Dagens Kampe
- The_LFC_Svendsen
- Alder: 30
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
Det bliver spændende og se hvordan Agger vil klare mod en klasse-angriber efter hans lange skade.
Husk vi i Liverpool er en stor familie
Det er sku' de færreste midterforsvarer, der kan gøre det, som Agger kan. Fantastisk flot løb han lavede der, og med ham tilbage er jeg sikker på, at vi kommer til at spille med andet end lange bolde fra carra/skrtel/hyppen/reina op til Torres og Keane.
Senest rettet af Redmaniac onsdag, 20. aug, 2008 20:42, rettet i alt 1 gang.
MAn må (heldigvis) sige at Agger er tilbage! Han vinder de første to dueller mod Torres. Clearer når Sørensen og Laursen kludrer i det. Fører bolden frem over en distance af 50 meter og trykker af!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Synes godt nok Dennis Ritter (mener jeg han hedder) gør det rigtig godt som kommentator. Især tilsammenligning med dem man hørte til EM08
Troede kun han kunne snakke om cykling, men han ved overraskende meget .
Troede kun han kunne snakke om cykling, men han ved overraskende meget .
- The_LFC_Svendsen
- Kontakt:
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Er det mig der er blind -eller er der lige nogen der godt vil forklare mig, hvilke kvaliteter det er det er værd at betale spidsen af en jetjager (det hedder jet-jawer på fynsk) for en spiller som David Silva?
Jeg kan altså ikke se - og ku heller ikke under EM - ret mange glimt at det mange kalder kreativitet og chanche-skabende spil.
I mine øjne ligner han en ordinær boldflytter, der tilfældigvis spiller på et hold med gode boldspillere, som får ham til at se bedre ud, end han egentlig er.
Jeg kan altså ikke se - og ku heller ikke under EM - ret mange glimt at det mange kalder kreativitet og chanche-skabende spil.
I mine øjne ligner han en ordinær boldflytter, der tilfældigvis spiller på et hold med gode boldspillere, som får ham til at se bedre ud, end han egentlig er.
Vi SMADRER det PIShold !
- The_LFC_Svendsen
- Kontakt:
synes du er lidt hår i den udtalCYNWAL skrev:Er det mig der er blind -eller er der lige nogen der godt vil forklare mig, hvilke kvaliteter det er det er værd at betale spidsen af en jetjager (det hedder jet-jawer på fynsk) for en spiller som David Silva?
- Cynwal
Poul Nyrup fik jo skyld for at have "uld i mund"Lasse Munthe Svendsen skrev:synes du er lidt hår i den udtalCYNWAL skrev:Er det mig der er blind -eller er der lige nogen der godt vil forklare mig, hvilke kvaliteter det er det er værd at betale spidsen af en jetjager (det hedder jet-jawer på fynsk) for en spiller som David Silva?
Jeg må så nøjes med "hår"

Vi SMADRER det PIShold !
Så har vi også Alonso på banen.
- The_LFC_Svendsen
- Kontakt:
jaCYNWAL skrev:Poul Nyrup fik jo skyld for at have "uld i mund"Lasse Munthe Svendsen skrev:synes du er lidt hår i den udtalCYNWAL skrev:Er det mig der er blind -eller er der lige nogen der godt vil forklare mig, hvilke kvaliteter det er det er værd at betale spidsen af en jetjager (det hedder jet-jawer på fynsk) for en spiller som David Silva?
Jeg må så nøjes med "hår"
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Jeg kan desværre ikke indvi dig i hans fortræffeligheder, men jeg deler din undren. Indrømmet - jeg har ikke set mere end et par Valencia-kampe i den forgangne sæson - den ene var dog live på et stadion, og der imponerede han ikke. Til hans forsvar var der ingen der imponerede den aften.CYNWAL skrev:Er det mig der er blind -eller er der lige nogen der godt vil forklare mig, hvilke kvaliteter det er det er værd at betale spidsen af en jetjager (det hedder jet-jawer på fynsk) for en spiller som David Silva?
Nuvel, han har sine lyse øjeblikke, men jeg kan, i forhold til Liverpool, ikke se hvordan en spiller som Silva skulle kunne ændre så meget på det lettere krampagtige fremadrettede spil vi præsterer pt.
Fandeme flot af Liverpool duoen.
- The_LFC_Svendsen
- Kontakt:
Rent Liverpool mål. Flot sammenspil af Torres og Alonso.
- Cynwal
Det er simpelthen sublim Torres klasse det der - og at han så oven i købet lægger den til rette, så Xabi bare skal klappe den ind, siger jo alt 

Vi SMADRER det PIShold !