Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 15. feb, 2009 22:09

Masche20 skrev:Godt at Ronaldo blev dømt offside, men elendigt der ikke blev dømt offside på ham den andens mål.

Fatter ikk' jeg sidder og ser det.
For mit eget vedkommende valgte jeg at tilbringe søndag eftermiddag i selskab med DR2 og storfilmen Battle of Britain - et valg, jeg absolut ikke fortryder.

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Indlæg af hvepse » mandag, 16. feb, 2009 21:13

Fup skrev:
Masche20 skrev:Godt at Ronaldo blev dømt offside, men elendigt der ikke blev dømt offside på ham den andens mål.

For mit eget vedkommende valgte jeg at tilbringe søndag eftermiddag i selskab med DR2 og storfilmen Battle of Britain - et valg, jeg absolut ikke fortryder.
Jeg blev tvunget til at se første afsnit af det nye Beverly Hills af kæresten, og alligevel vil jeg hellere se det, end manu kampen. ;)
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Fup

Indlæg af Fup » mandag, 16. feb, 2009 21:28

hvepse skrev:
Fup skrev:

Jeg blev tvunget til at se første afsnit af det nye Beverly Hills af kæresten, og alligevel vil jeg hellere se det, end manu kampen. ;)
Jeg havde nær sagt: Selv et Søren Ryge-greatest hits ville være at foretrække....

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 16. feb, 2009 22:10

Nu er Eduardo tilbage for Arsenal for fuld skrue. Har scoret to kasser i aftenens FA Cup- kamp mod Cardiff. Det sidste mål kom så på et straffe, som de noget tvivlsomt fik foræret. Endda ham selv der fik det fremtvunget ved bare at lægge sig ned, mere eller mindre.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » onsdag, 18. feb, 2009 20:45

Så vil jeg lige om lidt se scum få en heldig sejr, når de kommer foran 1-0, så zapper jeg over på DR1, og vil til alle imorgen påstå at sejren var heldig og der var offside ved deres mål.

Nøj hvor er jeg træt af dem.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 18. feb, 2009 21:10

Ja, Scum vs Fulham i aften. Hvad skal vi sige? Ender vel 1-0 på en scoring i det 89' minut af Berbatov :wall:

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 18. feb, 2009 21:14

McRae skrev:Ja, Scum vs Fulham i aften. Hvad skal vi sige? Ender vel 1-0 på en scoring i det 89' minut af Berbatov :wall:
Nej! Scholes har lige scoret til 1-0 efter 12 min :( Tror det bliver AAB, der kommer på tv'et så.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » onsdag, 18. feb, 2009 21:19

SaibotDK skrev:
McRae skrev:Ja, Scum vs Fulham i aften. Hvad skal vi sige? Ender vel 1-0 på en scoring i det 89' minut af Berbatov :wall:
Nej! Scholes har lige scoret til 1-0 efter 12 min :( Tror det bliver AAB, der kommer på tv'et så.
Fandme typisk scum, og så var der tyk offside og hånd på bolden.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 18. feb, 2009 21:33

2-0. Vi skal ikke regne med at få megen hjælp fra scum gennem resten af sæsonen tror jeg.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 18. feb, 2009 21:38

aarde skrev:2-0. Vi skal ikke regne med at få megen hjælp fra scum gennem resten af sæsonen tror jeg.
Ja de virker rigtige stærke i øjeblikket. Vi må bare håbe på at vi også tager max. point inden vores møde, og med en sejr kan sætte en stopper for dem, men det bliver godt nok svært.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 18. feb, 2009 21:56

Har lige siddet lidt på bold.dk og kigget på resten af sæsonprogrammet. Hvis man kigger på de sidste 4-5 kampe for begge hold, så mener jeg, at ManU's kampe er noget sværere end vores, så hvis vi bare kan holde os på acceptabel afstand til den tid, så er intet afgjort endnu!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 18. feb, 2009 22:56

3-0 til AAB - Det er FANDEME flot. Tillykke - både til de stribede og til Fup'en :D
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 18. feb, 2009 22:57

Forhelved hvor er jeg træt af det F'cking lorte hold....*suk*
Senest rettet af Jensen torsdag, 19. feb, 2009 10:13, rettet i alt 1 gang.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 18. feb, 2009 23:00

Cynwal skrev:3-0 til AAB - Det er FANDEME flot. Tillykke - både til de stribede og til Fup'en :D
Sygt, det er fandme for sygt :headbang: Men kan sagtens huske hvordan det gik i returen for 16 år siden. Tror bare ikke Deportivo har samme niveau som dengang - det har vi i hvert fald ikke her i Aalborg, vi er blevet bedre! (Omend vi mangler en forsvarer af Thorst's klasse, sådan én fødes kun én gang hvert 100. år)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. feb, 2009 07:51

Super præstation af AaB, men det sidste mål er en klar foræring. DR1 var ikke gode til at vise opspillet i langsom, men det ser ud til at der er en styg offside på flere meter.

Fedt for dansk fodbold med så flot et resultat. Det bliver spændende at se om FCK kan præstere lige så godt. Jeg har dog mine tvivl.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar