Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
1-0 stoke! 

KANON STOKE!!!!!
Det er altså mærkværdigt hvordan både Liverpool, Chelski, Scum og Arse alle har det så svært med et så ringe hold..aarde skrev:1-0 stoke!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Det er altså mega-spændende. Vinder United og Chelsea er der bare så meget pres på os på mandag. Sætter de - specielt United - point til, ja, så vil vi være fyldt med optimisme og begejstring og kan endda leve med pointtab på mandag. Uhyggeligt!
Delap som målscorer.. hmm.. nu er jeg forvirret.. hvem har så taget indkastet!?!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Sådan Stoke!! Chelsea-stoke 0-1
Bolten-scum 0-0
et kvarter tilbage.
Bolten-scum 0-0
et kvarter tilbage.

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Jeg BEDER dig, Gud, om at Scum ikke scorer til sidst. Jeg græder mig selv ihjel så.
Goal attempts on target 14 -1 i Chelseas favør 

Hahaha.. høj høj klasseBelloni skrev:Goal attempts on target 14 -1 i Chelseas favør

Den statistik jeg ser siger:Belloni skrev:Goal attempts on target 14 -1 i Chelseas favør
Chelsea 33(9) - Stoke 3(1)
shots (on goal)
Det lyder ikke rart. Slet ikke når man tænker på at en del brugere herinde regner det som et faktum at Scum vinder resten af deres kampe denne sæsonkrang skrev:Jeg BEDER dig, Gud, om at Scum ikke scorer til sidst. Jeg græder mig selv ihjel så.

Så håber jeg godt nok inderligt, at de tager fejlNando skrev:Det lyder ikke rart. Slet ikke når man tænker på at en del brugere herinde regner det som et faktum at Scum vinder resten af deres kampe denne sæsonkrang skrev:Jeg BEDER dig, Gud, om at Scum ikke scorer til sidst. Jeg græder mig selv ihjel så.

ARGH, det er for meget af det gode, det her! Jeg er et nervevrag
Godt, der er børnetime i stedet for. Kaj og Andrea er ikke helt så sindsoprivende...krang skrev:Så håber jeg godt nok inderligt, at de tager fejlNando skrev:Det lyder ikke rart. Slet ikke når man tænker på at en del brugere herinde regner det som et faktum at Scum vinder resten af deres kampe denne sæsonkrang skrev:Jeg BEDER dig, Gud, om at Scum ikke scorer til sidst. Jeg græder mig selv ihjel så.![]()
ARGH, det er for meget af det gode, det her! Jeg er et nervevrag
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Øjebliksbilledet:
86 min - Ewood Park Blackburn Rovers 3 - 0 Newcastle United
61' Benedict McCarthy (pen) 1 - 0
66' Jason Roberts 2 - 0
83' Nicky Butt (RED CARD)
86' Jason Roberts 3 - 0
Preview | Match | Gamecast | Mobile
86 minCollapse - Reebok Stadium Bolton Wanderers 0 - 0 Manchester United
83 minCollapse - Stamford Bridge Chelsea 0 - 1 Stoke City
60' 0 - 1 Rory Delap
86 minCollapse - City of Manchester Stadium Manchester City 1 - 0 Wigan Athletic
52' Pablo Zabaleta 1 - 0
54' Richard Dunne (RED CARD)
85 minCollapse - Stadium of Light Sunderland 1 - 2 Aston Villa
11' Danny Collins 1 - 0
60' 1 - 1 James Milner
72' Ashley Young (RED CARD)
80' 1 - 2 Gareth Barry (pen)
82 minCollapse - The Hawthorns West Bromwich Albion 3 - 0 Middlesbrough
4' Chris Brunt 1 - 0
54' Robert Koren 2 - 0
62' Didier Digard (RED CARD)
67' Robert Koren 3 - 0
86 min - Ewood Park Blackburn Rovers 3 - 0 Newcastle United
61' Benedict McCarthy (pen) 1 - 0
66' Jason Roberts 2 - 0
83' Nicky Butt (RED CARD)
86' Jason Roberts 3 - 0
86 minCollapse - Reebok Stadium Bolton Wanderers 0 - 0 Manchester United
83 minCollapse - Stamford Bridge Chelsea 0 - 1 Stoke City
60' 0 - 1 Rory Delap
86 minCollapse - City of Manchester Stadium Manchester City 1 - 0 Wigan Athletic
52' Pablo Zabaleta 1 - 0
54' Richard Dunne (RED CARD)
85 minCollapse - Stadium of Light Sunderland 1 - 2 Aston Villa
11' Danny Collins 1 - 0
60' 1 - 1 James Milner
72' Ashley Young (RED CARD)
80' 1 - 2 Gareth Barry (pen)
82 minCollapse - The Hawthorns West Bromwich Albion 3 - 0 Middlesbrough
4' Chris Brunt 1 - 0
54' Robert Koren 2 - 0