Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » fredag, 30. jan, 2009 21:19

Thommo skrev:BÆÆÆÆÆ HSV haft 1. stolpeskud, målmanden snitter desværre :doh1:
De viser den også på Viasat Fodbold, det er ihvertfald der jeg sidder og ser den.

God kamp. Bayern blev desværre snydt af da dommeren da de scorede et mål, der klart burde være godkendt. Hamburg spiller dog godt. De har været det bedre hold, selv om Bayern er kommet bedre med.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 30. jan, 2009 21:32

henrik1 skrev:
Thommo skrev:BÆÆÆÆÆ HSV haft 1. stolpeskud, målmanden snitter desværre :doh1:
De viser den også på Viasat Fodbold, det er ihvertfald der jeg sidder og ser den.

God kamp. Bayern blev desværre snydt af da dommeren da de scorede et mål, der klart burde være godkendt. Hamburg spiller dog godt. De har været det bedre hold, selv om Bayern er kommet bedre med.
Så kun Toni´s mål med et halvt øje, men umiddelbart synes jeg heller ikke der var off side. Lækkert Petric stod klar på riposten, især da jeg havde Petric og halvegs føring :headbang: Hvis ikke jeg husker forkert er du BM tilhænger? kan sige jeg holder med alle tyske hold der spiller mod dem, men angående LFC er vi trods alt rimeligt enige
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 30. jan, 2009 22:03

Den kandiderer da vist til årets afbrænder. Skidt Luca, rigtig skidt...

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 30. jan, 2009 22:12

Og så minsandten om ikke vi får Landon Donovan på banen. Ham har jeg i lang tid glædet mig til at se i en ordentlig liga.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 30. jan, 2009 22:18

aarde skrev:Og så minsandten om ikke vi får Landon Donovan på banen. Ham har jeg i lang tid glædet mig til at se i en ordentlig liga.
Var det ham der havde en afslutning lige til venstre for målet for 2 min siden? aner ikke hvod´n han ser ud. Kæft BM var uheldige for 1 min siden :shock: udmærket kamp egentlig, har ikke set det vilde tysker bold siden Sand var i 04

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 30. jan, 2009 22:29

Thommo skrev:
aarde skrev:Og så minsandten om ikke vi får Landon Donovan på banen. Ham har jeg i lang tid glædet mig til at se i en ordentlig liga.
Var det ham der havde en afslutning lige til venstre for målet for 2 min siden? aner ikke hvod´n han ser ud. Kæft BM var uheldige for 1 min siden :shock: udmærket kamp egentlig, har ikke set det vilde tysker bold siden Sand var i 04
Nej det var Toni med hovedstødet til venstre for mål - hold kæft en afbrænder!

Bayern fik godt nok presset på til sidst, men Jols tropper holdt stand og tager tre trods alt fortjente point. Sikke da en start for Hoffenheim - eventyret fortsætter...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 30. jan, 2009 22:37

aarde skrev:
Thommo skrev:
Nej det var Toni med hovedstødet til venstre for mål - hold kæft en afbrænder!

Bayern fik godt nok presset på til sidst, men Jols tropper holdt stand og tager tre trods alt fortjente point. Sikke da en start for Hoffenheim - eventyret fortsætter...
Den jeg tænker på var et resolut skud uden for feltet, der lige strøg forbi stolpen, det var ikke Toni, ihvertfald ikke ham de zoomede ind på lige bagefter. Tror det må have været Landon, for har vist ikke set ham tidligere i kampen. Men fred være med det. jeg jubii´er bare han ansigt hvis jeg bliver nysgerrig nok. Men han lignede en der godt kunne hede Donovan skal det siges :)

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 30. jan, 2009 22:45

Det er ham her:
Billede

Og her er hans kone (lidt off-topic, men i det her tilfælde synes jeg det er i orden):

Billede
Billede

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 30. jan, 2009 22:54

aarde skrev:
Og her er hans kone (lidt off-topic, men i det her tilfælde synes jeg det er i orden):

Billede
Billede
Ja det var nok ham så. Det blev ikke til scoring idag, men den han lavede i en tilfældig bar(måske ;) ) var da også ganske hæderlig :clap:

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » fredag, 30. jan, 2009 23:17

Thommo: Ja jeg er Bayern-tilhænger, ved godt jeg nok er ret alene om det herinde. Og Tonis mål blev ikke underkendt for offside, men for frispark, hvilket der altså ikke var skyggen af hvis man ser reprisen. Det kan jo også diskuteres om bolden var over stregen da Bayern-spillerne appelerede. Men uanset hvad synes jeg ikke 1-1 havde været ufortjent. Begge hold spillede rigtigt godt og positivt. Hamburg var klart bedst i første halvleg, Bayern var det bedre hold i anden. Ved nærmere eftertanke havde 3-3 været et mere retfærdigt resultat 8-)

aarde: Din beundring af Donovan har jeg svært ved at følge. Synes slet ikke han er en spiller der har niveauet til toppen af Europa. Men der var sku mange Bayern-spillere der ikke ramte deres sædvanlige niveau idag, og Rensings retur var da helt hen i vejret.

Hvor meget i end hader Bayern må i da ihvertfald give dem at de leverer underholdning? Ligesom resten af bundesliga iår iøvrigt. Når jeg ikke ser Liverpool spille ser jeg næsten hellere La Liga eller Bundesligaen iår end Premier League. Det er herligt at de hold som Bayern, Hamburg, Hoffenheim, Barcelona, Villarreal, Atletico Madrid med flere prioriteter flot fodbold og/eller underholdning og tillige bliver belønnet af det. Lad os håbe det er en modebølge der spreder sig i fodboldseuropa.

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 31. jan, 2009 00:33

henrik1 skrev:Thommo: Ja jeg er Bayern-tilhænger, ved godt jeg nok er ret alene om det herinde. Og Tonis mål blev ikke underkendt for offside, men for frispark, hvilket der altså ikke var skyggen af hvis man ser reprisen. Det kan jo også diskuteres om bolden var over stregen da Bayern-spillerne appelerede. Men uanset hvad synes jeg ikke 1-1 havde været ufortjent. Begge hold spillede rigtigt godt og positivt. Hamburg var klart bedst i første halvleg, Bayern var det bedre hold i anden. Ved nærmere eftertanke havde 3-3 været et mere retfærdigt resultat 8-)

aarde: Din beundring af Donovan har jeg svært ved at følge. Synes slet ikke han er en spiller der har niveauet til toppen af Europa. Men der var sku mange Bayern-spillere der ikke ramte deres sædvanlige niveau idag, og Rensings retur var da helt hen i vejret.

Hvor meget i end hader Bayern må i da ihvertfald give dem at de leverer underholdning? Ligesom resten af bundesliga iår iøvrigt. Når jeg ikke ser Liverpool spille ser jeg næsten hellere La Liga eller Bundesligaen iår end Premier League. Det er herligt at de hold som Bayern, Hamburg, Hoffenheim, Barcelona, Villarreal, Atletico Madrid med flere prioriteter flot fodbold og/eller underholdning og tillige bliver belønnet af det. Lad os håbe det er en modebølge der spreder sig i fodboldseuropa.
Jeg vil ikke sige at jeg ligefrem beundrer Donovan, men det har været svært ikke at høre om hans imponerende præstationer ovre i MLS, og desuden har han jo været en af det amerikanske landsholds bærende kræfter de sidste mange år. Derfor har jeg i lang tid håbet på, at han på et tidspunkt kunne komme over og prøve kræfter med Europa, så man kunne se om der rent faktisk var noget om al hypen, eller om han blot var et fænomen i USA - det lader udfra dagens kamp, hvor han mildest talt var under det generelle niveau, at sidstnævnte er tilfældet. Dog er dette det eneste jeg har set med ham for Bayern, så grundlaget for min bedømmelse kan ligge et meget lille sted.
Og så har jeg for øvrigt intet imod Bayern, for som du siger, spiller de rigtig positiv fodbold, og har spillerne til at kunne gøre således på et rigtig højt niveau. Det kan jeg rigtig godt lide. Dog holder jeg i denne sæson "mod" Bayern, da jeg synes det ville være genialt og en nyere fodboldhistorisk milepæl af dimensioner, hvis et oprykkerhold som Hoffenheim gik hen og blev mestre i deres første sæson i en af Europas største ligaer. Derfor holdt jeg også med Hamborg idag, men jeg vil alligevel give dig ret i, at en pointdeling nok havde været det mest retfærdige udfald af (endnu) en yderst seværdig tysk fodboldkamp.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 31. jan, 2009 14:33

Så røg Delap ud i kampen mellem Stoke og ManC. Det kan vel siges at være en svækkelse.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 31. jan, 2009 14:50

...og alligevel er de kommet foran 1-0 :P

Aarde

Indlæg af Aarde » lørdag, 31. jan, 2009 14:56

McRae skrev:...og alligevel er de kommet foran 1-0 :P
Billede

Brugeravatar
Belloni