Ja, så kan de sgu lære hvor de stårNicolas skrev:Skidt?!?Flemming skrev:Det endte 2-2.Thommo skrev:Everton 0-1 Standard Liege
3' 0-0 Marcos Camozzato
9' 0-1 Dieumerci Mbokani
Desvære kan de nå det endnu, men derfor kan man jo godt gnide sig i hænderne
Edit. og samtidig med indlægget gjorde Yakubu det til 1-1
Det sgu skidt hvis Everton ikke engang kan komme til gruppespillet i UEFA-cuppen.
Det er da skide godt!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
Fuglsang
Det er jo ikke fordi vi selv var overlegne mod Liège...zalcos skrev:Ja, så kan de sgu lære hvor de stårNicolas skrev:Skidt?!?Flemming skrev:Det endte 2-2.Thommo skrev:Everton 0-1 Standard Liege
3' 0-0 Marcos Camozzato
9' 0-1 Dieumerci Mbokani
Desvære kan de nå det endnu, men derfor kan man jo godt gnide sig i hænderne
Edit. og samtidig med indlægget gjorde Yakubu det til 1-1
Det sgu skidt hvis Everton ikke engang kan komme til gruppespillet i UEFA-cuppen.
Det er da skide godt!. At de ikke engang har holdet til at slå Liege ud
. Oven i købet når vi lige har vist dem hvordan de skal gøre det.
Men derfor ville det nu alligevel være sjovt hvis Everton røg ud til dem.
-
McRae
Dagens positive overraskelse: Lige pt. er Werder Bremen foran med 0-3 mod Bayern München.
1-0 Bolton mod Arsenal!
Der er håb endnu
Der er håb endnu
Og mens jeg var ude og lave mad har Arsenal så lige scoret 2 gange... 
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Og Agüero scorede igen for Atletico Madrid. Han er på vej til at blive verdens bedste spiller. Jeg ville ihvertfald gerne bytte en del af vores spillere med ham.
Pongolle scorede dobbelt så mange, han han må jo være bedrehenrik1 skrev:Og Agüero scorede igen for Atletico Madrid. Han er på vej til at blive verdens bedste spiller. Jeg ville ihvertfald gerne bytte en del af vores spillere med ham.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Du mener vel dobbelt så godThommo skrev:Pongolle scorede dobbelt så mange, han han må jo være bedrehenrik1 skrev:Og Agüero scorede igen for Atletico Madrid. Han er på vej til at blive verdens bedste spiller. Jeg ville ihvertfald gerne bytte en del af vores spillere med ham.![]()
Korrekthenrik1 skrev:Du mener vel dobbelt så godThommo skrev:Pongolle scorede dobbelt så mange, han han må jo være bedrehenrik1 skrev:Og Agüero scorede igen for Atletico Madrid. Han er på vej til at blive verdens bedste spiller. Jeg ville ihvertfald gerne bytte en del af vores spillere med ham.![]()
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg tror, det er okay for kampen. Vi håber vel på en uafgjort?
-
ChinGanMew
Ja, det er hvert fald det der vil give os det bedste udgangspunkt.krang skrev:Jeg tror, det er okay for kampen. Vi håber vel på en uafgjort?
Og, bliver det uafgjort er vi 6 point foran scum. Så jeg synes bestemt det ser lyst ud.
Personligt håber jeg altid på, at ManU taber - også mod Chelsea.ChinGanMew skrev:Ja, det er hvert fald det der vil give os det bedste udgangspunkt.krang skrev:Jeg tror, det er okay for kampen. Vi håber vel på en uafgjort?
Og, bliver det uafgjort er vi 6 point foran scum. Så jeg synes bestemt det ser lyst ud.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Helt enig og det kan ingen stillinger eller resultater lave om på. Overhovedet!!!LarsU skrev:Personligt håber jeg altid på, at ManU taber - også mod Chelsea.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.