med drogba. Havde han fået gult kort da han trillede ind på banen igen havde han nok ikke faldet så latterligt let resten af kampen. Noget man ofte ser christina og drogba gøre.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Efter at have set straffesparksepisoden igen, så mener jeg ikke der er straffespark. Desværre bliver de sat i gang af det, men mon ikke de havde formået at score alligevel. Det er jeg ganske sikker på. Som jeg frygtede inden kampen, så afgjorde wayne rooneys energi kampen for man utd. Det var ikke fordi Howard Webb dømte skidt, men fordi Rooney er inde i en fantastiks form pt. michael carrick spillede igen en rigtig god kamp. Det er de to spillere der er nøglen for succesen. Det kan godt være c. ronaldo trækker mange overskifter, men det er carrick og rooney der bærer holdet offensivt (også giggs når han er med)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Efter at have set højdepunkterne fra kampen i går aftes på Kanal 5, er jeg helt enig med dig. Der er under ingen omstændigheder straffe i den pågældende situation. Det Gomez gør tæller som en helt ren tackling. Hvis det var en spiller der havde lavet tilsvarende glidende tackling ude på banen, var der aldrig blevet fløjtet for frspark.Hekkem skrev:Efter at have set straffesparksepisoden igen, så mener jeg ikke der er straffespark. Desværre bliver de sat i gang af det, men mon ikke de havde formået at score alligevel. Det er jeg ganske sikker på. Som jeg frygtede inden kampen, så afgjorde wayne rooneys energi kampen for man utd. Det var ikke fordi Howard Webb dømte skidt, men fordi Rooney er inde i en fantastiks form pt. michael carrick spillede igen en rigtig god kamp. Det er de to spillere der er nøglen for succesen. Det kan godt være c. ronaldo trækker mange overskifter, men det er carrick og rooney der bærer holdet offensivt (også giggs når han er med)
Ud fra højdepunkterne er det umuligt at sige om scum havde vendt kampen alligevel, men det er i hvert fald helt sikkert at de bliver hjulpet i gang af en kæmpe fejldom.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg gider slet ikke tage stilling til straffesparket, men blot ærgrer mig over deres sejr.
Mht. Carrick så er jeg helt på linje med Hekkem. Jeg ved godt jeg bliver upopulær på det her, men han er altså helt fantastisk og jeg vil mene, at han er bedre end Alonso. Vi grinede af prisen de købte ham for, men fakta er at de vandt mesterskabet udelukkende ved at hente ham. Ganske vist fik ronaldo sit gennembrud dér, men det kan imo til en vis grad tilskrives carrick. Nu vinder de sandsynligvis deres tredje PL på stribe efter dette køb.
Dog vil jeg sige, at ronaldo stadig er uhyre vigtig (måske den vigtigste) for dem. Dette illustreredes tydeligt i de kampe han ikke var med i år, hvor de til tider faldt sammen. Jeg håber stadig han skifter.
edit: Jeg er også enig mht. rooney, men ham hader jeg så meget, at jeg ikke kan få mig selv til rose ham offentligt.
Mht. Carrick så er jeg helt på linje med Hekkem. Jeg ved godt jeg bliver upopulær på det her, men han er altså helt fantastisk og jeg vil mene, at han er bedre end Alonso. Vi grinede af prisen de købte ham for, men fakta er at de vandt mesterskabet udelukkende ved at hente ham. Ganske vist fik ronaldo sit gennembrud dér, men det kan imo til en vis grad tilskrives carrick. Nu vinder de sandsynligvis deres tredje PL på stribe efter dette køb.
Dog vil jeg sige, at ronaldo stadig er uhyre vigtig (måske den vigtigste) for dem. Dette illustreredes tydeligt i de kampe han ikke var med i år, hvor de til tider faldt sammen. Jeg håber stadig han skifter.
edit: Jeg er også enig mht. rooney, men ham hader jeg så meget, at jeg ikke kan få mig selv til rose ham offentligt.
Nu så jeg kampen, og mente Spurs var ganske dygtige til at udnytte de få fejl man utd foretog i første halvleg. En første halvleg hvor man utd havde bolden mest, men ikke kom til scoringer. Det skyldes Gomez, der var flyvende ved 2-3 lejligheder. Nani gjorde det egentlig ganske fint - i forhold til hans ellers lave niveau i sæsonen - men der skete det ved indskiftningen af Tevez, at man utd befandt sig 5-10 meter længere fremme på banen i anden halvleg. Samtidigt med Spurs fik gummiben, og glemte at presse op på man utd. man utd er dårligst, når man presser dem over hele banen, og specielt hvis man presser dem på den sidste 1/3 af banen. man utd er bedst på den forreste 1/3.Emmy skrev: Efter at have set højdepunkterne fra kampen i går aftes på Kanal 5, er jeg helt enig med dig. Der er under ingen omstændigheder straffe i den pågældende situation. Det Gomez gør tæller som en helt ren tackling. Hvis det var en spiller der havde lavet tilsvarende glidende tackling ude på banen, var der aldrig blevet fløjtet for frspark.
Ud fra højdepunkterne er det umuligt at sige om scum havde vendt kampen alligevel, men det er i hvert fald helt sikkert at de bliver hjulpet i gang af en kæmpe fejldom.
Stupidity now - Insanaty later
Nu så jeg kun kampen sporadisk, men af det jeg så var nani elendig. Han er ubetinget deres dårligste spiller og jeg håber han starter inde i resten af deres kampe. Hver gang han havde bolden gik der kun få blink med øjet før Spurs fik den.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Nani har generalt være mega elendig under hele sin periode i Scum. Det må siges at have været et kæmpe fejlkøb af dem for han har jo slet ikke præsteret ordenligt! Nøj, han har haft nogle ringe kampe!!AJ skrev:Nu så jeg kun kampen sporadisk, men af det jeg så var nani elendig. Han er ubetinget deres dårligste spiller og jeg håber han starter inde i resten af deres kampe. Hver gang han havde bolden gik der kun få blink med øjet før Spurs fik den.

Var Nani ikke beskrevet som et kæmpetalent (før united købte ham), og var vi ikke også interesserede i ham?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jo, flere fandt ham enormt talentfuld. Om vi var decideret linket til ham kan jeg ikke huske, men da han blev nævnt ifm de fleste topklubber omhandlede snakken da også os.
Det skal siges, at jeg på ingen måde mener, at nani er talentløs, men han træffer bare de dårligste beslutninger med bolden og til tider ligner han en helt blottet for selvtillid.
Det skal siges, at jeg på ingen måde mener, at nani er talentløs, men han træffer bare de dårligste beslutninger med bolden og til tider ligner han en helt blottet for selvtillid.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ligesom Babel?
Nani var (er?) et kæmpetalent. Sidste sæson gjorde han det egentlig meget godt, og viste tegn til at blive en rigtig god spiller, men i denne sæson er han blevet dårligere i forhold til forrige.
Jeg vil fortsat sige, at han har talentet, men han er ekstremt dårlig til at tage de rigtige beslutninger, hvilket ofte munder ud i håbløse boldtab. Han har helt klart været en af vores (er United-fan
) dårligste spillere i år.
Jeg vil fortsat sige, at han har talentet, men han er ekstremt dårlig til at tage de rigtige beslutninger, hvilket ofte munder ud i håbløse boldtab. Han har helt klart været en af vores (er United-fan