Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nrg » lørdag, 03. sep, 2011 07:32

...og udover at det er overraskende, er det også mere end almindeligt deprimerende, at det snart sagt er ligegyldigt, hvem Alex Ferguson sætter på banen og det lugter af 3 point, så ikke alene præsterer de unge, de gør også en forskel i positiv retning, alt efter overbevisning.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. sep, 2011 08:03

nrg skrev:...og udover at det er overraskende, er det også mere end almindeligt deprimerende, at det snart sagt er ligegyldigt, hvem Alex Ferguson sætter på banen og det lugter af 3 point, så ikke alene præsterer de unge, de gør også en forskel i positiv retning, alt efter overbevisning.
Det er dog et lyspunkt, at vi nu også har en manager, som har det der gyldne touch med unge spillere, som kan få dem til at overpræstere frem for at forkrampe i nerver.
Vi SMADRER det PIShold !

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 03. sep, 2011 10:55

Jeg vil nu mene at Welbeck gjorde det overordentligt godt for Sunderland i sidste sæson. Det var snarere dér jeg var overrasket over ham.
Men nu vurderede jeg ham jo netop under Dzeko (faktisk for at I ikke skulle finde mig for mærkelig), så han bidrog ikke til min konklusion, at Man Utd er bedst spiller for spiller. Ej heller gjorde Cleverley, selvom han om noget tid måske vil vurderes højere end Yaya Touré.

Hart bliver jeg aldrig enig med nogen om. Han er vel den pro tempore mest overvurderede spiller i topfodbold imo.

Silva og Nani hhv. Nasri og Young er meget forskellige spillere, hvilket bare understreger din pointe om at øvelsen er fjollet.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 03. sep, 2011 15:01

Nå Spanien lavede Barcelona stilen igår. Håndgemæng og tumult på banen mod Chile. Føj for satan Spanien!!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 04. sep, 2011 00:48

Belloni skrev:Nå Spanien lavede Barcelona stilen igår. Håndgemæng og tumult på banen mod Chile. Føj for satan Spanien!!
Og så var det sgu vores "egen" Arbeloa der fik det til at eskalere. Jeg troede sgu han vidste bedre, men RM-mentaliteten med, at man slår på dem der er bedre end én eller laver en tackling på én har åbenbart overtaget.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 04. sep, 2011 10:29

Badooo skrev:
Belloni skrev:Nå Spanien lavede Barcelona stilen igår. Håndgemæng og tumult på banen mod Chile. Føj for satan Spanien!!
Og så var det sgu vores "egen" Arbeloa der fik det til at eskalere. Jeg troede sgu han vidste bedre, men RM-mentaliteten med, at man slår på dem der er bedre end én eller laver en tackling på én har åbenbart overtaget.
Ud fra tv-billeder er Sergio Ramos i den grad med til hælde brænde på bålet, da han skubber Carmona om kuld lige, da gemytterne var ved at falde til ro. Jeg håber, at RM og BCN snart får en ordentligt disciplinærstraf for gang på gang at promovere en dårlig fodboldkultur.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 04. sep, 2011 11:38

JTN skrev:
Badooo skrev:
Ud fra tv-billeder er Sergio Ramos i den grad med til hælde brænde på bålet, da han skubber Carmona om kuld lige, da gemytterne var ved at falde til ro. Jeg håber, at RM og BCN snart får en ordentligt disciplinærstraf for gang på gang at promovere en dårlig fodboldkultur.
Sergio Busquets ser godt nok heller ikke alt for god ud i situationen lige før Ramos skubber Carmona.. Han løber rundt om hele 'gruppen' for at tage fat i ham Carmona!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » søndag, 04. sep, 2011 15:38

LFC-Aaby skrev:
JTN skrev:
Badooo skrev:
Sergio Busquets ser godt nok heller ikke alt for god ud i situationen lige før Ramos skubber Carmona.. Han løber rundt om hele 'gruppen' for at tage fat i ham Carmona!
Til gengæld dejligt at se hvordan Reina kommer spurtende op og gør alt for at prøve at stoppe det...
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 04. sep, 2011 19:23

hvilken krise :shock:

Deloitte har kigget på hvor meget den bedste division i England, Spanien og Italien har brugt på spillerindkøb denne sommer, og tallet er enromt. I Spanien er der handlet ind for 488 millioner dollars, i Italien har man skudt 651 millioner dollars afsted, mens der i Enland er blevet brugt 790 millioner dollars.

Tilsammen har de tre ligaer brugt 1929 millioner dollars, som svarer til 10,6 milliarder kroner - og det på blot to måneder.

I England tegner Manchester United, Manchester City, Chelsea, Liverpool og Arsenal sig for 66 procent af de 790 millioner dollars.
http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... a-spillere
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 04. sep, 2011 22:33

Nogen hader ham, jeg elsker ham! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 613660.ece

Han er den af mine yndlingsspiller, som jeg ikke håber kommer til at spiller for Liverpool!

Suarez

Indlæg af Suarez » mandag, 05. sep, 2011 16:26

Callesen skrev:Nogen hader ham, jeg elsker ham! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 613660.ece

Han er den af mine yndlingsspiller, som jeg ikke håber kommer til at spiller for Liverpool!
Han er jo den vaerste Primadonna som fodbold nogensinde har set? Why O Why vil han ruin alt hans talent paa diverse Bullshit........

Det aldrig hans skyld men eller andre... Har ikk set nogen Mangager der ka klar ham endnu..

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 05. sep, 2011 16:32

Primadonna er muligvis ikke det mest præcise ord... duuuuuuum.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 05. sep, 2011 16:46

Callesen skrev:Nogen hader ham, jeg elsker ham! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 613660.ece

Det er simpelthen for dumt! Han kunne måske blive en af de helt store i nutiden fodbold hvis han bare ikke blev ved med, at ødelægge det for sig selv. Det er da utroligt, hvordan man kan blive ved med, at lave dumme ting og hele tiden gøre sig uheldigt bemærket. Heldigvis for ham selv, er han stadig ung, så det kan da være at han bliver bare en lille smule klogere jo ældre han bliver. Dog ser udsigterne til det, ikke ligefrem lyse ud lige pt.
Billede

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 05. sep, 2011 16:47

Vil ikke sige at han er en yndlingsspiller, men helt sikkert en af de skævere eksistenser i fodbold verdenen. Jeg kan nu også meget godt lide ham :D

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 05. sep, 2011 22:26

remco van der schaf er forresten, ikke særligt klog=fact. Bevis, gårsdagens kamp mellem RFC-Hobro. Sælg den torsk, eller giv ham en fri :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar