Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Marky

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Marky » mandag, 22. dec, 2008 22:58

Ærgeligt at Everton ikke vinder, de spillede en flot kamp!
Jeg syntes specielt at Pienaar og Lescott spillede rigtig godt!

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » mandag, 22. dec, 2008 23:01

Jamen tak Toffies. Vi ligger nummer 1, vi ligger nummer 1!! :D
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 22. dec, 2008 23:01

Marky skrev:Ærgeligt at Everton ikke vinder, de spillede en flot kamp!
Jeg syntes specielt at Pienaar og Lescott spillede rigtig godt!
Han hævede virkelig niveauet i 2. halveg, men kom ikke frem til noget, slog ingen indlæg og havde problemer med at holde bolden inden for kridtstregerne.

Undrer mig over, at han ikke blev udskiftet.

Brugeravatar
jackass
Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
Alder: 44

Indlæg af jackass » mandag, 22. dec, 2008 23:02

I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 22. dec, 2008 23:06

AJ skrev:Kunne Yakubu komme ind, ville deres farlighed øges markant.
Det kunne han ikke da han ikke var i truppen, skadet. Fellani er vist angriber hvis ikke jeg husker fejl, men ellers har de ingen angribere i truppen i tiden. Cahill spillede angriber sidste runde
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » mandag, 22. dec, 2008 23:10

Som kampen udformer sig er det ærgeligt at Everton ikke kan tage sejren når de spiller mere end en halvleg i overtal og får et mål annuleret til sidst hvor de har Chelsea presset helt tilbage men vi kan glæde os over at Chelsea ikke er stærke for tiden og er heldige med at få et point med hjem her hvilket gør at vi forsat ligger nummer et hvilket jeg er fint tilfreds med. Nu skal vi fokusere på os selv igen og vi skal have seks point i de sidste to kampe her i julen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

LFC-suarez

Indlæg af LFC-suarez » mandag, 22. dec, 2008 23:24

Vi ligger nr 1 :twisted:

god jul :twisted:

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » mandag, 22. dec, 2008 23:36

HVAD SKER DER for at alle de andre tophold altid laver det samme resultat som os eller taber en kamp i den her sæson? Jeg klager bestemt ikke men det er sku da utroligt!! :D :lol:
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. dec, 2008 00:32

Thommo skrev:
Det kunne han ikke da han ikke var i truppen, skadet. Fellani er vist angriber hvis ikke jeg husker fejl, men ellers har de ingen angribere i truppen i tiden. Cahill spillede angriber sidste runde
Nåh okay, tænkte jeg nok. Der var bare en anden bruger, der antydede, at han var med i truppen.

Fellaini er som udgangspunkt ikke angriber, men snarere en central midtbanespiller. Han gjorde det dog fornuftigt i dag på targetpositionen.

Ellers har Everton vel Saha, Vaughan og Anichebe, men de er alle skadede?

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 23. dec, 2008 00:46

Thommo skrev:
Fellaini er midtbane.
Edit: Det havde AJ vist allerede skrevet :oops:

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 23. dec, 2008 00:49

AJ skrev:[
Ellers har Everton vel Saha, Vaughan og Anichebe, men de er alle skadede?
Yep alle 3 er skadede. Læste det godt for på bold inden sidste runde, men denne kan også bruges hvis man har interresse i det,
http://injuries.dk/turnering/premier-league bruger selv siden når jeg laver bets ;)

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 23. dec, 2008 03:39

Superdaniel skrev:HVAD SKER DER for at alle de andre tophold altid laver det samme resultat som os eller taber en kamp i den her sæson? Jeg klager bestemt ikke men det er sku da utroligt!! :D :lol:

Siger jo desvärre også lidt om hvor lavt et niveau PL har holdt hidtil iår. Ikke bare vi, men også de andre tophold har väret enormt svingende. Der er ikke rigtigt nogen der taber, men der er heller ikke rigtigt nogen der overbeviser fuldt ud. PL er desvärre iår en liga hvor det handler om at spille mindst dårligt og bare sikre så mange uafgjorte som muligt istedet for at risikere at tabe.

Duncan

Indlæg af Duncan » tirsdag, 23. dec, 2008 12:15

Hvis der er nogen som ikke så Terrys svinestreg, så ligger den her http://www.youtube.com/watch?v=ClpckdW9FFs sproget i vidoen er knapt så pænt.

En glædelig jul til alle på liverpoolfc.dk

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 23. dec, 2008 12:22

Puha, den er sgu grov af terry, fa slår nok i bordet og giver en dags karantæne ;) .

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 23. dec, 2008 17:43

henrik1 skrev:
Superdaniel skrev:HVAD SKER DER for at alle de andre tophold altid laver det samme resultat som os eller taber en kamp i den her sæson? Jeg klager bestemt ikke men det er sku da utroligt!! :D :lol:

Siger jo desvärre også lidt om hvor lavt et niveau PL har holdt hidtil iår. Ikke bare vi, men også de andre tophold har väret enormt svingende. Der er ikke rigtigt nogen der taber, men der er heller ikke rigtigt nogen der overbeviser fuldt ud. PL er desvärre iår en liga hvor det handler om at spille mindst dårligt og bare sikre så mange uafgjorte som muligt istedet for at risikere at tabe.
Den her opfattelse er jeg ikke helt enig i.
Måske de store hold ikke har spillet på et helt så højt niveau som tidligere år, men niveauet i PL ser jeg bestemt ikke som faldende.
Resten af ligaen er derimod bare ved at spille sig op og nærme sig niveau med de store hold. Bare se Aston Villa, som viser at med et godt hold og nogle få gode talenter, så kan man sagtens være med hvor det er sjovt.

Det har bragt en ny spænding ind i PL, men desværre også en mindre overlegen statistik hos de store hold, Liverpool inkl.
Man kan ikke bare lige vinde alle hjemmekampe, for de andre hold er ikke til at vade over længere.
Billede

Besvar