Var der ikke noget med et eller andet VM for klubfodbold? Eller det tæller måske ikke helt? Det gør det nok ikke, jeg kan når det kommer til stykket i øvrigt ikke huske den turnering.zalcos skrev:Så er f*** scum i carlingcup-finalen. Hvis det er den eneste pokal de kan vinde, så lad dog børnene. Men tror nærmere det kunne give dem blod på tanden
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Kom så Burnley og Bæstet! 1 mål mere så er der dømt forlænget mod tottenham.
DE GJORDE DET FANDEME!
4-4 agg.

Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.

Kan nu heller ikke lige se det fede i det. Hvem ser I helst som ManU's modstander i finalen - Burnley eller Tottenham?!aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()
KOM NU FOR FANDEN IGANG SPURS!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jeg holdt også med Burnley lige indtil det gik op for mig. Men så på den anden side, så er Tottenham altså ikke særligt gode i år. Meget ala Newcastle (bare mere potentiale), så mon ikke Burnley kan gøre det lige så godt?LarsU skrev:Kan nu heller ikke lige se det fede i det. Hvem ser I helst som ManU's modstander i finalen - Burnley eller Tottenham?!aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()
KOM NU FOR FANDEN IGANG SPURS!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Jeg tror også Burnley kan gøre det bedre end Tottenham mod scum i finalen. De er virkelig tændte når det gælder kan man se i aften. De har allerede slået Arsenal og chelski ud. Tottenham er jo forfærdelige, de er faldet ned i deres hul igen efter en lille oprejsning efter ankommelsen af ham den sure på sidelinjen.
Er det bare mig eller råber de "Beast" hver gang Brian har bolden? Ved godt det er hans kaldenavn men er det noget jeg forestiller mig?
Edit: Der fik jeg svaret af kommentatoren.
Edit: Der fik jeg svaret af kommentatoren.
Omvendt har Tottenham også klaret sig ualmindeligt godt mod netop de store hold.Nicoen skrev:Jeg tror også Burnley kan gøre det bedre end Tottenham mod scum i finalen. De er virkelig tændte når det gælder kan man se i aften. De har allerede slået Arsenal og chelski ud. Tottenham er jo forfærdelige, de er faldet ned i deres hul igen efter en lille oprejsning efter ankommelsen af ham den sure på sidelinjen.
... men de kan ikke på 120 minutter tilspille sig en eneste chance mod et 1. divisionshold. Rend mig i røven

Ej..... Det er sq for synd det der. 

Jeg har næsten ondt af Burnley, trods mit tilhørsforhold. Det er virkelig det største røveri i Carling Cuppens historie.
Det var så den kamp - ufortjent.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Og nu er de knækket. Hold kæft det er synd.
Man kan ikke andet end have ondt af dem nu. Flot kæmpet af dem og hvilket comeback. 
Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.

Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.
Arh, nu er vi vist ude i det usaglige..?Nicoen skrev:Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.