Det er jo umuligt. Hvis de spiller så ringe og ligegyldigt som i FA cuppen forleden så bliver de ydmyget af scums reserver. Det var patetisk af Tottenham.Superdaniel skrev:Hvordan kan du sige sådan noget?? Scum skal sku da ned med nakken i hver kamp uanset omstændighederne og spcielt i en kamp om et trofæ!Nicoen skrev:Man kan ikke andet end have ondt af dem nu. Flot kæmpet af dem og hvilket comeback.
Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.
COME ON YOU SPURS!!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Men det her er jo en helt anden kamp end en 4 runde kamp er i FA Cuppen. Det er en finale det her og Spurs kan vinde trofæet for andet år i streg så de er da absolut tændte på at vinde det. Det er en finale så det er helt andre omstændigheder. Jeg under så også Tottenham endnu et trofæ men det er så en helt anden side af sagen.Nicoen skrev:Det er jo umuligt. Hvis de spiller så ringe og ligegyldigt som i FA cuppen forleden så bliver de ydmyget af scums reserver. Det var patetisk af Tottenham.Superdaniel skrev:Hvordan kan du sige sådan noget?? Scum skal sku da ned med nakken i hver kamp uanset omstændighederne og spcielt i en kamp om et trofæ!Nicoen skrev:Man kan ikke andet end have ondt af dem nu. Flot kæmpet af dem og hvilket comeback.
Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.
COME ON YOU SPURS!!

-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Villa er skarpe for tiden 1-0 ved Heskey
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
God debut af Heskey. Jeg havde nu gerne set ham som forstærkning til vores trup.Jonas Lassen skrev:Villa er skarpe for tiden 1-0 ved Heskey
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og så blafrer boldene åbenbart om ørene på Thomas Sørensen. 3-0 til Spurs ved halvleg.
Også står det 1-0 til scum mod wba, og for at gøre det værre har wba fået rødt kort.
Nårh ja, men WBA var jo dødsdømte på forhånd...
De målrige kampe i Tyskland vil ingen ende tage. Lige nu fører Bayern München således 5-0 over Stuttgart, endda på udebane.
De målrige kampe i Tyskland vil ingen ende tage. Lige nu fører Bayern München således 5-0 over Stuttgart, endda på udebane.
-
Det er jo en skændsel at Heskey scorer for Villa så de nok rykker á point med os, en skændsel!
Jeg er efterhånden også blevet mere og mere lunken ved Heskey.Hafsteinsson skrev:Det er jo en skændsel at Heskey scorer for Villa så de nok rykker á point med os, en skændsel!
Sidste år bragte han mesterskabet over til . . . hulk, hulk.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
http://www.hulklibrary.com/hulk/images/ ... -movie.jpgjørgen lk skrev:Jeg er efterhånden også blevet mere og mere lunken ved Heskey.Hafsteinsson skrev:Det er jo en skændsel at Heskey scorer for Villa så de nok rykker á point med os, en skændsel!
Sidste år bragte han mesterskabet over til . . . hulk, hulk.
Beckham har igen scoret for Milan. Ikke så sært de gerne vil beholde ham
Ja han har stadig lidt i støvlerne. Jeg har fuld forståelse for hvis han skifter L.A. ud med Milano på permanent basis. Fodbold (soccer) i USA er ligesom ikke helt det samme.
Nej bold i USA vs Europa svarer vel nærmest til Superligaen vs PL.
Hvis han bliver i USA, så skal det være for at blive kicker i NFL
Hvis han bliver i USA, så skal det være for at blive kicker i NFL

Kan det passe man ikke kan se HSV-Bayern på nogen kanaler? regnede egentlig med mig og et par kamier skulle se den(De bliver tvunget
), da jeg har lidt penge på skidtet,i HSV favør
Edit. Har fundet den, på ARD

Edit. Har fundet den, på ARD

Verden er smask fuld af hyklere....
BÆÆÆÆÆ HSV haft 1. stolpeskud, målmanden snitter desværre 

Verden er smask fuld af hyklere....