Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 22. feb, 2009 14:06

Jeg tror egentlig det står for 'For Fucks Sake'. Jeg tror nu han var sur over at Chelsea vandt, hvilket jeg ikke forstår da Aston Villa er en lige så stor trussel som Chelsea lige nu. Det perfekte resultat havde selvfølgelig været uafgjort, men man kan jo ikke være heldige hver gang og hvis der var nogen der skulle vinde i går var det bedst Chelsea gjorde.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 22. feb, 2009 15:08

jørgen lk skrev:
McRae skrev:
jørgen lk skrev:
McRae skrev:Tre bogstaver:

FFS! :army6:
Forklaring udbedes...
Så gerne...: For f*ck sake!
Nå, jeg troede det betød "føj for sat..", men jeg er nu heller ikke lige årgang "sms".
(Kan man i det hele taget sige For f*ck sake, det er vel ikke grammatisk korrekt, og slet ikke ordret efter min mening.)

Underordnet, det jeg var ude efter var i hvilken sammenhæng FFS skal læses, det fandt jeg ikke ud af.
Jeg ved sgu heller ikke hvordan det helt præcist skrives. Opdagede bare at mange bruger det i forum-sammenhæng og er gået med på moden, selvom jeg heller ikke er fan af SMS-sprog. Betyder vel mere eller mindre det samme som "for christs sake" for eksempel.

Grunden til at jeg skrev det, var bare at Chelsea gik hen og vandt, selvom jeg havde håbet og troet på en uafgjort.

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » søndag, 22. feb, 2009 18:57

Fedt HSV..

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 23. feb, 2009 12:48

Det er ikke dagens kampe, men jeg gider ikke oprette en tråd til det.

http://videos.sapo.pt/e2LvJUl21utYBRWlpOWR

Kampen mellem Newcastle og Everton gik voldsomt for sig, og det er en fuldstændig hjernedød tackling af Nolan med begge ben springende ind på skinnebenet af Everton-spilleren. Han burde få mere end 3 dages karantæne for sådan en vanvidstackling.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 23. feb, 2009 12:59

Aarhusdk skrev:Det er ikke dagens kampe, men jeg gider ikke oprette en tråd til det.

Kampen mellem Newcastle og Everton gik voldsomt for sig, og det er en fuldstændig hjernedød tackling af Nolan med begge ben springende ind på skinnebenet af Everton-spilleren. Han burde få mere end 3 dages karantæne for sådan en vanvidstackling.
For hulen da en syg vanvidtackling. Der er da heller ikke den store brok fra Newcastle spillerne, da de røde kort kommer op. Det eneste er man ser Løvenkrans tage sig til hovedet, og Nicky Butt lige kommer med et par kommentarer til dommeren. Alle på banen, kunne vist godt se, at denne tackling ikke var af den pæne slags. Ved første øjekast ligner den meget, den tackling der brækkede benet på Arsenals Eduardo.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 23. feb, 2009 15:21

Sikke en idiot, nu er jeg som regel imod at politiet lægger sag an for ting som, feks grahn der slog ralf, men det der er jo grov vold, og kunne let have kostet et brækket skinneben, og det tager sgu tid og komme over, se bare Eduardo som Hekkem nævner, og såmænd mig selv der har konstante gener efter en et brækket skinneben i år 2000
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 23. feb, 2009 21:22

Så har Lennon scoret et nydeligt mål til 1-0 for Spurs. Ham kunne vi altså godt lige ha' snuppet i forbindelse med Keane-handlen. Han er sgu go'.
Desværre ser resten af holdet trods føringen ligeså ringe ud idag, som de har været resten af sæsonen...

Aarde

Indlæg af Aarde » mandag, 23. feb, 2009 22:22

Hold kæft hvor spiller Lennon på et højt niveau i denne sæson - idag spiller han endnu en gang fantastisk, og alt hvad der bare kunne minde om offensivt spil fra Spurs' side, går gennem ham. Han har et imponerende flow i sit spil, han får en gepard i løb til at ligne en powerwalker på 77 og så er hans indlæg og ikke mindst blik for spillet blevet klasser bedre med tiden - og så er han sandsynligvis billig. Ergo: Jeg vil ha' Lennon til sommer!

Holdet spiller stadig som en sæk lort og der står 1-1 midt i anden halvleg, men :shhh:

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 24. feb, 2009 11:38

Aarhusdk skrev:Det er ikke dagens kampe, men jeg gider ikke oprette en tråd til det.

Bestemt, jeg vil dog fremhæve Nolans ynkelige efterfølgende attitude.
Lidt ligesom Hollywood - det burde give et par dages ekstra karantæne.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » tirsdag, 24. feb, 2009 19:10

Apropos, så rev Mikel Arteta vist også sit korsbånd over i kampen.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 24. feb, 2009 20:34

scum-Inter... det er jo et spørgsmål om pest eller kolera. Men sidstnævnte giver ikke de der grimme bylder, så GO INTER!

Det ville fryde mig at se scum blive sendt hjem allerede.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » tirsdag, 24. feb, 2009 20:48

håber at inter lammetæver scum.

Jejes

Indlæg af Jejes » tirsdag, 24. feb, 2009 20:50

WOW - drømme start for Atletico Madrid!!

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 24. feb, 2009 20:54

Jejes skrev:WOW - drømme start for Atletico Madrid!!
Og for Lyon!

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 24. feb, 2009 21:01

Preben Portvin er sgu næsten ligeså hæslig og partisk at høre på når det kommer til italienske hold, som Schmeichel er det med scum.

Besvar