Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » mandag, 08. dec, 2008 09:18

aarde skrev:Hold da kæft noget seværdig fodbold La Liga leverer for tiden! Det er jo lige før kampene ligger på en 5-6 mål i gennemsnit, og det ene fantastiske comeback efter det andet bliver man vidne til. Det er sgu kræs. Specielt når unreal taber 4-3 hjemme mod et fantastisk Sevilla hold.
Jeg har stort set aldrig interesseret mig for andet end engelsk fodbold, men nu er jeg næsten blevet helt afhængig af at se spansk fodbold lørdag og søndag aften. Det er fantastisk fodbold, simpelthen! Og Barcelona er da helt sublime!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

YNWA

Indlæg af YNWA » tirsdag, 09. dec, 2008 22:03

Kan vi ikke lige få en kasse til Bordeaux? Det betyder så vidt jeg kender reglerne at Chelsea er ude af CL!

YNWA

Indlæg af YNWA » tirsdag, 09. dec, 2008 22:05

Fuck så scorede Roma...

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. dec, 2008 20:49

Knap tre minutter holdt Aab stand på old toilet. 1-0 scum.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. dec, 2008 21:19

Udligning Aab! Som Carsten Werge så fint siger det: "pivhamrende ufortjent", men ikke desto mindre et nydeligt mål af Michael Jacobsen, der ellers har spillet (endnu) en forfærdelig kamp.

I øvrigt imponerende at høre hvordan den lille skare af medrejsende danske fans har overdøvet de 60.000 scum-tilhængere gennem hele kampen.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 10. dec, 2008 21:22

For nu næsten at citere Nephew: "Allan Kuhn er sej"!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 10. dec, 2008 21:29

Og Arsenal er bagud mod Porto.
De stiller med et semi kendt og et semi ukendt hold idag Arsenal.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 10. dec, 2008 21:32

aarde skrev:Udligning Aab! Som Carsten Werge så fint siger det: "pivhamrende ufortjent", men ikke desto mindre et nydeligt mål af Michael Jacobsen, der ellers har spillet (endnu) en forfærdelig kamp.

I øvrigt imponerende at høre hvordan den lille skare af medrejsende danske fans har overdøvet de 60.000 scum-tilhængere gennem hele kampen.
Der er INTET, der er ufortjent når man spiller mod Scum :mrgreen:

Jeg er sgu ellers lige ved at tilgive MJ for det sidste 1½ års middelmådige til rent elendige indsatser i forsvaret pga. hans mål i aften.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. dec, 2008 21:33

2-1 Aab! :shock:

Endnu et klassemål, de er jo røveffektive idag! Helt utroligt...

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 10. dec, 2008 21:33

Og de scorer igen :lol:

Er der ikke en af de to der er Liverpool fan? Mener jeg at jeg har hørt.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 10. dec, 2008 21:35

Kuhn er efter sigende Liverpool-fan. Og jeg gik sgu glip af målet :evil: :evil: Men lækkert - sænk de møg-ører på deres egen bane.

Og-æhhh - alt det ævl som bl.a. en vis person herinde osse har sagt om at Djævle-ø klubberne underpræsterede sidste år og at AaB's guld og CL-deltagelse er billig.... FCK blev altså kørt over med 3-0 på Old Toilet for et par år siden, og vi skal slet ikke nævne hvordan det gik de pis-gule i sin tid... Ja, AaB kommer sgu nemt til det hele. Billigt!

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. dec, 2008 21:36

jens fup skrev:
aarde skrev:Udligning Aab! Som Carsten Werge så fint siger det: "pivhamrende ufortjent", men ikke desto mindre et nydeligt mål af Michael Jacobsen, der ellers har spillet (endnu) en forfærdelig kamp.

Der er INTET, der er ufortjent når man spiller mod Scum :mrgreen:

Jeg er sgu ellers lige ved at tilgive MJ for det sidste 1½ års middelmådige til rent elendige indsatser i forsvaret pga. hans mål i aften.
Godt ord igen - Werge siger det også vældig fint: "det er jo ligefør de er til grin i aften United".

Angående MJ er jeg utroligt ked af at se hans negative udvikling fortsætte og fortsætte. Han var så god en spiller med så meget potentiale for blot en sæson siden, men siden da... :cry:

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. dec, 2008 21:38

jens fup skrev:Kuhn er efter sigende Liverpool-fan. Og jeg gik sgu glip af målet :evil: :evil: Men lækkert - sænk de møg-ører på deres egen bane.

Og-æhhh - alt det ævl som bl.a. en vis person herinde osse har sagt om at Djævle-ø klubberne underpræsterede sidste år og at AaB's guld og CL-deltagelse er billig.... FCK blev altså kørt over med 3-0 på Old Toilet for et par år siden, og vi skal slet ikke nævne hvordan det gik de pis-gule i sin tid... Ja, AaB kommer sgu nemt til det hele. Billigt!
Hørt! Men spillemæssigt er Aab nu også blevet kørt temmelig groft over idag. Dog har de haft heldet, og nu fører de fandenedeme - og endda mod scum! Ka' det blive meget bedre? :D

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 10. dec, 2008 21:43

Jeg synes så godt nok at MJ har været ringere i længere tid. Sammen med Califf sejlede han ofte rundt i forsvaret - og Califf vender jo eftersigende som en færge! Så kom Olfers til, og takket være hans niveau (da han først fandt det!!) holdt forsvaret så nogenlunde gennem hele sidste sæson, men Steve-O spiller heller ikke for godt i år, og det udstiller MJ, som jeg synes ofte mangler overblik i sine defensive aktioner, hvilket igen gør at han ikke er på plads til at bakke op for bl.a. Olfers. Samtidig er MJ absolut ikke kreativt anlagt og hans pasninger har det af og til med at ende i fødderne på en modstander. Der er dog ingen tvivl om, at hans hovedspil er rigtig stærkt og han har en god fysisk styrke, men overblikket mangler ofte i hans indgreb.

Jeg må indrømme, at når man ligefrem har foreslået at rykke ham ud på venstre back, så ender jeg med både at grine og gyse - vi får jo ikke vores VB over midterlinien, hvis han skal spille pladsen! Og indlæg skal vi nok heller ikke forvente - slet ikke med nogenlunde korrekt adresse. Nej, Martin Pedersen ER fast mand på venstre back, og det kan man lige så godt vende sig til - selvom jeg godt ved at MP næppe har ret mange andre tilhængere end mig...

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » onsdag, 10. dec, 2008 21:53

den så da grim ud den fra Rooney, var der noget der ?
Billede

Besvar