Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mambo » torsdag, 10. nov, 2011 18:46

Hekkem skrev:
xman skrev:Der er frigivet en liste over de 101 største talenter i fodbold (spillere født efter 1. jan. 1990)
Dejligt at se adskillige Liverpool-ejede spillere på listen.

http://www.101greatgoals.com/don-balon- ... ll/114380/
8. Villiyen Bijev, Fortuna Dusseldorf (on loan from Liverpool), 18. An 18-year-old striker considered to be an American “wonderkid.” Yet to make much impression in Germany but his goal scoring record throughout all youth levels suggests he could be a big hit at Anfield.

14. Sebastian Coates, Liverpool, 21. Voted the best young player at the Copa America and was an important cog in the Uruguay side that won the tournament. Coates has yet to prove he can fully adapt to English football but it is early days.

74. Dani Pacheco, Rayo Vallecano (on loan from Atletico Madrid – owned by Lverpool), 20. The Golden Boot winner at the 2010 European Under-19 Championship, Pacheco did not make an impact on the first team at Liverpool but has a great opportunity at Rayo Vallecano, one of the big surprises in Spain this season.

75. Marc Pelosi, Liverpool, 17. The Merseyside giants signed Pelosi this week, beating off competition from Everton and Leeds. The midfielder was captain of the US Under-17 side.

87. Raheem Sterling, Liverpool, 16. The hype surrounding Raheem Sterling has been rife for a over a year now since his big money move from QPR to Liverpool. Five goals in an FA Youth Cup match and a stunner for England Under-20s v Rwanda at the World Cup has only added fuel to the fire.
Jeg finder det svært at tage den liste seriøst. Er Pacheco et større talent end Wilshere? Hvordan kan en spiller som Eikrem ses som et større talent end Gotze, Hazard, Neymar, Eriksen og Wilshere, bare for at nævne nogen?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 10. nov, 2011 18:50

Mambo skrev:Jeg finder det svært at tage den liste seriøst. Er Pacheco et større talent end Wilshere? Hvordan kan en spiller som Eikrem ses som et større talent end Gotze, Hazard, Neymar, Eriksen og Wilshere, bare for at nævne nogen?
This.

Spillerne på listen passer nok meget godt, men prioriteringen er helt i skoven. Jeg har vitterligt ingen idé om, hvordan de kan være kommet frem til den rækkefølge, de har sat navnene op i.

xman

Indlæg af xman » torsdag, 10. nov, 2011 19:04

Der står i den indledende tekst: "The list below is in alphabetical order"

Det skal altså ikke ses som at spillerne er rangeret i rækkefølge efter hvor stort deres talent er.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 10. nov, 2011 19:13

xman skrev:Der står i den indledende tekst: "The list below is in alphabetical order"

Det skal altså ikke ses som at spillerne er rangeret i rækkefølge efter hvor stort deres talent er.
@Mambo og Aarde

Godt overblik drenge :lol:

Brugeravatar
Mambo

Indlæg af Mambo » torsdag, 10. nov, 2011 19:34

xman skrev:Der står i den indledende tekst: "The list below is in alphabetical order"

Haha! Det er sgu da rigtigt! :oops:

xman

Indlæg af xman » torsdag, 10. nov, 2011 21:43

Aarde skrev:

@Mambo og Aarde

Hehe!
Det samme skete for mig først da jeg undrede mig over rækkefølgen. Men det gik først op for mig da jeg nærlæste indledningen efter en forklaring. Egentlig lidt underligt at det ikke springer i øjnene at det står alfabetisk, men jeg så det altså heller ikke af mig selv.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 10. nov, 2011 22:33

Kom igen drenge. :laughin:

Brugeravatar
Mambo

Indlæg af Mambo » fredag, 11. nov, 2011 12:38

xman skrev:
Aarde skrev:

@Mambo og Aarde

Hehe!
Det samme skete for mig først da jeg undrede mig over rækkefølgen. Men det gik først op for mig da jeg nærlæste indledningen efter en forklaring. Egentlig lidt underligt at det ikke springer i øjnene at det står alfabetisk, men jeg så det altså heller ikke af mig selv.
Men det er da også for dumt at der bliver sat numre på, når den er i alfabetisk rækkefølge. Dumme, dumme side!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 29. nov, 2011 16:28

Hanke og Reus i en omgang sten saks papir, om hvem der skal tage frisparket, i 3-0´eren mod Køln :lol:

Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 29. nov, 2011 16:31

Thommo skrev:Hanke og Reus i en omgang sten saks papir, om hvem der skal tage frisparket, i 3-0´eren mod Køln :lol:

Det kalder jeg godt nok overskud! :D
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » fredag, 02. dec, 2011 11:28

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php ... ce=message

Det er godt nok noget af en profil 3+ har hentet ind der. Han er vel en af de mest vellidte personer der er i tv branchen, hvis man ser samlet set?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 02. dec, 2011 16:11

Callesen skrev:http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php ... ce=message

Det er godt nok noget af en profil 3+ har hentet ind der. Han er vel en af de mest vellidte personer der er i tv branchen, hvis man ser samlet set?
Skal det ikke lige være juleaften, før det bliver den 1. april?
Men kan se, at det også nævnes i andre medier, så den må jo være god nok.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mambo

Indlæg af Mambo » fredag, 02. dec, 2011 16:56

Cynwal skrev:

Skal det ikke lige være juleaften, før det bliver den 1. april?
Men kan se, at det også nævnes i andre medier, så den må jo være god nok.
Umiddelbart synes Jes Dorph fejlcastet som fodboldvært. Men man kunne forestille sig at de ændrede formen, så værten i højere grad skal være neutral og mere journalistisk og mindre "one of the guys". Hvis i forstår hvad jeg mener.

Forhåbentligt skaber det mindre scum-begejstring i studiet. Hvilket kun er positivt.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 02. dec, 2011 18:32

Jeg læste tidligere idag at Jess skulle til viasat, så regnede med det er det viasat play de reklamerer for. Men det er måske også 3plus? følger ikke med i navneændringer og ejerskaber, som annonceres via reklamer. via play er der dog så tit under CL kampene, at de er set, men ved ikke hvad det handler om.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 04. dec, 2011 22:40

Der snakkes om at Rafa er på vej til PSG
Billede

Besvar