Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vild redning!!!!
Vigtigt.

Vigtigt.
GOMEZ FØD MINE BØRN!
Selvom de har haft bolden meget, synes jeg ikke rigtigt at de har været så pivfarlige igen som tidligere?aarde skrev:Det er jo det rene tyveri! Modric til 2-0!
Det er første gang i 10 år at vi (jeg er Spurs-supporter) scorer 2 på OT.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nu må Tottenham godt lige forsvare koncentreret de sidste 6 + tillæg. Det brænder sgu lidt på lige nu, men Gomes har en god dag so far i Spurs -buret! Go Spurs!!
Vi SMADRER det PIShold !
så ser det ud som om, at vi har hentet ét point mere ind end united de sidste 2kampe:D 

Jeg håber I slår flere positive rekorder i dag.The Real Kramer skrev:Selvom de har haft bolden meget, synes jeg ikke rigtigt at de har været så pivfarlige igen som tidligere?aarde skrev:Det er jo det rene tyveri! Modric til 2-0!

Hvis Tottenham hiver denne her hjem tror jeg sgu på det igen (sig mig, hvem gør ikke det?!
)
Jeg må erkende at jeg var en af de negative efter Arsenal kampen men jeg vil med glæde tage mine ord tilbage og gøre dem til skam!
SCUM har kampe tilbage mod hold som Arsenal og City hvilket er to hold som skal drille dem.
Må inderst inde erkende min kærlighed til Tottenham hvis dette holder og ikke mindst Bent og Modric..

Jeg må erkende at jeg var en af de negative efter Arsenal kampen men jeg vil med glæde tage mine ord tilbage og gøre dem til skam!
SCUM har kampe tilbage mod hold som Arsenal og City hvilket er to hold som skal drille dem.
Må inderst inde erkende min kærlighed til Tottenham hvis dette holder og ikke mindst Bent og Modric..

Jeg er selv stor Spurs sympatisør, dog med et langt større tilhørsforhold til Liverpool. Alligevel synes jeg, at det er lige farvet nok at benægte, at Tottenham er blevet udspillet indtil videre i første halvleg. Lennon, Modric og Bent har været de eneste rigtige kilder til uro for United, som omvendt selv har haft en del rigtig store chancer.The Real Kramer skrev:Selvom de har haft bolden meget, synes jeg ikke rigtigt at de har været så pivfarlige igen som tidligere?aarde skrev:Det er jo det rene tyveri! Modric til 2-0!
scum - Spurs
12 Shots 3
4 Shots on target 3
Senest rettet af Aarde lørdag, 25. apr, 2009 19:19, rettet i alt 2 gange.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Canal Plus speaker:
"Tettenham are allmost toying with the Manchester defence here"
Redknaps gutter er fremragende til at tage spillet derop, hvor scums svagheder bliver afsløret!
Keane og Modric spiller rigtig godet, og Lennon er ganske enkelt flyvende!
... og så er der halvleg : 0-2!!

"Tettenham are allmost toying with the Manchester defence here"
Redknaps gutter er fremragende til at tage spillet derop, hvor scums svagheder bliver afsløret!
Keane og Modric spiller rigtig godet, og Lennon er ganske enkelt flyvende!
... og så er der halvleg : 0-2!!

Vi SMADRER det PIShold !
Sælg ikke skindet, før bjørnen er skudt.bongfong skrev:så ser det ud som om, at vi har hentet ét point mere ind end united de sidste 2kampe:D
YNWA
Nogen der har et stream til kampen?
Tekst TV kører sgu lidt langsomt nu til da'v's..

Livefooty.Mathias skrev:Nogen der har et stream til kampen?