Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
McRae
Hr. Drejer skrev:McRae skrev:Bare vent. Når i tjekker igen i slutningen af anden halvleg står der sandsynligvis 1-3. Hvis det skulle forholde sig anderledes, er det jo bare fantastisk!
Kære McRae
Fokusér alt din mentale energi på at Fulham vinder

Ja de vandt jo ikke, men jeg bukker mig nu alligevel i støvet...

-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Hr. Drejer skrev:YEEEESSSSSSSSSS! Og de skal møde Scum næste gang

Selvom det ikke er pænt, så kunne jeg godt se det gode ved at Ronaldo, Rooney, Carrick, Vidic, Drogba, Anelka og fat frank fik en lille skade eller to, så vi kunne få et ekstra forspring.
Jeg håber på 0-0 mellem dem i øvrigt. Det må klart være det bedste resultat for os, med mindre scum kan garantere os, at de taber kampen efter chelsea.
-
jørgen lk
- Geografisk sted: silkeborg
af jørgen lk » søndag, 28. dec, 2008 17:08
Aarhusdk skrev:Hr. Drejer skrev:YEEEESSSSSSSSSS! Og de skal møde Scum næste gang

Selvom det ikke er pænt, så kunne jeg godt se det gode ved at Ronaldo, Rooney, Carrick, Vidic, Drogba, Anelka og fat frank fik en lille skade eller to, så vi kunne få et ekstra forspring.
Jeg håber på 0-0 mellem dem i øvrigt. Det må klart være det bedste resultat for os, med mindre scum kan garantere os, at de taber kampen efter chelsea.
Er det virkelig de eneste (få) skader, du håber på?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
hansilivlykke
af hansilivlykke » søndag, 28. dec, 2008 18:56
jørgen lk skrev:Aarhusdk skrev:Hr. Drejer skrev:YEEEESSSSSSSSSS! Og de skal møde Scum næste gang

Bre rolig Chels vinder let den kamp mod scum
-
Aarhus
jørgen lk skrev:Aarhusdk skrev:Hr. Drejer skrev:YEEEESSSSSSSSSS! Og de skal møde Scum næste gang

Næh, begge hold kunne sgu blive udsat for terror, hvis det var rigtige grovheder, det kom an på. Men jeg vil gerne have, at vi stadig har lidt modstand

-
Styf
- Alder: 33
Chelseas resultat i dag er fantastisk og det virker som om de er gået lidt i stå. Kombineret med vores fremragende resultat i dag får det jo virkelig optimismen frem i en men desværre ser det ud til at det er begyndt at køre godt for Scum igen. Dog håber jeg alligevel at de taber point i morgen selvom det næppe sker.
I januar har vi allertiders chance for at skabe et lille hul og jeg håber derfor virkelig at Scum og Chelsea spiller uafgjort og herefter må begge hold da gerne sætte lidt yderligere til imens vi bare skal feje alt modstand til side hvilket vi også skal gøre den 1. februar når Chelsea kommer til Anfield.
Hvis vi kan vinde den kamp og stadig ligger nummet et til den tid begynder man for alvor at tro på det. Som sagt virker Chelsea lidt svage for øjeblikket men vi har også lige været igennem en skidt periode og Scum ser gode ud men vi må bare være optimistiske og håbe på det bedste.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Styf skrev:Chelseas resultat i dag er fantastisk og det virker som om de er gået lidt i stå. Kombineret med vores fremragende resultat i dag får det jo virkelig optimismen frem i en men desværre ser det ud til at det er begyndt at køre godt for Scum igen. Dog håber jeg alligevel at de taber point i morgen selvom det næppe sker.
Hvis vi kan vinde den kamp og stadig ligger nummet et til den tid begynder man for alvor at tro på det. Som sagt virker Chelsea lidt svage for øjeblikket men vi har også lige været igennem en skidt periode og Scum ser gode ud men vi må bare være optimistiske og håbe på det bedste.
Man kan jo håbe FA straffer Rooney og Ronaldo. Hvis de får et par kampes karantæne, er deres offensiv ihvertfald svækket vildt
-
Styf
- Alder: 33
Belloni skrev:Styf skrev:Chelseas resultat i dag er fantastisk og det virker som om de er gået lidt i stå. Kombineret med vores fremragende resultat i dag får det jo virkelig optimismen frem i en men desværre ser det ud til at det er begyndt at køre godt for Scum igen. Dog håber jeg alligevel at de taber point i morgen selvom det næppe sker.
Man kan jo håbe FA straffer Rooney og Ronaldo. Hvis de får et par kampes karantæne, er deres offensiv ihvertfald svækket vildt
Så skal de lave noget nyt lort for FA har meldt ud at der ikke bliver nogen sag ud af det seneste de har lavet. FA skal jo holde deres standard og Ronaldo og Rooney skal vel lave noget i Keane eller Cantona klassen før de får noget ekstra karantæne.

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Aarhus
Nu var jeg lige så modig at kigge på scums program i næste måned, og det ser lidt hårdt ud, fordi de skal spille tre kampe på syv dage.
Det ser immervæk godt ud, for vi skal spille to kampe med ni dages mellemrum.
Jeg beder til, at de taber mindst én af deres kampe, mens vi vinder vores mod Stoke og neverton.
scum skal i øvrigt møde chelsea, Wigan og Bolton.
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 32
Hvor er det bare godt at vi kan holde nytår på 1. pladsen.
Fulham har også været godt kørende, men jeg havde aldrig troet at de ville få uafgjort mod Chelsea..
Tak Fulham..
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Det var da imponerende
http://www.bold.dk/nyt/Udvist-efter-tre-sekunder
Angriberen David Pratt fra Chippenham Town i England har sat ny verdensrekord efter at være blevet vist ud efter tre sekunder.
I 1990 satte Bolognas Giuseppe Lorenzo ny verdensrekord, da han fik direkte rødt kort efter bare ti sekunder. Den rekord er nu blevet slået. I en kamp i de lavere engelske rækker mellem Chippenham Town og Bashley fik den 21-årige angriber David Pratt nemlig marchordre efter bare tre sekunder.
bold.links
British Gas League
Chippenham Town
Bolden var netop blevet givet op, da Pratt i et forsøg på et erobre den kom til at skubbe sin modstander omkuld, hvorefter han altså blev præsenteret for en udvisning og satte ny verdensrekord.
- Jeg synes det var en hård beslutning af dommeren, men han mener, at det var til rødt, og så må jeg jo acceptere det. Verdensrekorden er ikke en stor ting for mig, og det er ikke noget, jeg er stolt af, siger David Pratt til lokale medier.
Klubben beskriver Pratt som en rar og mild ung mand og undrer sig over den tidlige udvisning.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
af John Barnes » mandag, 29. dec, 2008 16:18
Thommo skrev:Det var da imponerende
http://www.bold.dk/nyt/Udvist-efter-tre-sekunder
Angriberen David Pratt fra Chippenham Town i England har sat ny verdensrekord efter at være blevet vist ud efter tre sekunder.
I 1990 satte Bolognas Giuseppe Lorenzo ny verdensrekord, da han fik direkte rødt kort efter bare ti sekunder. Den rekord er nu blevet slået. I en kamp i de lavere engelske rækker mellem Chippenham Town og Bashley fik den 21-årige angriber David Pratt nemlig marchordre efter bare tre sekunder.
bold.links
British Gas League
Chippenham Town
Bolden var netop blevet givet op, da Pratt i et forsøg på et erobre den kom til at skubbe sin modstander omkuld, hvorefter han altså blev præsenteret for en udvisning og satte ny verdensrekord.
- Jeg synes det var en hård beslutning af dommeren, men han mener, at det var til rødt, og så må jeg jo acceptere det. Verdensrekorden er ikke en stor ting for mig, og det er ikke noget, jeg er stolt af, siger David Pratt til lokale medier.
Klubben beskriver Pratt som en rar og mild ung mand og undrer sig over den tidlige udvisning.
Den bliver sku lidt svær at slå må man sige

-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
0-0 mellem United og Middlesbro efter 40 min.
GO BORO!

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Skovdal skrev:0-0 mellem United og Middlesbro efter 40 min.
GO BORO!

0-0 ved pausen. Men mon ikke de får en enkelt pind ind i 2. halvleg? De er cirka ligeså overbevisende, som vi var mod Nyborg.
Scum------------Boro
64.8%-Possession-35.2%
18------Shots-------5
4---Shots on target---0
0-------Saves-------2
5------Corners------2
229-Accurate passes-105
41----Bad passes----32
Men lad os da krydse hvad krydses kan.