Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 19. apr, 2009 19:46

Skal vi ikke bare konstatere, at der findes to manc hold, et med ronaldo og et uden. Når han ikke er med, så sidder man sgu ikke helt på samme måde, og bare venter på at de scorer et mål. Så blev det alligevel en god søndag :D

PS. underlig at sidde og jube over en phil neville scoring.
Senest rettet af LFC Søren søndag, 19. apr, 2009 19:48, rettet i alt 1 gang.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » søndag, 19. apr, 2009 19:48

Dejligt at de røg ud :) . Men det er lidt ærgeligt at deres trup er så bred at de kunne spare alle stamspillerne, pånær midterforsvaret, som altid kan spille flere kampe end resten af holdet..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » søndag, 19. apr, 2009 19:52

Flemming skrev:FRYD!

Dejligt at scums reserver ikke var nok. Godt de blev straffet (fangede i den?) for at stille med deres andethold.
Jeg tænkte helt det samme. Rafa ville blive slagtet af en samlet presse hvis han sparede sine 3-4 bedste spillere til en FA-Cup semifinale.

Jeg håber traktor ferguson får heftig kritik, så han er nødt til at pive over kampprogrammet.

Men trods de 120 minutter og det mentale slag i ansigtet skulle det ikke undre mig om de vinder 1-0 mod Portsmouth på onsdag - de har trods alt alle deres vigtige spillere klar :(
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Liverbird

Indlæg af Liverbird » søndag, 19. apr, 2009 19:53

Nu kan Fergie tage hjem til Allardyce, og så kan de to tude sammen! Det er i nøden, man skal kende sine venner!
YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 19. apr, 2009 20:04

Tillyke til Everton. Nu skal i 'bare' slå chelski. Håber der kom flere ridser i scums selvtillid.

Edit: Jeg synes Whiskynose viste manglende respekt, ved at sende reserveholdet på banen. Everton er ikke nogen lille klub.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » søndag, 19. apr, 2009 20:14

Så vred var Fergie i dag:

Billede

......... prøver han på at flyve eller hvad? Han tror måske, han er en fugl.
YNWA

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 19. apr, 2009 20:26

Dagens latter anfald fik jeg, da jeg læste bold.dk ref. af kampen. Nedenstående er sakset fra bold.dk

http://www.bold.dk/nyt/Everton-sendte-United-ud
"Midt i anden halvleg kom Alex Ferguson så for alvor op af stolen. Danny Welbeck blev fældet i feltet, men dommer Mike Riley, som United ikke har de bedste erfaringer med, valgte at vinke afværgende." :shock: :shock: :shock: :shock:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 19. apr, 2009 20:30

Hr. Drejer skrev:Tillyke til Everton. Nu skal i 'bare' slå chelski. Håber der kom flere ridser i scums selvtillid.

Edit: Jeg synes Whiskynose viste manglende respekt, ved at sende reserveholdet på banen. Everton er ikke nogen lille klub.
Dét der, det er foreløbigt årets bedste kommentar her på forum!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 19. apr, 2009 20:40

Liverbird skrev:Så vred var Fergie i dag:

Billede

......... prøver han på at flyve eller hvad? Han tror måske, han er en fugl.
FLY FERGIE FLY :lol:

Tillykke til Everton med finale pladsen, håber de vinder lortet over Chelski! Selvom at Scum sparede en del spillere så sidder det da i hovederne på de fleste af spillerne at de røg ud af FA Cuppen og det er jo kun en fordel for os. Mon ikke også at Portvinstud for noget skældud i pressen over at han sparede så mange profiler i en semi finale i FA Cuppen mod et hold som Everton? Og endnu engang så vi at Scum ikke kan uden Christina og Shrek på holdet. NØJ hvor var det kedeligt spil det de leverede!
Billede

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 19. apr, 2009 20:43

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:Tillyke til Everton. Nu skal i 'bare' slå chelski. Håber der kom flere ridser i scums selvtillid.

Dét der, det er foreløbigt årets bedste kommentar her på forum!
Jeg takker ærbødigst.

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 20. apr, 2009 10:57

SÅ kom den obligatoriske undskyldning/klandring fra Fergie himself: Det var banens skyld!

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 25,00.html

Wenger er sevfølgelig enig.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » mandag, 20. apr, 2009 11:38

McRae skrev:SÅ kom den obligatoriske undskyldning/klandring fra Fergie himself: Det var banens skyld!

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 25,00.html

Wenger er sevfølgelig enig.
Han vil slå to fluer med et smæk med sine udmeldinger. For det første var det banens skyld at united ikke vandt, og for det andet undskylder det, at han stillede med et b-hold. Det var skam ikke fordi de spillede mod et lille hold, og det var heller ikke fordi de ikke tager FA-cuppen alvorligt - nej, stakkels christina og ronni og ryan kunne gå hen og få trætte ben!

Du godeste - pressen burde slagte ham. Men han er jo nok fredet :silenced:
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 20. apr, 2009 18:37

Nu piver Rio Ferdinand også, nu er han efter dommerne.

Rio Ferdinand: Manchester United Just Don't Get Penalties :shock:
http://goal.com/en/news/9/england/2009/ ... -penalties

Er målløs!! :?
Billede

Brugeravatar
Hardy
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 60
Kontakt:

Indlæg af Hardy » mandag, 20. apr, 2009 19:54

Superdaniel skrev:Nu piver Rio Ferdinand også, nu er han efter dommerne.

Det kræver at de kommer ind i feltet med bolden, som de spiller sker det jo ikke særlig ofte

Og til det med banen:

Jeg håber manures kommende modstandere har hørt efter i timen. De kan med fordel "ødelægge" banen lidt inden manure kommer på besøg, så slipper de for de bedste spillere - det er sgu da nemt

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 21. apr, 2009 12:18

Superdaniel skrev:Nu piver Rio Ferdinand også, nu er han efter dommerne.

Det er vel også ligegyldigt, når nu man ser de kun scorer på 2 ud af 4 straffespark mod Everton :)

Men igen, så er dette jo for at skærpe opmærksomheden omkring dem, og deres 'mangelhed' på tildelte straffespark. Noget Rafael Benitez - i sin pressemeddelelse omkring dommernes problemer med at dømme imod man utd og ikke turde på grund af Mr. ferguson- tidligere på sæsonen var inde på.

Lad os se hvor mange straffespark man utd får i resten af sæsonen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar