Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
nasri viser godt nok lovende takter.. han spiller med en utrolig ro og autoritet, ligner bestemt ikke en ung knægt omkring de 20.. han ligner allerede en af årets bedste transfers, bare ærgeligt at det er i den der fesne røde farve, da der findes røde farver der ville klæde ham meget bedre.. jeg tror virkelig han ville være løsningen på vores problemer, en spiller der kan udfordre og holde på bolden, og som udviser stor ro og tålmodighed.. faktisk alt det vi mangler på kanterne..
jeg ved godt hvad jeg ville svare hvis jeg blev spurgt hvem kuyts diamentrale modsætning er..
jeg ved godt hvad jeg ville svare hvis jeg blev spurgt hvem kuyts diamentrale modsætning er..
Syntes at når man tænker på det er W.B.A første kamp i PL i denne her sæson, så er 1-0 mod Arsenal helt ok. Noget jeg specielt godt kunne li', er at de spiller så fysisk stærkt. I slutningen fik Arsenal ikke særlig meget rum at spille i.
Flot start til W.B.A
Flot start til W.B.A
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
enig, flot start af oprykkerne, dog mod at temmelig tamt arsenal mandskab, lige bortset fra de første 10 minutter..93'Kofoed skrev:Syntes at når man tænker på det er W.B.A første kamp i PL i denne her sæson, så er 1-0 mod Arsenal helt ok. Noget jeg specielt godt kunne li', er at de spiller så fysisk stærkt. I slutningen fik Arsenal ikke særlig meget rum at spille i.
Flot start til W.B.A
tottenham starter mod boro med en sær, sær start 11'er

----------gomes-----------
zokora-dawson-woodgate-ekotto
-----------jenas------------
bentley-----modric------lennon
------bent------giovani------
de tre normale førstevalg i henholdsvis forsvar og angreb, berbatov, king og bale starter på bænken, og er erstattet af underlige spanske dispositioner, hvis i spørger mig.. kunne berbatov's bænkning mon betyde at i ved nok hvad?

update: king og bales fravær i forsvaret afspejles tydeligt.. det sejler dernede, og boro spiller sig uden problemer frem til den ene store chance efter den anden.. jeg sidder måbende tilbage og prøver at forstå ramos..
Stoke bliver budt velkommen til PL med foreløbigt at være bagud med 3-0 mod Bolton.

- Alex Brockins
Nasri er en super spiller, og kostede formentlig mindre end Robbie Keane.
Men det viser jo bare forskellen på Wenger og Benitez.
Er der i øvrigt nogen, der følger med i Argentina og Holland? Babel ser ud til at være anfører.
Er der i øvrigt nogen, der følger med i Argentina og Holland? Babel ser ud til at være anfører.
Best in the world at everything I do.
Du er den nye Martin E!Alex Brockins skrev:Nasri er en super spiller, og kostede formentlig mindre end Robbie Keane.

Det er da Elmander der har scoret til 3-0 for Bolton...
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Mener der var rygter om 10-12 mill £, har ikke et link, men tror det står overalt på nettetAlex Brockins skrev:Nasri er en super spiller, og kostede formentlig mindre end Robbie Keane.
.

Forresten. GOOOOOOOOOO de blå heste, fiskerne skal smadres

Verden er smask fuld af hyklere....
Yep og Kevin Davies det andet93'Kofoed skrev:Det er da Elmander der har scoret til 3-0 for Bolton...

pausestillingerne ser således ud:
Bolton - Stoke 3 - 0
Everton - Blackburn 1 - 1
Hull City - Fulham 1 - 1
Middlesbrough - Tottenham 0 - 0
West Ham - Wigan 2 - 1
Bolton - Stoke 3 - 0
Hull City - Fulham 1 - 1
West Ham - Wigan 2 - 1
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Wigan scorede i anden halveg93'Kofoed skrev:pausestillingerne ser således ud:
Bolton - Stoke 3 - 0
Hull City - Fulham 1 - 1
West Ham - Wigan 2 - 1

14.50 inde i første halveg af overtiden mellem Argentina og Holland, finder Messi med en klasse-aflevering Di Maria, som sparker Argentina i front 2-1!

Det går ikke særlig godt for Sørensen's nye klub Stoke, de blir klasket af Bolton og Elmander. Elmander har udover målet kommet frem til en del chancer.
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Så fører Boro 1-0 på mål af Wheater, og nej hvor sejler Tottenhams forsvar dog noget så grumt.
Senest rettet af ChinGanMew lørdag, 16. aug, 2008 17:34, rettet i alt 1 gang.