Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hafsteinsson

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 19. feb, 2009 22:57

mens AaB's sejr var fuldt fortjent og skabt på et superbt grundlag: Vi angriber fra start til slut, som vi også har set fra AaB's side i diverse CL og superliga kampe, så må man sige at 2-2 kampen ml. City og FCK ikke kan betegnes som andet end et dårligt resultat fra københavnernes side. Det var ganske enkelt de forkerte spillere der startede på banen. Vel var City's første mål et drop, men de havde flere store chancer der kunne have gjort det onde ved primadonna'erne fra hovedstaden. Det var tydeligt at se, at hver man spillede i sit eget kondedømme i første halvleg, mens der i 2. halvleg blev lagt langt mere vægt på kollektivet.

Et eller andet sted vil jeg hade hvis City slår hele 3 danske mandskaber ud af europa-cup'en, så derfor håber jeg FCK kan mande sig op, og så tror jeg at der vil blive totalt udsolgt til FCK-AaB hvis det skulle ske! Men FCK skal hæve sig 2 niveauer, hvis de skal drille City, der så fysisk meget stærkere ud end FCK.

Held og lykke til begge mandskaber (AaB og FCK)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. feb, 2009 23:19

hvepse skrev:
aarde skrev:2-2 i overtiden. Martin Vingård.
Jeg var, ca. 5 minutter før tid, millimeter fra at sætte mine sidste 90 kr. til odds 8 på at kampen blev uafgjort. Jeg ærger mig meget lige nu!
hvis jeg vidste odds var så store havde jeg sgu smidt lidt på det, især da FCK var med på det tidspunkt, havde en double på AAB 1X/FCK 1X, dog kun til odds2,4. At jeg så også havde clean sheet og under 2,5 snakker vi ikke om vel
Verden er smask fuld af hyklere....

McRae

Indlæg af McRae » fredag, 20. feb, 2009 22:22

Så har midtjyden Zidan sgu lavet et vigtigt mål igen i det tyske, idet han har udlignet til 1-1 i derbyet mellem Schalke og Dortmund.

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Indlæg af hvepse » fredag, 20. feb, 2009 23:00

Thommo skrev:
hvepse skrev:
aarde skrev:2-2 i overtiden. Martin Vingård.
Jeg var, ca. 5 minutter før tid, millimeter fra at sætte mine sidste 90 kr. til odds 8 på at kampen blev uafgjort. Jeg ærger mig meget lige nu!
hvis jeg vidste odds var så store havde jeg sgu smidt lidt på det, især da FCK var med på det tidspunkt, havde en double på AAB 1X/FCK 1X, dog kun til odds2,4. At jeg så også havde clean sheet og under 2,5 snakker vi ikke om vel
Jeg tjente også lidt på AAB kampen, da jeg efter 40 minutter smed 50'er på under 3,5 mål på odds 3,5. Det var lidt hårdt til sidst, men den holdt heldigvis.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. feb, 2009 13:59

Normalt gider jeg ikke se PL-kampe, hvis ikke LFC er med, men kunne være man skulle gøre en undtagelse her og se Villa - Chelski på Kanal 5 nu?

En sejr til Villa vil slå et interessant hul ned til CL-kval pladsen som nr. 4.
Arsenal skal vel heller ikke helt afskrives i kampen om 4. pladsen endnu, så det skulle da fryde mig usigeligt meget, hvis chelski røg helt uden for CL næste år. Det vil i hvert fald gøre livet endnu mere surt, for Roman Abramovich, og kunne måske være dråben, som fik ham til at smide de blå ad Helvede til. Det er jo efterhånden lykkedes Abramovich at bevise, at han bortset fra en kort start-eufori, ikke har magtet at lede chelski til at blive den verdensdominerende faktor inden for fodbold, som passer til hans ego.

Samtidig er der lavet ny lodtrækningsmodel i UEFA, så 4. pladsen i PL vil give en Play Off kvalifikationsrunde mod enten:

nr. 3 i den russiske liga
eller
nr. 2 fra ligaerne i:
Rumænien
Portugal
Holland
Skotland
Tyrkiet
Ukraine
Belgien
Grækenland
Tyrkiet

En enkelt dårlig dag i Play Off's - og så er man sgu ude af CL!

KOM SÅ VILLA!

PS: Og hvis nu Villa kavlificerer sig til CL - så skulle det være mærkeligt, om vi kommer til at brænde mange penge af på Barry til sommer. Bare lige en lille bonus ved en Villa sejr idag ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. feb, 2009 14:08

Næppe får man udtrykt sit ønske om sejr til Villa, før Anelka scorer til 0-1, så chelski fører. :(
Vi SMADRER det PIShold !

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. feb, 2009 14:15

Jeg tror på at Villa kommer tilbage og at kampen ender 1-1.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 21. feb, 2009 14:23

McRae skrev:Jeg tror på at Villa kommer tilbage og at kampen ender 1-1.
De var da godt nok tæt på der! Desværre har Chelsea siddet solidt på kampen indtil nu.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. feb, 2009 15:47

Shit - sad til det sidste og håbede på en Villa udligning, som bare aldrig kom! :cry:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » lørdag, 21. feb, 2009 15:55

Villa var da også helt ved siden af sigselv, især i første halv. Til gengæld spillede biblioteksholdet meget godt i den første. Spændingen bliver ved i toppen.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. feb, 2009 16:00

Tre bogstaver:

FFS! :army6:

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. feb, 2009 16:16

Bolton - West Ham: 1-0 (11)
Bolton - West Ham: 2-0 (12)

Effektivt må man sige :P

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. feb, 2009 16:18

Følger Bayern-Køln med et halvt øje i min tømmermandståge, og sørme om ikke der står 0-2 ved halveg, og Køln havde faktisk en stor mulighed for 0-3 for 5 min siden, har spillet x men tvivler sgu lidt på den
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 21. feb, 2009 16:38

Og Bayern redder på stregen. Köln giver den gas. :geek:

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 21. feb, 2009 16:52

Bayern i problemer er altid en fornøjelse :army3: