Ganske flot klaret af Raul, og så så jeg på wiki, han faktisk havde været i Atletico som ungdomsspiller, det var nyt for mig
http://www.bold.dk/nyt/Raul-naar-historisk-milepael
Hvis Raúl i aftenens opgør mod Mallorca, kan gå fra banen uden at have modtaget et rødt, kan han fejre, at han har spillet 500 kampe Primera Divisionen uden at få et eneste rødt kort
Real Madrids kaptajn, Raúl González Blanco, kan i aften fejre sin kamp nr. 500 for Real Madrid i Primera Division. En ting som kun fem andre har formået og endnu mere bemærkelsesværdigt er det, at manden har spillet alle kampene uden at få et eneste rødt kort.
Udover de historiske 500 kampe, står Raúl og så til at slå et par andre rekorder i den nærmeste fremtid. Han er således kun 40 mål fra at være den mest scorende spiller nogensinde i Primera Division. Tættere på er rekorden for at blive den mest scorende Real Madrid spiller nogensinde, da han med sine 211 mål, kun er fem efter Alfredo di Stéfano der nåede at garne 216 gange i den hvide trøje.
Kaptajnens imponerende statistik giver da også respekt bland holdkammeraterne. Flere af dem har været ude med rosende ord til ham.
- Det er utroligt det som han har opnået. Han slår alle rekorder. Jeg glæder mig på hans veje, udtalte den argentinske midtbanespiller Fernando Gago, ifølge Marca.
I sine 499 kampe for Real Madrid i Primera Division, har dommerne kun 22 gange måtte tage sig til lommen for at give ham gule kort
Verden er smask fuld af hyklere....