Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. dec, 2024 14:19

Walkers niveau har været stejlt nedadgående det sidste årstid. Alderen skinner pludselig tydeligt igennem. Det kan også ramme VVD og Salah.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 11. dec, 2024 14:24

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 14:19
Walkers niveau har været stejlt nedadgående det sidste årstid. Alderen skinner pludselig tydeligt igennem. Det kan også ramme VVD og Salah.
Det kan det, men Walkers store problem er hans fysisk alle dage har været det han har levet på. Walker er efter min mening ikke nogen specielt dygtig spiller, men hans hjernedøde fart har gjort han kunne kompencere for mange andre mangler.

Gomez synes jeg har lidt af lidt det samme efter hans skade.

Salah og VVD synes jeg dog har flere facetter at spille på, herunder spilintelligens, teknik og positionering. Derfor tror jeg de bedre kan klare sig når fysikken begynder at være på nedgående.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 11. dec, 2024 15:59

Walker har altså også 2 koner, det må slide ham en del.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. dec, 2024 18:24

Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
tirsdag, 10. dec, 2024 20:57
Det italienske “LETE” må da være verdens grimmeste sponsor logo på en fodboldtrøje. Føj

Det er i hvert fald milevidt fra den farveafstemning, der var på min yndlings LFC-trøje, den de spillede Europacup kampe i 2001-2003:
Billede
Vores udebanetrøje i år er dog ret fed imo.
Var der ikke rygter om Adidas kom tilbage ?
Adidas laver imo de fedeste trøjer/sko/bukser.
Jeg er 70’er barn, så måske det er nostagien….

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. dec, 2024 18:27

Fowler89 skrev:Walker har altså også 2 koner, det må slide ham en del.

Billede
Ja det kan slide de fleste mænd op.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. dec, 2024 21:22

Doku sætter ny standard for hovedbeklædning i aften.
En hue der ikke er hue?
Eller er det et MEGET bredt pandebånd?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. dec, 2024 21:39

Der findes helt sikkert statistik på hvor mange boldberøringer den norske mutantbaby, har i løbet af kamp.
Det kan ikke være mange….

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 12. dec, 2024 09:28

Er der nogen, der stadig tror på, at Pep og Abu Dhabi kan få vendt skuden så meget, at de kan sætte deres sædvanlige stime sammen?

Der er ingen modstanderhold, der ruller rundt på forhånd længere, for alle ved, hvordan de kan slås i deres nuværende forfatning.

Cadeau til sympatiske Gündogan* for et åbenhjertigt og velformuleret interview. Som andre bemærker måske en kommende træner? Midtbanespiller og tydeligvis flere end 2 brikker at flytte med.

* Ingen sympati for ham som spiller naturligvis givet hans mange år i Abu Dhabi FC

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 12. dec, 2024 13:05

AJJ skrev:
torsdag, 12. dec, 2024 09:28
Er der nogen, der stadig tror på, at Pep og Abu Dhabi kan få vendt skuden så meget, at de kan sætte deres sædvanlige stime sammen?

Der er ingen modstanderhold, der ruller rundt på forhånd længere, for alle ved, hvordan de kan slås i deres nuværende forfatning.

Cadeau til sympatiske Gündogan* for et åbenhjertigt og velformuleret interview. Som andre bemærker måske en kommende træner? Midtbanespiller og tydeligvis flere end 2 brikker at flytte med.

* Ingen sympati for ham som spiller naturligvis givet hans mange år i Abu Dhabi FC
Medmindre de handler ind i januar, så tror jeg ikke de kan sætte en lang stime sammen.

Men som deres situation er, føler jeg mig overbevist om at de vil handle ind.

Zubimendi virker som en oplagt spiller for dem - da han er meget samme type som Rodri, og formentligt hurtigt kunne tilpasse sig Peps system.

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 13. dec, 2024 12:06

Hvad tæller for/imod Chelsea som mesterskabskandidat til den bitre ende?

For
- Mange kvalitetsspillere på midtbane/i angreb
- Reelt set ingen kampe i Europa, da de stiller med deres 3. hold i conf

Imod
- Målmand/forsvar har ikke mesterskabskvalitet
- Spiller lige nu uden et større pres, da forventningen før sæsonen i bedste fald var 4. plads + noget cup halløj. At være i et titelræs er noget helt helt andet. Der skal være nogle spillere, der har prøvet det før. Det har Liverpool og Arsenal.

Jeg tror, de hænger på et godt stykke tid, men falder så fra. Og også før vi gjorde det sidste sæson.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. dec, 2024 00:17

Håber snart, at Chelski følger Cheaty trop i at blive anklaget for systematisk snyd. De har solgt hoteller til sig selv og senest har de solgt deres kvindehold til sig selv. Jeg har lige set dokumentarserien om Flemming Østergaard, han og Glistrup fik 9 måneders fængsel (nedsat fra 18 måneder) for kursmanipulation, hvor man har solgt aktier til sig selv. Det lyder usandsynligt meget som det samme som Chelski gør pt. En gang en snydeklub, altid en snydeklub, uden DNA, uden historie og uden sjæl.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 14. dec, 2024 04:20

Jeg så nu hellere en udvikling i sagen mod Cheaty efterhånden.
Den ender nok med en bøde på et par hundred tusind

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 14. dec, 2024 14:38

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 00:17
Håber snart, at Chelski følger Cheaty trop i at blive anklaget for systematisk snyd. De har solgt hoteller til sig selv og senest har de solgt deres kvindehold til sig selv. Jeg har lige set dokumentarserien om Flemming Østergaard, han og Glistrup fik 9 måneders fængsel (nedsat fra 18 måneder) for kursmanipulation, hvor man har solgt aktier til sig selv. Det lyder usandsynligt meget som det samme som Chelski gør pt. En gang en snydeklub, altid en snydeklub, uden DNA, uden historie og uden sjæl.
PL godkendte det, da salget blev vurderet som fair market value, og da der ikke var nogen regel imod.
Engang havde man ikke den slags Sanjay Shah typer som ejere i PL. Og der blev klubber drevet på hæderlig vis, og man behøvede ikke et omfattende regelsæt og en masse advokat udgifter. Der var også nogle uskrevne gentleman aftaler. Desværre er alt det en saga blot med Abu Dhabi, Saudi, Boehly og før det Abramovich.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. dec, 2024 21:07

AJJ skrev:
mandag, 09. dec, 2024 14:06
Vores hedder

(H) Fulham
(A) Southampton
(A) Tottenham Hotspur
(H) Leicester
(A) West Ham United

Kan vi få 13 point i dem, så vil det være et stort skridt mod mesterskabet....
Det er en Liga Cup kamp.
AJJ skrev:
onsdag, 11. dec, 2024 10:25

Og i øvrigt: Det er ikke så meget det med at ligge nr. 1, der springer i øjnene. Det er forspringet.
Den sætning ældes som mælk. Vi lader den stå lidt endnu :D

Fordi man har et stort forspring efter 13 runder, så er mesterskabet ikke hjemme, AJJ. Jeg håber de sidste kampe har lært dig lektien 8-)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. dec, 2024 22:24

AJJ skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 14:38
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 00:17
PL godkendte det, da salget blev vurderet som fair market value, og da der ikke var nogen regel imod.
Engang havde man ikke den slags Sanjay Shah typer som ejere i PL. Og der blev klubber drevet på hæderlig vis, og man behøvede ikke et omfattende regelsæt og en masse advokat udgifter. Der var også nogle uskrevne gentleman aftaler. Desværre er alt det en saga blot med Abu Dhabi, Saudi, Boehly og før det Abramovich.
Der er stadig ikke redegjort for, hvordan/hvorfor den slettede gæld til Abramovich IKKE er bogført som et direkte kapitalindskud fra ejerside af, og dermed direkte finaciel doping. Chelsea har kvit og frit fået slået en streg over alle deres spillerindkøb i Abramovich tiden, men har fået lov at beholde spillerene og "være på nul" hvorfor Boehly og Co. har haft en ren røv at starte deres efterfølgende Milliardindkøb. Det er en financiel doping i en størrelsesorden, som får City Football Group og Sheik Mansour til at ligne amatører!
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar