Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Belloni » lørdag, 09. maj, 2015 11:24

Jesper skrev:Skal vi lege en smule med håbet om CL, så har scum også et storspillende Arsenal, der venter. Man Us balance på holdet har været helt skævt og så er det ikke sjovt at møde det tempo, som Palace kan mønstre. Jeg tror sådan set godt de kan tabe tilstrækkeligt med point, problemet ligger i hvad vi er i stand til. Her er min tiltro til holdet meget lille.
Enig. De har tabt de sidste tre og kan sagtens forestille mig de kan tabe ude til Palace og hjemme til Gooners. Sidste kamp afhænger nok af hvordan det ser ud for Hull. Forhåbentligt er det en so or die kamp for dem.
Men tror simpelthen ikke på vi selv gør det meget bedre, og det kunne meget vel starte med et nederlag imorgen desværre.

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København
Alder: 40

Indlæg af Topcat » mandag, 18. maj, 2015 14:59

Hej har en ven som er stor Norwich fan og da de jo er i finalen kunne vi rigtig godt tænke os at se den. Nogle som ved hvor man kan se den eller betale på nettet for god kvalitet ?

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 27. maj, 2015 09:32

Nu sker der endelig noget. Flere Fifa-topfolk er i nat blevet anholdt med mistanke om korruption. Det er satme også på tide, at man rydder op i fodboldens mest skadelige organisation. Jeg håber på en masse fængselsstraffe.
Liverpool Football Klopp

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 27. maj, 2015 17:40

AndreasN skrev:Nu sker der endelig noget. Flere Fifa-topfolk er i nat blevet anholdt med mistanke om korruption. Det er satme også på tide, at man rydder op i fodboldens mest skadelige organisation. Jeg håber på en masse fængselsstraffe.
Det gør jeg sgu også. Og kan de ikke tage UEFA med i faldet, så der kan blive ryddet op, og vi kan få fodbold tilbage til folket.

http://www.theguardian.com/football/201 ... s-arrested
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 29. maj, 2015 13:03

http://www.bold.dk/nyt/barca-rygter-paa ... kke-ramsey

Aaron Ramsey er blevet linket til Barca.

Det er ikke nævnt i artiklen, men det giver vel også sig selv, at vi har afvist et tilbud fra Barca på Joe Allen. For hvem skulle ellers afløse Xavi, hvis ikke "the welsh Xavi"? :hello1:

texy

Indlæg af texy » onsdag, 03. jun, 2015 14:22

Rafa bekræftet i Real Madrid.

http://www.theguardian.com/football/201 ... ew-manager

I Guder, hvor jeg under ham endelig at være havnet i en klub med uanede midler. Som for alle andre i Real Madrid ender det i en fyring, men jeg håber, at han når at opnå succes, inden det sker.

Tillykke Rafa.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 04. jun, 2015 13:45

Pedro har forlænget med Barca til 2019.

Om jeg begriber det. Bevares han bliver da en af de mest vindende spillere i sin generation, men det har jo været som trupspiller gennem hele karrieren.
Han har jo allerede vundet alt der er at vinde for en fodboldspiller, så jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor han ikke vil bruge sin bedste tid som fodboldspiller som vigtig profil, på et andet europæisk tophold.

Jeg siger ikke dette fordi jeg er bitter over han ikke kommer til Liverpool, for det tror jeg sgu aldrig rigtigt har været inde i billedet for ham. Men han ville jo være garanteret starter på nærmest alle tophold i Europa, 3-4 klubber undtaget at most.

Jeg troede fodboldspillere kunne lide at spille fodbold, mere end en halv time hver 14. dag.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 04. jun, 2015 14:18

Hver gang enten Messi, Suarez eller Neymar skal sidde over af den ene eller den anden grund, så er det Pedro, der hopper ind i startopstillingen.

Det er da federe at spille for et af de bedste hold i verden med fodboldhistoriens bedste spiller, fremfor at, undskyld jeg siger det, være en af profilerne på et Liverpoolhold, der ikke er mesterskabskandidater, og hvor han fra tid til anden kan se en vis Glen Johnson komme uden om ham i et overlap.

Desuden er han vokset op i klubben. Jeg ville nok også have forlænget.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 04. jun, 2015 14:49

AllanShore skrev:Hver gang enten Messi, Suarez eller Neymar skal sidde over af den ene eller den anden grund, så er det Pedro, der hopper ind i startopstillingen.

Det er da federe at spille for et af de bedste hold i verden med fodboldhistoriens bedste spiller, fremfor at, undskyld jeg siger det, være en af profilerne på et Liverpoolhold, der ikke er mesterskabskandidater, og hvor han fra tid til anden kan se en vis Glen Johnson komme uden om ham i et overlap.

Hvorfor komme med den svada når RedRedRed gør meget ud af at sige, at han tænker på andre europæiske topklubber end Liverpool?

Desuden spiller Johnson ikke i Liverpool i næste sæson, og Pedro kom først til Barca som syttenårig efter at have fået sit første fodboldopdrag på fødeøen Tenerife.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 04. jun, 2015 15:07

JTN skrev:
AllanShore skrev:Hver gang enten Messi, Suarez eller Neymar skal sidde over af den ene eller den anden grund, så er det Pedro, der hopper ind i startopstillingen.
Hvorfor komme med den svada når RedRedRed gør meget ud af at sige, at han tænker på andre europæiske topklubber end Liverpool?
Desuden spiller Johnson ikke i Liverpool i næste sæson, og Pedro kom først til Barca som syttenårig efter at have fået sit første fodboldopdrag på fødeøen Tenerife.
Rigtigt JTN. AS, jeg forsøgte netop at undlade Liverpool fra diskussionen. At komme indlæg som dit i forkøbet. :)

Well, I failed.
Så for prins Knud og AS, Liverpool er ikke en del af det.

Jeg kan sagtens følge din argumentation om loyalitet og kærlighed for klubben, AS. Og er det grunden for forlængelsen, er det fair nok, elsker jo selv Gerrard for samme. Forskellen er bare, at Gerrard trods alt har været fast mand hele karrieren.
Alt jeg siger, er bare jeg selv ville have valgt anderledes, havde jeg stået i situationen. Det må du gerne være uenig i.

Pedro kunne i mine øjne blive fast mand i Bayern. Robben holder nok ikke meget længere, det samme kan siges om Ribery. Og de mangler så vidt jeg ved spillere til at besætte disse positioner, hvilket jeg tror gjorde at de ikke havde en chance mod Barca i semierne.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 04. jun, 2015 15:29

Det var nu heller ikke meningen at jeg skulle rakke ned på Liverpool. Jeg synes bare at lige netop jeres klub meget godt illustrerer, at han har haft valget mellem enten at skulle blive i en af verdens topklubber, hvor spilletiden vil være knap, sammenlignet med hvad han ellers ville kunne få hos klubber, der så er lidt lavere rangeret.

Jeg tror nemlig ikke, at de allerstørste klubber, såsom Bayern ville tænke ham ind som en afløser for eksempelvis Robben og Ribery. Dertil er hans niveau de seneste par sæsoner for svingende.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 04. jun, 2015 16:36

AllanShore skrev:Det var nu heller ikke meningen at jeg skulle rakke ned på Liverpool. Jeg synes bare at lige netop jeres klub meget godt illustrerer, at han har haft valget mellem enten at skulle blive i en af verdens topklubber, hvor spilletiden vil være knap, sammenlignet med hvad han ellers ville kunne få hos klubber, der så er lidt lavere rangeret.
Jeg tror nemlig ikke, at de allerstørste klubber, såsom Bayern ville tænke ham ind som en afløser for eksempelvis Robben og Ribery. Dertil er hans niveau de seneste par sæsoner for svingende.
Du kan rakke alt det du vil, det rører mig ikke meget. Det kommer jo ikke som nogen hemmelighed, hvad United-tilhængere mener om vores klub. :)

Ikke Bayern? Okay, hvad så med Juventus, Dortmund, Arsenal, City eller din egen klub? Jeg ser ham bedre som højre angrebskant end Mata og Navas i hvert fald, hvilket landsholdsudtagelserne vel også som regel vidner om.

Og svingende præstationer er vel ikke unormalt, for spillere som hovedsageligt får 30 min. hist og her? Jeg synes tvært om, han nærmest scorer eller assisterer hver gang han bliver skiftet ind. Hvorfor jeg tænker, hvad han kunne udrette med mere spilletid i en af ovenstående klubber f.eks.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. jun, 2015 13:12

Laudrup som sportsdirektør i Barcardi, hvis Jordi vinder præsidentvalget den 18. Juli.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 19. jun, 2015 16:04

Per Rud færdig som sportsdirektør og Troels Bech skal erstatte ham. Jeg havde ikke lige set Troels Bech i den rolle, omend fyringen er logisk nok med tanke på at klubejerens to gaver stort set ikke har spillet.
Jeg har absolut ingen anelse om han vil være god til den rolle, men underholdende, det bliver det!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy

Indlæg af texy » torsdag, 25. jun, 2015 09:28

Et løst rygte, men med dansk relevans. Sisto til Arsenal?

http://metro.co.uk/2015/06/25/arsenal-l ... o-5264620/

Vurderet ud fra U21, så er mange af vores danske talenter da også fuldt på højde med eller måske reelt bedre end de talenter med PL erfaring, der har optrådt i turneringen. Kane, Ings, Stones, Jenkinson og muligvis andre har ikke imponeret mig mere, end Højbjerg, Sisto, Vestergaard, Christensen, Durmisi og især Yussuf Poulsen.
Kloppite

Besvar