Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 25. okt, 2008 18:12

Cynwal skrev:...og så sidder Claus "Idiot-Dum-Tumbe-Røv-Klovn" Thomsen og siger: "Ja, nu er det jo så nu, at Chelsea kan drage fordel af deres gode start på sæsonen, da sejr i morgen mod Liverpool vil bringe dem mere fri af United"

Jeg er fuldstændig kold. Når vi har vundet 2-1 på biblioteket i morgen, så helmer jeg ikke før jeg har fundet hans mail-adresse, og så får han den " In your face!!!!"
Du må gerne hilse ham, og lægge en ordenlig sviner i fra mig :)
Han er da en ynk at hører på :evil:
Billede

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » lørdag, 25. okt, 2008 18:19

Imponerende af Hull City, 3 - 0 ude over WBA, og A point med CFC og LFC...

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » lørdag, 25. okt, 2008 22:40

Ultra skrev:Imponerende af Hull City, 3 - 0 ude over WBA, og A point med CFC og LFC...
tja de spiller CL i naeste seson

Fup

Indlæg af Fup » søndag, 26. okt, 2008 00:06

Luffe uk skrev:
Ultra skrev:Imponerende af Hull City, 3 - 0 ude over WBA, og A point med CFC og LFC...
tja de spiller CL i naeste seson
Tilsæt Scum i Toto-cup'en, så er man sgu tæt på mit drømmescenarie (selv om den ultimative drøm er Scum i Conf' league....)

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 26. okt, 2008 16:39

Marseille - Paris Saint Germain i aften. Det bliver en spændende kamp! 8-)
Billede

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 26. okt, 2008 17:11

Cynwal skrev:...og så sidder Claus "Idiot-Dum-Tumbe-Røv-Klovn" Thomsen og siger: "Ja, nu er det jo så nu, at Chelsea kan drage fordel af deres gode start på sæsonen, da sejr i morgen mod Liverpool vil bringe dem mere fri af United"

Jeg er fuldstændig kold. Når vi har vundet 2-1 på biblioteket i morgen, så helmer jeg ikke før jeg har fundet hans mail-adresse, og så får han den " In your face!!!!"
Har du fundet hans mail-adresse?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 26. okt, 2008 17:43

jørgen lk skrev:

Det er jo svært at taste med begge arme oppe over hovedet !
Kan du hjælpe?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » søndag, 26. okt, 2008 17:44

Robinho har sku lavet hattrick for City.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 26. okt, 2008 17:45

ÅB - nu med udskiftninger!! :shock:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 26. okt, 2008 18:16

jørgen lk skrev:

Nu har jeg fundet en mail-adresse til noget SBS-Net relateret, så måske, når den frem - og har for i øvrigt skrevet følgende:

Kvaliteten på studieværter – og specielt det de udtaler – kan og skal være genstand for debat. Ellers er det de siger jo intetsigende.
På danmarks bedste fan-forum, har jeg kommittet mig til at komme med en kommentar.
Kommentaren er rettet mod Claus Thomsen, som efter Evertons uafgjorte på hjemmebane i går, kom med den kække bemærkning:
”Nu må vi så se, hvor meget Chelsea kan få brugt deres momentum med at spille godt for tiden, til at få slået et ordentligt hul ned til United i stillingen”

… og allerede i går – som sagt på danmarks bedste fodboldforum – kommittede jeg mig til at sige til Claus Thomsen – EFTER EN VELFORTJENT OG FORVENTET LIVERPOOL SEJR MOD CHELSEA:

IN YOUR FACE!

Kære Claus T. – husk lige, bolden er rund – alt kan ske, og der er andre hold i verden, end U. + Chelski

Med venlig hilsen
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » søndag, 26. okt, 2008 18:25

Well done Cynwal, og så rigtigt, så rigtigt. Så må vi bare håbe, du har fat i den rigtige mailadresse?

I øvrigt, WH spiller rigti' godt mod Arsenal, ku' være extra fornøjeligt, hvis Arsenal ligesom ManU vælger at sætte point til i denne weekend ;)

Jonas Lassen
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 39

Indlæg af Jonas Lassen » søndag, 26. okt, 2008 18:31

Hevm har spillet i West Ham kampen?
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 26. okt, 2008 18:37

Så scorede Arsenal. Et selvmål...

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » mandag, 27. okt, 2008 20:21

Cynwal skrev:
jørgen lk skrev:

Nu har jeg fundet en mail-adresse til noget SBS-Net relateret, så måske, når den frem - og har for i øvrigt skrevet følgende:

Kvaliteten på studieværter – og specielt det de udtaler – kan og skal være genstand for debat. Ellers er det de siger jo intetsigende.
På danmarks bedste fan-forum, har jeg kommittet mig til at komme med en kommentar.
Kommentaren er rettet mod Claus Thomsen, som efter Evertons uafgjorte på hjemmebane i går, kom med den kække bemærkning:
”Nu må vi så se, hvor meget Chelsea kan få brugt deres momentum med at spille godt for tiden, til at få slået et ordentligt hul ned til United i stillingen”

… og allerede i går – som sagt på danmarks bedste fodboldforum – kommittede jeg mig til at sige til Claus Thomsen – EFTER EN VELFORTJENT OG FORVENTET LIVERPOOL SEJR MOD CHELSEA:

IN YOUR FACE!

Kære Claus T. – husk lige, bolden er rund – alt kan ske, og der er andre hold i verden, end U. + Chelski

Med venlig hilsen
Brilliant - og med en kækhed, som også må få det der SBS-noget til at smile lidt.
Men iøvrigt undskyld, at jeg ikke fik svaret dig tidligere.
Jeg var på arbejde hele lørdag og søndag, kun adskilt af en mandeaften i Ikast - samt et lille pub-besøg ca. midt eftermiddag i går.
Men fint med armene over hovedet, det valgte jeg også skulle være temaet idag. Så ikke noget med at kigge på børskurserne idag, intet måtte ødelægge mit gode humør.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Balthazar
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » onsdag, 29. okt, 2008 22:57

Tottenham scorer i 89. og 93. minut og får uafgjort 4-4 på Emirates :shock:

Hvilket gjorde at jeg ikke vandt 411 kr - Bittersweet :( :D :( :D
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Besvar