Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 08. nov, 2008 16:14

Nøj, en spændende kamp, og nøj et lækkert resultat.
Arsenal sidder jo totalt på kampen, og spiller rigtig lækker bold. Bendtner gjorde det meget godt idag, i mine øjne.
Sikke en god start på weekenden.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » lørdag, 08. nov, 2008 16:22

Cisse har scoret efter 4 minutter. 1-0 Sunderland-Portsmouth
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » lørdag, 08. nov, 2008 16:37

scum er stadig det bedste hold i PL...derfor fedt at de tabte. Tror ikke på arsenal i længden

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 08. nov, 2008 16:45

Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.
:o Hvorfor? Vi mangler 2 kampe mod gooners, dvs. der er 6 point at spille om, hvorimod vi kun mangler én kamp mod scum og der er altså kun 3 point at spille om. Dernæst, når november er gået har scum mødt os, chelski, gooners, villa og man c på udebane og har altså et klart lettere program tilbage end os. Derfor var det ekstremt vigtigt, at gooners vandt i dag.
Det jeg ser nu, er et scum-hold som stadig kun er 2 point efter os (forudsat at de vinder deres udskudte kampe mod Fulham) og et Arsenal hold, der lige har spillet sig tilbage i topstriden. Jeg havde hellere set scum med et point mere, og Arsenal potentielt 8 point efter os.
Nå, så du vil hellere have at de er 1 point efter os? Hvorfor? Sammenholdt med at de nu har mødt de tre andre store på udebane.
Nej jeg vi da helst være en million point foran alle hold. Jeg vil bare hellere være 1 point foran scum og 8 foran arse, end henholdsvis 2 og 6, da jeg trods alt stadig ser sidstnævnte som en relativt farlig konkurrent. Jeg kan ikke li' scum, men jeg vil sgu ikke sætte mit ønske om deres fiasko højere end ønsket om vores succes. Og jeg mener at vi havde stået stærkere hvis den kamp var endt uafgjort.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 08. nov, 2008 17:52

Det var utroligt dejligt at Arsenal vandt over Scum i dag. De har et lavt bundniveau men et højt topniveau. Jeg var meget nervøs inden kampen på grund af alle deres skader men takket være en fantastisk præstation af Nasri som jeg meget gerne havde set i vores klub vandt de helt fortjent kampen imod et overraskende tandløst Scum hold på trods af en elendig dommer som ellers dømte alt deres vej.

Scum ligger nu et godt stykke bag os og det er vigtigt da de ikke har så mange svære kampe tilbage i sæsonen hvorimod jeg alligevel ikke har den store fidus til Arsenal i titelkampen på den lange bane.

Scum virker ikke så stærke i år og forhåbentlig betyder deres mange pointtab i de indbyrdes kampe at det ikke bliver deres år i år. De er alt for afhængige af Ronaldo og de indbyrdes kampe plejer jo heldigvis at være en fin målestok for hvordan holdene slutter i tabellen.

Nu skal vi bare drage fordel af dette og så vinde en sikker sejr i dag. Vil næsten ikke kunne holde endnu en kamp helt ude på kanten af stolen ud. Så mangler vi bare lige at Chelsea også skal tabe point på udebane imod Blackburn i morgen så har denne weekend været helt perfekt.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 08. nov, 2008 20:39

aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
aarde skrev:Ville ha' været gladere for en pointdeling, men når det nu er scum, vi har med at gøre, tillader jeg mig at være glad alligevel.
:o Hvorfor? Vi mangler 2 kampe mod gooners, dvs. der er 6 point at spille om, hvorimod vi kun mangler én kamp mod scum og der er altså kun 3 point at spille om. Dernæst, når november er gået har scum mødt os, chelski, gooners, villa og man c på udebane og har altså et klart lettere program tilbage end os. Derfor var det ekstremt vigtigt, at gooners vandt i dag.
Det jeg ser nu, er et scum-hold som stadig kun er 2 point efter os (forudsat at de vinder deres udskudte kampe mod Fulham) og et Arsenal hold, der lige har spillet sig tilbage i topstriden. Jeg havde hellere set scum med et point mere, og Arsenal potentielt 8 point efter os.
Nå, så du vil hellere have at de er 1 point efter os? Hvorfor? Sammenholdt med at de nu har mødt de tre andre store på udebane.
Nej jeg vi da helst være en million point foran alle hold. Jeg vil bare hellere være 1 point foran scum og 8 foran arse, end henholdsvis 2 og 6, da jeg trods alt stadig ser sidstnævnte som en relativt farlig konkurrent. Jeg kan ikke li' scum, men jeg vil sgu ikke sætte mit ønske om deres fiasko højere end ønsket om vores succes. Og jeg mener at vi havde stået stærkere hvis den kamp var endt uafgjort.
Jeg har som mange andre desværre svært ved at følge dig, aarde.

Manu har nu haft de andre 3 store på udebane, og derved det sværeste program. Altså har de nu mulighed for at hente noget på hjemmebane, samt de har et lettere tilbageværende program.

Over en hel sæson, så vil jeg vove at påstå, at Manu altså bare er bedre end Arsenal. Arsenal har allerede dummet sig mod bl.a. Hull og Fulham i denne sæson, det har Manu altså ikke!
Billede

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 08. nov, 2008 21:36

Der er gang i den i Madrid mod Malaga. For 5min siden stod 2-2, nu står der 4-3 efter bl.a. 2 straffe, et til hver. Også vidt jeg fik med er det, det trejde i kampen. Higuain har scoret alle mål, for madrid.
Billede

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » lørdag, 08. nov, 2008 22:48

Barcelona 4-0 Valladolid

Eto'o, Samuel - 12'
Eto'o, Samuel - 31'
Eto'o, Samuel - 43'
Eto'o, Samuel - 44'

- og det var kun første halvleg. :shock:

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 09. nov, 2008 02:25

martinsommer skrev:Barcelona 4-0 Valladolid

Eto'o, Samuel - 12'
Eto'o, Samuel - 31'
Eto'o, Samuel - 43'
Eto'o, Samuel - 44'

Sluttede så med ren opvisning og 6-0.

Anden halvleg var ikke lige så imponerende, men det var forventet.
Billede

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » søndag, 09. nov, 2008 08:25

Og Real Madrid vandt kampen på et sent og meget billigt straffe :shock:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 09. nov, 2008 11:32

Martin VP skrev:Og Real Madrid vandt kampen på et sent og meget billigt straffe :shock:
Billigt straffe? Hvad lavede Gerrard dog i Madrid?!
Best in the world at everything I do.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 09. nov, 2008 13:27

DaBonks skrev:
martinsommer skrev:Barcelona 4-0 Valladolid

Eto'o, Samuel - 12'
Eto'o, Samuel - 31'
Eto'o, Samuel - 43'
Eto'o, Samuel - 44'

Sluttede så med ren opvisning og 6-0.

Anden halvleg var ikke lige så imponerende, men det var forventet.
Man har før hørt rygter om korruption i spansk fodbold, men Eto taler vist sit eget tydlige sprog!!!!!!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. nov, 2008 14:21

Kom så Blackburn! En sejr og I kommer med i min aftenbøn.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 09. nov, 2008 14:53

Er det ikke for sent at bede i aften...?

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » søndag, 09. nov, 2008 14:56

26' 0-0

So far so good....
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar