Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
zalcos
- Geografisk sted: Udlandet
- Alder: 35
OMFG!!!!!! JAAAA, dejligt dejligt. Sidder lige og kløjs med det sidste af en stor opgave, og tjekker da lige stillingen ige for at få endnu mere ondt af mig selv, men what a surprise

. Den skal holdes og så er dagen bur' dæjli'

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
LFC Søren
- Geografisk sted: Ølstykke
- Alder: 55
af LFC Søren » søndag, 30. nov, 2008 18:41
Man må sige at kampen er god reklame for PL, sikken et tempo.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 32
Sindsyg godt af Arse hvis det bliver dette resultat. Så har vi også bare at udnytte det i morgen, og rykke fra Chelski.
Sjovt at tænke på at, det kun er Arsenal der har scoret i kampen indtil videre. GO Arsenal.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
McRae
Og så er det man bliver rigtig godt gammeldags sur, hvis vi i morgen endnu en gang formår at kikse en "matchbold".
-
LiverpoolFan
af LiverpoolFan » søndag, 30. nov, 2008 19:43
Jaaa.. Det ville fandeme være trist ..
Men "FUCk" hvor fedt at Arsenal lige slår Chelsea

:D
-
Jonas Lassen
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
af Jonas Lassen » søndag, 30. nov, 2008 20:30
Vigtigt at Arsenal driller Chelsea. Det var en god kamp. Arsenal er et klassehold men de er for ukonstante og jeg tror ikke på at de kan vinden PL i år. Derfor er det super at de tager alle 3 point i dagens kamp.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
-
Styf
- Alder: 33
Fantastisk at Arsenal lige popper op en gang i mellem og slår henholdsvis Scum og Chelsea. Jeg havde godt nok ikke regnet med at de kunne gøre det igen i dag og slet ikke efter de kom bagud. Selvfølgelig var der offside ved det første mål som Arsenal scorer men Chelsea har også fået så mange kendelser med sig så dem har jeg slet ikke ondt af.
Var lidt træt af det hele efter Scums sejr over Manchester City men med FCK og Chelseas nederlag er dagen i den grad reddet og nu skal vi for alt i verden udnytte vores matchbold i morgen aften og så bringe os i spidsen af Premier League så har denne weekend været fantastisk. Ikke flere svipsere fra vores side tak.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » søndag, 30. nov, 2008 21:50
Arrrrrg at kalde den en matchbold er det ikke lige i overkanten?
Vil nærmere kalde det en sætbold.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hæske skrev:Arrrrrg at kalde den en matchbold er det ikke lige i overkanten?
... eller en fordel i egen serv til at vinde et serveparti
Vi SMADRER det PIShold !
-
Styf
- Alder: 33
Hæske skrev:Arrrrrg at kalde den en matchbold er det ikke lige i overkanten?
En matchbold i forhold til at bringe os i front af ligaen - ikke til at vinde Premier League.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » søndag, 30. nov, 2008 22:39
Styf skrev:Hæske skrev:Arrrrrg at kalde den en matchbold er det ikke lige i overkanten?
En matchbold i forhold til at bringe os i front af ligaen - ikke til at vinde Premier League.
Matchbold er jo den aller sidste bold i tennis og badminton bla, så det er ganske forkert at sætte det sådan op.
Flueknepperi...
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Klam (fodbold)weekend med sejre til Scum og BIF samt nederlag til FCK. Dog et plaster på såret at Arsenal vandt.
Fik dog ikke halet noget hjem på oddset. Var ellers tæt på, men City på det ene og Milan på det andet (under 1,5) ville anderledes

-
Hafsteinsson
af Hafsteinsson » onsdag, 03. dec, 2008 01:02
Gooners tabte ude til Burnley, der ser ud til, at være godt på vej imod en Liga-Cup titel.
Men det er alligevel bemærkelses værdigt, at Wenger, trods sin indtil videre beskedne 4. plads i PL vælger konsekvent at sætte de unge spillere på banen i Liga-cup'en.
Det syntes jeg trods alt er ok, at man som manager viser karakter
-
Vallen
Hafsteinsson skrev:Gooners tabte ude til Burnley, der ser ud til, at være godt på vej imod en Liga-Cup titel.
Men det er alligevel bemærkelses værdigt, at Wenger, trods sin indtil videre beskedne 4. plads i PL vælger konsekvent at sætte de unge spillere på banen i Liga-cup'en.
Du mener de unge, der allerede nu er udråbt til verdens bedste talenter, der spiller verdens bedste fodbold. De brander endda deres fodbold som "Sexy Football".
After all, som bevist i går. "Don`t belive the hype"
Men ellers giver jeg dig ret i af, det er positivt at Wenger gang på gang giver de unge, chancen i denne "ubetydelige" cup.
At jeg så får kvalme af hypen, er en anden ting.
-
Hafsteinsson
af Hafsteinsson » onsdag, 03. dec, 2008 22:13
Vallen skrev:Hafsteinsson skrev:Gooners tabte ude til Burnley, der ser ud til, at være godt på vej imod en Liga-Cup titel.
Du mener de unge, der allerede nu er udråbt til verdens bedste talenter, der spiller verdens bedste fodbold. De brander endda deres fodbold som "Sexy Football".
After all, som bevist i går. "Don`t belive the hype"
Men ellers giver jeg dig ret i af, det er positivt at Wenger gang på gang giver de unge, chancen i denne "ubetydelige" cup.
At jeg så får kvalme af hypen, er en anden ting.
Nemlig, skide hul i hype'n. Det er konsekventheden der er iøjnefaldende syntes jeg.