Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Hvad med vores midtbane? Er Grujic svaret på manglende kreativitet og mål fra midten?
Ups forkert tråd.
Ups forkert tråd.
Celtics fans er allerede ved at have lugtet lunten ang. BR.
De er ved at tabe til Lincoln Red Imps FC fra Gibraltar, i CL-kvalen.

Og for at gnide godt med salt i;RedRedRed skrev:Celtics fans er allerede ved at have lugtet lunten ang. BR.![]()

Mere salt;

Jeg har ikke nogen lyst eller noget behov for at gøre grin med Rodgers eller nyde når det ikke går ham godt. I mine øjne tjente han Liverpool med ære. Han var blot (efter min mening) en fejludnævnelse fra start. Men det piller ikke ved, at han som jeg ser det, optrådte som vores manager på en måde, som her efterfølgende fortjener lidt respekt - mere end det fortjener latterliggørelse.
Han var jo ikke Hodgson. Og han var med til (selvom han naturligvis rådede over Suarez) at levere en nærmest magisk sæson, som var så snublende tæt på at give Gerrard den afslutning på karrieren, som han fortjente.
Så jeg ønsker Rodgers al mulig succes i Celtic.
Han var jo ikke Hodgson. Og han var med til (selvom han naturligvis rådede over Suarez) at levere en nærmest magisk sæson, som var så snublende tæt på at give Gerrard den afslutning på karrieren, som han fortjente.
Så jeg ønsker Rodgers al mulig succes i Celtic.
Kloppite
Enig Texy.
Rodgers har efter fyringen kun snakket godt om Liverpool og deltog ved Hillsborough højtideligheden.
Han fortjener ikke at blive latterliggjort af Liverpool fans!
Rodgers har efter fyringen kun snakket godt om Liverpool og deltog ved Hillsborough højtideligheden.
Rolig i 2.Belloni skrev:Enig Texy.

Det eneste jeg har henvist til Rodgers er, at Celtics fans var bekymrede over hans manglende plan b, hvilket jeg synes var hans helt store problem i Liverpool.
Resten er mere en hån af Celtic som hold. Det er virkelig en skandale de ikke kunne slå det hold. Også selvom Rodgers er ude og tale Gibraltar-holdet op.
Jeg synes sku altid BR, har været lidt komisk og selvsmagende. Så lidt gas, må han godt få.
Talte om sig selv ved sejre og om spillerne ved nederlag.
Talte om sig selv ved sejre og om spillerne ved nederlag.
Det jeg bider mest mærke i er at deres Keeper er politimand, men har siddet 6 år i fængsel for at sælge stoffer.
Haha, angriberen er det nu. Men ja, det er sgu frisk nok.Ponzac skrev:Det jeg bider mest mærke i er at deres Keeper er politimand, men har siddet 6 år i fængsel for at sælge stoffer.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så ryger Pogba til Man U ifølge Corriere dello Sport. Han menes at koste 1. Milliard kroner. De har købt fornuftigt ind og de kommer til at kæmpe med om titlen.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
The guardian siger ellers at buddet er blevet afvist
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Det er godt nok mange penge for Pogba, som jeg ikke synes imponerede under EM.
Tror safe standing er meget tæt på i PL nu.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -move.html
Jeg håber virkelig ikke, at vi lader vores tragiske historie blive den dårlige undskyldning for, at vi endnu engang lader andre klubber få fordel af at være mere modtagelige for nytænkning.
Gid vi dog for en gangs skyld gik forrest.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -move.html
Jeg håber virkelig ikke, at vi lader vores tragiske historie blive den dårlige undskyldning for, at vi endnu engang lader andre klubber få fordel af at være mere modtagelige for nytænkning.
Gid vi dog for en gangs skyld gik forrest.
Kloppite