Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og Bellamy scorer det første for West Ham .Mikkel K skrev:Owen matchvinder i det '86'ende vs Wigan

-
Kom så Keano - bank dine tidligere holdkammerater til blods dit røde sv...n

Der er faktisk 7 spillere fra Sunderland, som tidligere har været i Manchester, syntes jeg kommentatoren nævnte, da de stod i tunnellen, ved ikke om det er med KeaneHafsteinsson skrev:Kom så Keano - bank dine tidligere holdkammerater til blods dit røde sv...n![]()
![]()

- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Der er ikke for meget tempo i den her united kamp. United gav faktisk godt på oddset som Handicap, så det valgte jeg at oddse på. Nu fortryder jeg det på det groveste!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Damn så scorede ManU. Virker som de er ved at så småt vende skuden desvärre.
-
Der er da i hvert fald Dwight Yorke og Andy Cole.....Pongolle skrev:Der er faktisk 7 spillere fra Sunderland, som tidligere har været i Manchester, syntes jeg kommentatoren nævnte, da de stod i tunnellen, ved ikke om det er med KeaneHafsteinsson skrev:Kom så Keano - bank dine tidligere holdkammerater til blods dit røde sv...n![]()
![]()
Og Kieran Richardson og Liam Miller.Hafsteinsson skrev:Der er da i hvert fald Dwight Yorke og Andy Cole.....Pongolle skrev:Der er faktisk 7 spillere fra Sunderland, som tidligere har været i Manchester, syntes jeg kommentatoren nævnte, da de stod i tunnellen, ved ikke om det er med KeaneHafsteinsson skrev:Kom så Keano - bank dine tidligere holdkammerater til blods dit røde sv...n![]()
![]()

Og hvad laver Yorke i PL?Hafsteinsson skrev:Der er da i hvert fald Dwight Yorke og Andy Cole.....Pongolle skrev:Der er faktisk 7 spillere fra Sunderland, som tidligere har været i Manchester, syntes jeg kommentatoren nævnte, da de stod i tunnellen, ved ikke om det er med KeaneHafsteinsson skrev:Kom så Keano - bank dine tidligere holdkammerater til blods dit røde sv...n![]()
![]()
Al respekt for hans tidligere mål osv, men han var jo direkte elendig i dag. Ingen gode tacklinger, korteste aflevering hver gang og det er som regel bagud og så var der intet løb i ham. Måske det var fordi det var mod ManU?

Har lige set kampen. Den var godt nok et Spurs mandskab der udspillede Fulham forsvaret på kryds og tværs. Jeg talte nok 3-4 åbne chancer hvor Fulham forsvaret var helt væk. Noget heldigt af Fulham vil jeg mene, at de ender med at få point i denne kamp. Gareth Bale spillede som venstre kant, og muligvis deres løsning på venstre kant problemet. Han gjorde det rigtig fint og scorede også til 3-1. Han ligner ikke en på 17. Berbatov kom også igang med scoringen.Styf skrev:Surt for Tottenham at smide en tomåls føring. De virker altså ikke helt så stærke i år som mange inklusiv mig selv havde forudset. De har ellers hentet nogle spændende spillere men de er meget ustabile i deres præstationer.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Så er det i dag at det største derby i hele Frankrig finder sted. Paris Saint Germain vs Marseille på PdP i Paris. Det bliver så konge. Jeg vil ummidelbart sige at det er os PSG som er favoritter i dagens kamp mod Marseille som slet ikke har fået noget som helst til at fungere indtil nu i sæsonen. PSG har kun lukket mål ind i to kampe i sæsonen og det var i 3-1 nederlaget til Lorient på hjemmebane og i 1-1 kampen på hjemmebane mod Lille. Marseille har fået en katastrofal start på sæsonen og det skal vende i dag for Marseille hvis de skal have forhåbninger om at kæmpe med om mesterskabet. PSG har heller ikke fået den bedste start men spille mæssigt har det faktisk været udemærket men vi har ikke kunnet fået lavet chancerne om til mål og det har været det store problem. Rent forsvars mæssigt har det været fantastisk og det kan man også se på de antal mål som har lukket ind. Det er kun 4 mål og det var i kampen mod Lorient og Lille som jeg var inde på lige før. Hvis PSG vinder i dag over Marseille vil de være 4 point foran Marseille. Nancy ligger noget overraskende på første pladsen med 16 point. PSG har kun 7 point mens at Marseille har 6 point så begge hold har hårdt brug for en sejr i aften for at komme op i toppen af tabellen. Folk ved nok godt at jeg er PSG fan så i ved godt hvad jeg håber og tror at kampen ender. Jeg tror sku at vi vinder over Marseille. Det er også PSG som har fået den bedste optakt op til aftens kamp med en 2-0 sejr på udebane over Le Mans mens at Marseille tabte på hjemmebane til Nice med 1-0. Jeg tror at vi vinder 2-0 over Marseille. Jeg tror ikke at vi lukker nogen mål ind for vores forsvar står helt fantastisk godt i øjeblikket og jeg tror at Pauleta for alvor for hul på bylden. Han har ikke set så motiveret ud i starten af sæsonen og han har også brændte mange chancer, b.la et straffe spark mod Lille som han burde have sat ind men det kan næsten kun vende i dag. Det er mod Marseille og der er alle spillere utrolig tændte. Jeg tror at Pauleta og Diane score en kasse hver.
ALLEZ PARIS
ALLEZ PARIS

Er Pauleta blevet taget til nåde igen af Le Guen efter sine kontroversille udtalelser om at han vil væk? Han var ikke med i opgøret mod Le Mans og Diane som fik hans plads lavede en kasse i den kamp. Spændende bliver det i hvert fald med angrebet, utroligt at Paris ikke har scoret flere mål, trods et ret nemt startprogram. Frau og Luyindula er startet sæsonen skidt. Jeg tror dog også på en hjemmesejr i dag, Marseille er helt rundt på gulvet og hverken Zenden eller Cissé har bidraget med ret meget positivt indtil videre i sæsonen.Superdaniel skrev:Så er det i dag at det største derby i hele Frankrig finder sted. Paris Saint Germain vs Marseille på PdP i Paris. Det bliver så konge. Jeg vil ummidelbart sige at det er os PSG som er favoritter i dagens kamp mod Marseille som slet ikke har fået noget som helst til at fungere indtil nu i sæsonen. PSG har kun lukket mål ind i to kampe i sæsonen og det var i 3-1 nederlaget til Lorient på hjemmebane og i 1-1 kampen på hjemmebane mod Lille. Marseille har fået en katastrofal start på sæsonen og det skal vende i dag for Marseille hvis de skal have forhåbninger om at kæmpe med om mesterskabet. PSG har heller ikke fået den bedste start men spille mæssigt har det faktisk været udemærket men vi har ikke kunnet fået lavet chancerne om til mål og det har været det store problem. Rent forsvars mæssigt har det været fantastisk og det kan man også se på de antal mål som har lukket ind. Det er kun 4 mål og det var i kampen mod Lorient og Lille som jeg var inde på lige før. Hvis PSG vinder i dag over Marseille vil de være 4 point foran Marseille. Nancy ligger noget overraskende på første pladsen med 16 point. PSG har kun 7 point mens at Marseille har 6 point så begge hold har hårdt brug for en sejr i aften for at komme op i toppen af tabellen. Folk ved nok godt at jeg er PSG fan så i ved godt hvad jeg håber og tror at kampen ender. Jeg tror sku at vi vinder over Marseille. Det er også PSG som har fået den bedste optakt op til aftens kamp med en 2-0 sejr på udebane over Le Mans mens at Marseille tabte på hjemmebane til Nice med 1-0. Jeg tror at vi vinder 2-0 over Marseille. Jeg tror ikke at vi lukker nogen mål ind for vores forsvar står helt fantastisk godt i øjeblikket og jeg tror at Pauleta for alvor for hul på bylden. Han har ikke set så motiveret ud i starten af sæsonen og han har også brændte mange chancer, b.la et straffe spark mod Lille som han burde have sat ind men det kan næsten kun vende i dag. Det er mod Marseille og der er alle spillere utrolig tændte. Jeg tror at Pauleta og Diane score en kasse hver.
ALLEZ PARIS
Roma - Siena lige nu...
17' [1 - 0] A. Aquilani
Super mål af Alberto Aquilani. Sparker udefra og overlægger ind. Pumpet!
17' [1 - 0] A. Aquilani

Super mål af Alberto Aquilani. Sparker udefra og overlægger ind. Pumpet!
Senest rettet af gustav søndag, 02. sep, 2007 15:21, rettet i alt 2 gange.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det tror jeg da han er. Jeg har ihvertfald ikke hørt noget nyt siden så det regner jeg da med. Han var da anfører mod Lille i forrige spillerunde og han skulle også tage straffe sparket som han så meget skidt brændte. Jeg kender ikke grunden til at han ikke var med mod Le Mans? Jeg ved ikke om han var småskadet eller om han blev sparet til kampen i dag mod Marseille. Det kunne jeg godt forstille mig da kampen mod Le Mans var en midtuge kamp. Ja det er lidt mærkeligt at PSG ikke har score flere mål end de har gjort indtil videre i sæsonen men vi har ikke været effektive nok foran mål for chancerne har skam været der men vi har ikke kunnet sætte dem ind bag målmanden. Det ser dog ud til at det kommer til at vende nu for vi spillede 1-1 mod Lille på mål af Frau og så vandt vi 2-0 over Le Mans som jeg har nævnt tideligere på mål af Armand og Diane. Det er tre kasser i to kampe så det ligner at det kommer til at vende nu for vi har sku en rigtig god offensiv med spillere som Pauleta, Diane, Frau, Luyindula, Rothen, Gallardo og N'Gog. Vi har også nogle offensive backs som Mendy, Armand, Sakho, Mulumbu og nyindkøbte Ceara fra Internacional. Han virker som en meget spændende spiller. Men jeg tror som sagt at vi får scoret i dag mod Marseille og jeg satser på to kasser.Sinama P skrev:Er Pauleta blevet taget til nåde igen af Le Guen efter sine kontroversille udtalelser om at han vil væk? Han var ikke med i opgøret mod Le Mans og Diane som fik hans plads lavede en kasse i den kamp. Spændende bliver det i hvert fald med angrebet, utroligt at Paris ikke har scoret flere mål, trods et ret nemt startprogram. Frau og Luyindula er startet sæsonen skidt. Jeg tror dog også på en hjemmesejr i dag, Marseille er helt rundt på gulvet og hverken Zenden eller Cissé har bidraget med ret meget positivt indtil videre i sæsonen.Superdaniel skrev:Så er det i dag at det største derby i hele Frankrig finder sted. Paris Saint Germain vs Marseille på PdP i Paris. Det bliver så konge. Jeg vil ummidelbart sige at det er os PSG som er favoritter i dagens kamp mod Marseille som slet ikke har fået noget som helst til at fungere indtil nu i sæsonen. PSG har kun lukket mål ind i to kampe i sæsonen og det var i 3-1 nederlaget til Lorient på hjemmebane og i 1-1 kampen på hjemmebane mod Lille. Marseille har fået en katastrofal start på sæsonen og det skal vende i dag for Marseille hvis de skal have forhåbninger om at kæmpe med om mesterskabet. PSG har heller ikke fået den bedste start men spille mæssigt har det faktisk været udemærket men vi har ikke kunnet fået lavet chancerne om til mål og det har været det store problem. Rent forsvars mæssigt har det været fantastisk og det kan man også se på de antal mål som har lukket ind. Det er kun 4 mål og det var i kampen mod Lorient og Lille som jeg var inde på lige før. Hvis PSG vinder i dag over Marseille vil de være 4 point foran Marseille. Nancy ligger noget overraskende på første pladsen med 16 point. PSG har kun 7 point mens at Marseille har 6 point så begge hold har hårdt brug for en sejr i aften for at komme op i toppen af tabellen. Folk ved nok godt at jeg er PSG fan så i ved godt hvad jeg håber og tror at kampen ender. Jeg tror sku at vi vinder over Marseille. Det er også PSG som har fået den bedste optakt op til aftens kamp med en 2-0 sejr på udebane over Le Mans mens at Marseille tabte på hjemmebane til Nice med 1-0. Jeg tror at vi vinder 2-0 over Marseille. Jeg tror ikke at vi lukker nogen mål ind for vores forsvar står helt fantastisk godt i øjeblikket og jeg tror at Pauleta for alvor for hul på bylden. Han har ikke set så motiveret ud i starten af sæsonen og han har også brændte mange chancer, b.la et straffe spark mod Lille som han burde have sat ind men det kan næsten kun vende i dag. Det er mod Marseille og der er alle spillere utrolig tændte. Jeg tror at Pauleta og Diane score en kasse hver.
ALLEZ PARIS

Blackburn er foran med 1-0 her efter 65 min. mod City på mål af McCarthy.
5 gule kort har Rovers fået raget til sig hvor Tugay har fået to af dem.
Jeg tror at Blackburn hjemme vil komme til at drille rigtig mange hold!
5 gule kort har Rovers fået raget til sig hvor Tugay har fået to af dem.
Jeg tror at Blackburn hjemme vil komme til at drille rigtig mange hold!