Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » torsdag, 08. jan, 2009 19:18

AJ skrev:Bestemt ikke, men det er jo ingen overraskelse hans tilhørsforhold taget i betragtning.
Quoted for truth. :army8:
Billede

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 10. jan, 2009 17:53

Klodshans Bendtner har scoret mod Bolton, og Arsenal hiver nok en snæver 1-0'er hjem på Emirates. Godt for knægten.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » lørdag, 10. jan, 2009 19:28

Lidt ærgeligt at West Brom ikke fik mere ud af kampen mod Villa tidligere i dag end de egentlig gjorde. Jeg syntes godt at de kunne have fået et point hvis de var gået lidt mere efter det for Villa spillede skam ikke en ret god kamp og i store dele af specielt anden halvleg spillede Albion helt lige op med Villa og endda bedre nogle gange. De prøver virkelig Albion men de får ikke så gode resultater som de egentlig fortjener. Kunne have været fedt hvis de havde taget et point fra Villa i dag så de kunne have været lidt mere bagved os i toppen af tabellen.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. jan, 2009 22:07

Kæft en vild start på Valencia kampen, Baraja skaffer Valencia for efter et, og efter 6 min , har der vel været 5-6 store muligheder yderligere :headbang:

Edit. 2-0 efter 10 min, Villa med venstre skøjten. Det er sjældent kedeligt når Valencia er med, men der er nu flere klubber der som regel spiller gode kampe dernede :dance: Villarreal har da også haft 4-5 store muligheder
Verden er smask fuld af hyklere....

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 10. jan, 2009 23:35

Så var der sgu udlignet til 2-2 i Valencia!

EDIT: Hurtigt spil, og så tilføjede hjemmeholdet yderligere en scoring til 3-2.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 11. jan, 2009 15:08

Ganske flot klaret af Raul, og så så jeg på wiki, han faktisk havde været i Atletico som ungdomsspiller, det var nyt for mig :o

http://www.bold.dk/nyt/Raul-naar-historisk-milepael

Hvis Raúl i aftenens opgør mod Mallorca, kan gå fra banen uden at have modtaget et rødt, kan han fejre, at han har spillet 500 kampe Primera Divisionen uden at få et eneste rødt kort
Real Madrids kaptajn, Raúl González Blanco, kan i aften fejre sin kamp nr. 500 for Real Madrid i Primera Division. En ting som kun fem andre har formået og endnu mere bemærkelsesværdigt er det, at manden har spillet alle kampene uden at få et eneste rødt kort.

Udover de historiske 500 kampe, står Raúl og så til at slå et par andre rekorder i den nærmeste fremtid. Han er således kun 40 mål fra at være den mest scorende spiller nogensinde i Primera Division. Tættere på er rekorden for at blive den mest scorende Real Madrid spiller nogensinde, da han med sine 211 mål, kun er fem efter Alfredo di Stéfano der nåede at garne 216 gange i den hvide trøje.

Kaptajnens imponerende statistik giver da også respekt bland holdkammeraterne. Flere af dem har været ude med rosende ord til ham.

- Det er utroligt det som han har opnået. Han slår alle rekorder. Jeg glæder mig på hans veje, udtalte den argentinske midtbanespiller Fernando Gago, ifølge Marca.

I sine 499 kampe for Real Madrid i Primera Division, har dommerne kun 22 gange måtte tage sig til lommen for at give ham gule kort

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » søndag, 11. jan, 2009 15:25

er der nogle der kender oddset på at scum vinder PL....tror sug det er en sikker investering. ?????

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 11. jan, 2009 16:09

Jeg nægter at tro på at dette skete ved en tilfældighed. Alle tricks gælder for den lorteklub.

http://www.sportenkort.dk/nyhed/87668/f ... ted-m%f8de

Skal der være en vinder i dagens kamp, håber jeg bestemt på chelsea. Det vil skabe et lille hul ned til scum og efterlade dem på en 4. plads. Det presser dem yderligere til at vinde de udsatte kampe, hvor jeg er sikker på de mister point i en af dem.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 11. jan, 2009 16:30

Thommo skrev:Ganske flot klaret af Raul, og så så jeg på wiki, han faktisk havde været i Atletico som ungdomsspiller, det var nyt for mig :o

http://www.bold.dk/nyt/Raul-naar-historisk-milepael

Hvis Raúl i aftenens opgør mod Mallorca, kan gå fra banen uden at have modtaget et rødt, kan han fejre, at han har spillet 500 kampe Primera Divisionen uden at få et eneste rødt kort
Real Madrids kaptajn, Raúl González Blanco, kan i aften fejre sin kamp nr. 500 for Real Madrid i Primera Division. En ting som kun fem andre har formået og endnu mere bemærkelsesværdigt er det, at manden har spillet alle kampene uden at få et eneste rødt kort.

Udover de historiske 500 kampe, står Raúl og så til at slå et par andre rekorder i den nærmeste fremtid. Han er således kun 40 mål fra at være den mest scorende spiller nogensinde i Primera Division. Tættere på er rekorden for at blive den mest scorende Real Madrid spiller nogensinde, da han med sine 211 mål, kun er fem efter Alfredo di Stéfano der nåede at garne 216 gange i den hvide trøje.

Kaptajnens imponerende statistik giver da også respekt bland holdkammeraterne. Flere af dem har været ude med rosende ord til ham.

- Det er utroligt det som han har opnået. Han slår alle rekorder. Jeg glæder mig på hans veje, udtalte den argentinske midtbanespiller Fernando Gago, ifølge Marca.

I sine 499 kampe for Real Madrid i Primera Division, har dommerne kun 22 gange måtte tage sig til lommen for at give ham gule kort
Men hvor er artiklen dog ringe skrevet! Læser man slet ikke korrektur længere?!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 11. jan, 2009 17:03

Imo et på ingen måde imponerende hold scum stiller med. Chelsea har den bedste trup og jeg håber de vinder.
Også selvom chelsea's trup måske er bedre i det lange løb.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 11. jan, 2009 17:07

AJ skrev:Imo et på ingen måde imponerende hold scum stiller med. Chelsea har den bedste trup og jeg håber de vinder.
Også selvom chelsea's trup måske er bedre i det lange løb.
Hvis man ser alene på hold opstillingen, så kunne man lige så godt bare aflevere pokalen til chelsea med det samme, det er godt nok et frygt indgydende hold de stiller med.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 11. jan, 2009 17:15

Jeg synes ikke Chelsea ser mere frygtindgydende ud end så mange andre hold. ManU har mindst lige så mange gode spillere, og det er sådan set dem jeg frygter mest, lige meget hvordan stillingen ser ud i PL.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 11. jan, 2009 17:20

Spurs taber 0-1 på mål af Wigan's Maynor Figueroa i overtiden.

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » søndag, 11. jan, 2009 17:22

- Og Christina fortsætter sin brilliante stil :roll: .

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 11. jan, 2009 17:25

LarsU skrev:[
Men hvor er artiklen dog ringe skrevet! Læser man slet ikke korrektur længere?!
Det gør de ikke så meget i, på bold.dk ;)

Besvar