Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Der er absolut intet galt i at optage lån. Det giver bare en virksomhed flere midler til at lave investeringer. Jeg tør godt vædde min sparsomme opsparing på at samtlige C20 virksomheder kører med relativt store gældsposter.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.
Economy 101:
Hvis en virksomheds gældsrente ligger lavere end afkastningsgraden, så tjener virksomheden penge på at arbejde med gæld.
Hvis en virksomheds gældsrente ligger lavere end afkastningsgraden, så tjener virksomheden penge på at arbejde med gæld.
Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.
Imod moderne fodbold.
Så det er positivt i betaler guld for lort, eller hvordan skal det forståes? Synes personligt det er flot at Bayern eksempelvis betaler 30 kilo i snit mindre, og kan slå scum 95 gange ud af 100, 5 uafgjorte.AllanShore skrev:Istedet for bare at kigge på hvad der udbetales af løn, burde man tage det tal i forhold til den samlede omsætning. Det giver nemlig et helt andet billede, hvor man kan se hvem der kører en sund forretning, og hvem der ikke i lige så høj grad gør det.
Verden er smask fuld af hyklere....
2014/2015...

-
Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.

Det der forvirrer er at både gæld og egenkapital (hvis sådan en forefindes) står som en kreditpost.Hr. Drejer skrev:Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.ja. Både lang og kort gæld opgøres som passiv.

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
....hvorimod uudnyttet kassekredit/trækningsret står som et aktivjørgen lk skrev:Det der forvirrer er at både gæld og egenkapital (hvis sådan en forefindes) står som en kreditpost.Hr. Drejer skrev:Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.ja. Både lang og kort gæld opgøres som passiv.

Vi SMADRER det PIShold !
-
hmm, måsker er det derfor banken vil tale med mig. Jeg sagde ellers bare, at de kunne flytte gælden over på kontoen for Tab på tilgodehavende.jørgen lk skrev:Det der forvirrer er at både gæld og egenkapital (hvis sådan en forefindes) står som en kreditpost.Hr. Drejer skrev:Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.ja. Både lang og kort gæld opgøres som passiv.
(Kassekredit maximum / kassekredit disponibel.)Cynwal skrev:....hvorimod uudnyttet kassekredit/trækningsret står som et aktivjørgen lk skrev:Det der forvirrer er at både gæld og egenkapital (hvis sådan en forefindes) står som en kreditpost.Hr. Drejer skrev:Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.ja. Både lang og kort gæld opgøres som passiv.
Sådan var det i gamle dage, 1980'erne / 90'erne..
Men det har jeg ikke set benyttet i årevis.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hr. Drejer skrev:hmm, måsker er det derfor banken vil tale med mig. Jeg sagde ellers bare, at de kunne flytte gælden over på kontoen for Tab på tilgodehavende.jørgen lk skrev:Det der forvirrer er at både gæld og egenkapital (hvis sådan en forefindes) står som en kreditpost.Hr. Drejer skrev:Arrrggg.sjampen skrev:Gæld opgøres altid som et passiv.Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig gør de det. Gæld opgøres ALTID dom et aktiv.ja. Både lang og kort gæld opgøres som passiv.

Og kongens foged?

Gør som mig: Flyt hele l*rtet - bortset fra gælden, måske - til Vanuatu!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det siger nok noget om, hvornår det var jeg fik min bankuddannelsejørgen lk skrev: (Kassekredit maximum / kassekredit disponibel.)
Sådan var det i gamle dage, 1980'erne / 90'erne..
Men det har jeg ikke set benyttet i årevis.
Vi SMADRER det PIShold !
Ikke rigtigt en nyhed. Men hold da op, hvor jeg nyder at kunne holde med Newcastle i denne sæson, fordi jeg stadig har ufatteligt stor affektion for Rafa. Jeg har altid betragtet ham, som en af de allerdygtigste indenfor sit fag, og i mine øjne har både Liverpool, Inter og Real Madrid skudt sig selv i foden, da de lod ham gå.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ck-9252136
I Newcastle har han heldigvis fundet noget af det, som han også fandt i Liverpool. En klub med potentiale til meget mere, som gerne vil have ham og sætter oprigtigt pris på ham. Og ved at følge Newcastle ned i den næstbedste række og nu i overlegen stil føre dem op i PL igen tror jeg, at han endelig også får den anerkendelse i hele England, som han i mine øjne så rigeligt fortjener - i stedet for den latterliggørelse som han især efter hans "facts" tale (som naturligvis i mine øjne var spot on
) har været udsat for.
Jeg vil have Rafa i hjertet resten af mit liv, på samme måde som jeg har Kenny i hjertet. Så mit spirende julehumør peppes lige en smule ekstra op på dage som denne, hvor Liverpool ikke har spillet, men en loyal Liverpool-mand som Rafa har fået endnu en flot sejr på sin march tilbage til toppen af engelsk fodbold.
YNWA mi amigo
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ck-9252136
I Newcastle har han heldigvis fundet noget af det, som han også fandt i Liverpool. En klub med potentiale til meget mere, som gerne vil have ham og sætter oprigtigt pris på ham. Og ved at følge Newcastle ned i den næstbedste række og nu i overlegen stil føre dem op i PL igen tror jeg, at han endelig også får den anerkendelse i hele England, som han i mine øjne så rigeligt fortjener - i stedet for den latterliggørelse som han især efter hans "facts" tale (som naturligvis i mine øjne var spot on

Jeg vil have Rafa i hjertet resten af mit liv, på samme måde som jeg har Kenny i hjertet. Så mit spirende julehumør peppes lige en smule ekstra op på dage som denne, hvor Liverpool ikke har spillet, men en loyal Liverpool-mand som Rafa har fået endnu en flot sejr på sin march tilbage til toppen af engelsk fodbold.
YNWA mi amigo

Kloppite