Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » torsdag, 07. aug, 2008 16:06

Jeg sidder lige og ser scum-juventus. Også hører man nogle nogle pibe lyde fra scum tilhængere mod Momo, som mildest talt lød som abelyde.

Dø over scum, hvis jeg hørte rigtigt!! :evil:

Brandt
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 44

Indlæg af Brandt » lørdag, 09. aug, 2008 13:48

FC Amager fører 4-0 over Lyngby efter 1. halvleg! Det er skarpt...
Anders Jochumsen har lavet det første og sidste mål mod sin gamle klub.

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 09. aug, 2008 15:10

Ser ikke umiddelbart ud til at der er helt så mange mennesker som vanligt på Aalborg Stadion i dag, men:

1: Det er tidligt lørdag eftermiddag
2: Det er "kun" Esbjerg
3: Hvis billet-prisen er den samme som til Kaunas-kampen, forstår jeg godt der ikke er mange tilskuere....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. aug, 2008 15:23

jens fup skrev:Ser ikke umiddelbart ud til at der er helt så mange mennesker som vanligt på Aalborg Stadion i dag, men:

1: Det er tidligt lørdag eftermiddag
2: Det er "kun" Esbjerg
3: Hvis billet-prisen er den samme som til Kaunas-kampen, forstår jeg godt der ikke er mange tilskuere....
Ups- 0-1
Har de allerede hovedet henne i Kaunas kampen?
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 09. aug, 2008 15:31

Tjah, hvis de holder lige så godt fokus på onsdag, så bliver det sgu ikke Aalborg vi skal til for at se CL-bold...

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 09. aug, 2008 15:34

Jeg vidste i øvrigt ikke at Toni Schumacher stadig spillede og at han er målmand i Esbjerg :twisted: :twisted: :twisted:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. aug, 2008 15:50

jens fup skrev:Jeg vidste i øvrigt ikke at Toni Schumacher stadig spillede og at han er målmand i Esbjerg :twisted: :twisted: :twisted:
Hmm .. det ka da godt være, at Battiston og Jeppe Curth et eller andet sted langt ude er i famile med hinanden!

Den var bestemt ikke køn, og kunne sagtens have resulteret i en straffe-kendelse.

Synes det har været symptomatisk for Aab gennem det sidste, at de spiller udmærket uden rigtig at få noget ud af det (lige undtaget 5-0 hjemme over bosnierne)
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 09. aug, 2008 15:59

Efter min mening ligger problemet i angrebet. Vi spiller sgu nydeligt nok frem ad banen og i dag ser man jo yderst tydeligt, at de der mener at Martin Pedersen er en dårlig spiller, bør henvende sig i en hunde-kennel med speciale i fører hunde.

Men lige for tiden er hverken Curth eller Bræmer rigtigt i stand til at sætte sig igennem i boksen - jeg synes ellers at de som type burde komplementere hinanden, men det gør de jo sådan set osse når ingen af dem lige for tiden har hverken det held eller den selvtillid der helt skal til. Måske den nye polak kan gøre en forskel... Nej, ikke "måske", han er fandme nødt til at være en gevinst!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. aug, 2008 16:07

Stadigvæk håber jeg mere på en rigtig solid indsats mod Kaunas.
For det første for dansk fodbolds skyld. Et hold der deltager i CL gruppspillet vækker altid genklang i Europa, og det genererer højere points-kvotient i UEFA-systemet.

... og som skrevet andet sted: Jeg drømmer da om en tur til Alborg for at se LFC!!

Så lige interview med Allan Kuhn, som også mener Aab har spillet ok. Hmmm - at se Allan Kuhn vækker sgu minder om de gode gamle dage i København, hvor jeg turede en del rundt i byen sammen med en kollega fra Provinsbanken - Rolf - som var Bornholmer (med stort B!) Der var vi da en del i byen sammen med brødrene Hasse og Allan Kuhn, der på det tidpunkt spillede for Lyngby.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. aug, 2008 16:13

T'løk til Jens Fup, Nando mfl:
1-1 ved Enevoldsen. OgAab stopper sgu ikke her.
Virker som om Troels Bech i vanlig stil har trukket Efb'erne 10-80! meter bagud, for "nu skal vi fa.... forsvare og hjem med ufortjente points".
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 09. aug, 2008 17:53

Nogle der ved hvorfor det er sådan at Howard ikke spille for Brøndby længere? Deres hjemmeside oplyser ikke noget om at han er skadet og karantæne ser han heller ikke ud til at have.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brandt
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 44

Indlæg af Brandt » lørdag, 09. aug, 2008 19:28

mig_der skrev:Nogle der ved hvorfor det er sådan at Howard ikke spille for Brøndby længere? Deres hjemmeside oplyser ikke noget om at han er skadet og karantæne ser han heller ikke ud til at have.
Det er fordi han ikke er god nok, eller måske rettere fordi han ikke er blandt de to bedste centrale forsvarsspillere.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 09. aug, 2008 19:29

Brandt skrev:
mig_der skrev:Nogle der ved hvorfor det er sådan at Howard ikke spille for Brøndby længere? Deres hjemmeside oplyser ikke noget om at han er skadet og karantæne ser han heller ikke ud til at have.
Det er fordi han ikke er god nok, eller måske rettere fordi han ikke er blandt de to bedste centrale forsvarsspillere.
Syntes bare det er utroligt at han er gået fra at være deres bedste spiller, til nu at være slået af holdet af en fyr som bertelsen. Han sad jo end ikke på bænken. Havde han så været på bænken gav det mening, men okay måske hans niveau er droppet voldsomt i ferien.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » lørdag, 09. aug, 2008 20:56

jens fup skrev:3: Hvis billet-prisen er den samme som til Kaunas-kampen, forstår jeg godt der ikke er mange tilskuere....
Hvor meget har de sat den op?

Og så blev ÅB da vist ikke snydt for nogle straffer idag :?
I like my sugar sweet

Fup

Indlæg af Fup » lørdag, 09. aug, 2008 21:38

Martin VP skrev:
jens fup skrev:3: Hvis billet-prisen er den samme som til Kaunas-kampen, forstår jeg godt der ikke er mange tilskuere....
Hvor meget har de sat den op?

Og så blev ÅB da vist ikke snydt for nogle straffer idag :?
Normal prisen er (vist nok) 105 for ståpladser og 135 for siddepladser. Nu bliver stå pladserne bag mål selvf konverteret til siddepladser og så hedder priserne 300/350 - i mine øjne en ret kraftig stigning eftersom det er et no-name hold fra øst-europa, som bedømt på den almene (begrænsede) viden om ligaens kvalitet næppe ville kunne overleve i suppen.

Til sammenligning trak AaB som bekendt Sampdoria fra Italien i den afgørende kval-runde til UEFA-cup'ens gruppespil sidste år, og dér var priserne som normalt, altså 105/135, til trods for at man var oppe mod en klub med internationalt ry fra en anerkendt liga. Så jeg synes nok at det er lige smart nok af klubben at næsten 3-doble billetpriserne mod et totalt ukendt hold, når nu vi stadig "kun" er i kvalen - havde det været Barcelona, vi havde trukket, så havde det næsten været røverkøb. Prisen er sådan set rimelig nok for gruppekampe i CL - sidste år kostede billetterne til AaB-Anderlecht mig 250 pr. styk.

Besvar