Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
1-0 Laudrup. Kæmpebrøler af Spurs venstrekant Gilberto, som i dagens anledning er sat ned på backen. Tydeligvis en dårlig beslutning. Nu er der dog mulighed for rent faktisk at få lidt gang i en ellers røvsyg kamp.
Iflg. text tv skal AaB og FCK tilsammen præstere 11 point i resten af turneringen (2 pts for sejr), samtidig med at Belgiens sidste repræsentant Standard Liege ikke scorer flere.... Til næste sæson bortfalder rædselssæsonen, hvor FCK blev kørt over af den internationalt anerkendte storklub NK Gorica og Brøndby blev lammetævet af de lettiske giganter Ventspils! Det skulle til den tid betyde en klar forbedring af det løbende 5-års regnskab, og SÅ kan det tænkes at vi drøner forbi belgierne. Dog har jeg ikke noget videre indgående kendskab til belgiske klubbers indsats i Europa over den samme periode.nrg skrev:Nogen, der i den forbindelse ved, om Belgien(15) og Danmark(16) nu bytter plads i den europæiske rangering, nu når både Aab og FCK har klaret sig så flot. En 15. plads giver vidst 2 hold til CL-kval.jens fup skrev:Vi skal da ikke glemme at ønske til lykke til FCK med deres kvalifikation videre i UEFA-cup'en. Godt nok ikke en ophidsende kamp igår, men det mindst dårlige hold vandt fortjent.
EDIT: Der går vist endnu to sæsoner, før vi slipper af med Gorica/Ventspils fadæserne, til gengæld står Belgien til at miste to rigtig gode sæsoner, samtidig med at vi har overhalet dem over de sidste 3 sæsoner - http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coeff ... oefficient
Der er muligvis mange penge i Spartak, men så er det bare synd at det ikke afspejler sig i deres niveau. De var jo på kanten til at lave en AaB'er.
Dagens resultat må være Santander - City 3-1. Men Manchester var vel alligevel sikre på at gå videre på forhånd.
I det hele taget er der flere resultater i dag, der bærer præg af, at mange klubber jo på forhånd var sikret videre deltagelse. Sampdoria - Sevilla for eksempel, hvor italienerne vandt.
Dagens resultat må være Santander - City 3-1. Men Manchester var vel alligevel sikre på at gå videre på forhånd.
I det hele taget er der flere resultater i dag, der bærer præg af, at mange klubber jo på forhånd var sikret videre deltagelse. Sampdoria - Sevilla for eksempel, hvor italienerne vandt.
Og Udineses nederlag til Nijmegen...McRae skrev:Der er muligvis mange penge i Spartak, men så er det bare synd at det ikke afspejler sig i deres niveau. De var jo på kanten til at lave en AaB'er.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hvilken kamp skal man se idag?
15:00 Blackburn R. ? - ? Stoke C.
15:00 Bolton W. ? - ? Portsmouth
15:00 Fulham ? - ? Middlesbrough
15:00 Hull C. ? - ? Sunderland
Der er ikke nogen af dem som skriger på at blvie set.
Du glemmer West Ham - Villa... Et brag af en kamp! ...Hæske skrev:Hvilken kamp skal man se idag?
Jeg tror jeg venter til i morgen.
- John Barnes
- Alder: 34
Nej det er ikke en yderligere spændende runde i Premier League må man sige så jeg tror også bare at jeg venter til i morgen. Dog skal Inters kamp mod Siena og Atleticos kamp mod Espanyol selvfølgelig ses 

-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
Er det ikke nu de er igang?
For er igang med rengøring så vil først sætte mig til rette omkring kl 16.
For er igang med rengøring så vil først sætte mig til rette omkring kl 16.
West Ham - Villa kommer på Kanal 5, og det vil jeg nu udnytte.
Og hvis folk keder sig, er der også tophåndboldkamp i Tyskland på TV2Sport lige nu, mellem Flensborg og Kiel. Pænt god underholdning. (offtopic)
Og hvis folk keder sig, er der også tophåndboldkamp i Tyskland på TV2Sport lige nu, mellem Flensborg og Kiel. Pænt god underholdning. (offtopic)
Nøøøøj
, en elendig aflevering lige til Young næsten ligesom mod Everton. Young skulle have scoret.

Cissé har fået sig en ny opsigtsvækkende frisure:
http://www.fotbollsexpressen.se/Interna ... iga-frisyr
http://www.fotbollsexpressen.se/Interna ... iga-frisyr
Ejj Cissé for f.. Jeg har altid syntes han er så mega sej
, men denne frisure kan jeg altså ikke lide 

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Men se det fra en anden side: Bendtner har de lyserøde støvler, Cissé har det grønne hår.
The meaning of life.
The meaning of life.
Man kommer helt til at tænke på Abel Xavier.McRae skrev:Men se det fra en anden side: Bendtner har de lyserøde støvler, Cissé har det grønne hår.
The meaning of life.