Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Iflg. sporten.dk er hans ankel "kun" forvredet. Ret sikker på at det gør rigeligt ondt.
http://www.sporten.dk/fodbold/england-p ... e-braekket
http://www.sporten.dk/fodbold/england-p ... e-braekket
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Også fik AGF scoret.
Også på tide de fik den ind, de har godt nok presset de sidste 10 min. (Det eneste jeg har set af kampen!)
Også på tide de fik den ind, de har godt nok presset de sidste 10 min. (Det eneste jeg har set af kampen!)
-
- Bestyrelsesmedlem
Også rødt kort til Horsens.
Lodberg er ikke for klog, at "sparke" ud efter GF spilleren.
Blev nok spillet på den, men stadig dumt lavet.
Lodberg er ikke for klog, at "sparke" ud efter GF spilleren.
Blev nok spillet på den, men stadig dumt lavet.
Og fire mål af Darren Bent, som åbenbart er klar til at tage over fra Keane i Tottenham!Pongolle skrev:Fire kasser i første halvleg i en træningskamp af Bendtner..
http://www.resultat.dk/detail/soccer.ph ... 7200&tab=1
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Pænt med ufrivillig underholdning i UEFA-cup kampen mellem Farum og TVMK Tallin. Et tåbeligt straffespark, som jeg godt kunne have ønsket Martin Bernburg havde vist format til at skyde forbi mål - for de, der ikke ser kampen: En Tallin-spiller ligger skadet midt på banen under et Farum-angreb og det ender med et frispark uden for feltet. Spilleren ligger stadig skadet og selv Farum-spilleren ved bolden forventer at spillet bliver afbrudt, men dommeren fløjter spillet igang igen og en Tallin-forsvarer bokser helt bevidst til bolden inde i eget felt. Straffet er jo sådan set helt korrekt dømt, men hans holdkammerat har altså ligget i vel omkring et minut på banen... Dommeren kan selvfølgelig kun dømme straffet, men jeg synes altså nok at han mangler tilstrækkelig situationsfornemmelse til at beskytte spillerne, så situationen ikke får lov at ende med en så tåbelig handling.
Og muligvis er det med bevidst at brænde straffespark noget, der kun er forbehold de største spillere med ægte format, som spiller i de største klubber - bagud 1-0 og med yderligere 0-3 nederlag fra 1. kamp er Tallin sgu ikke lige nogen trussel mod Farum.
I øvrigt er TVMK's spillere og især målmanden så meget sub-standard i forhold til gennemsnitligt SAS-liga niveau, at de i høj grad bidrager til underholdningen.
Og muligvis er det med bevidst at brænde straffespark noget, der kun er forbehold de største spillere med ægte format, som spiller i de største klubber - bagud 1-0 og med yderligere 0-3 nederlag fra 1. kamp er Tallin sgu ikke lige nogen trussel mod Farum.
I øvrigt er TVMK's spillere og især målmanden så meget sub-standard i forhold til gennemsnitligt SAS-liga niveau, at de i høj grad bidrager til underholdningen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan" 

Vi SMADRER det PIShold !
Ej, det burde ikke kunne gå galt.. Dejligt at få Bræmer på tavlenCYNWAL skrev:Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan"

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
- Cynwal
Glæder mig at se Rioch få lidt resultat-mæssig success også. Det var trist at han skred fra OB. Kulminerede vist nok, da han ikke kunne få bestyrelsen til at investere i egen kunststofbane i Ådalen (eller tæt på).Nando skrev:Ej, det burde ikke kunne gå galt.. Dejligt at få Bræmer på tavlenCYNWAL skrev:Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan"
Er du klar til at skaffe billetter, hvis vi (LFC) trækker Aab i 3. kval-runde?

Vi SMADRER det PIShold !
Det kunne være så klasse hvis vi trækker Aab.. Så skal jeg da gøre alt hvad jeg kan for få fat i nogle billetterCYNWAL skrev:Glæder mig at se Rioch få lidt resultat-mæssig success også. Det var trist at han skred fra OB. Kulminerede vist nok, da han ikke kunne få bestyrelsen til at investere i egen kunststofbane i Ådalen (eller tæt på).Nando skrev:Ej, det burde ikke kunne gå galt.. Dejligt at få Bræmer på tavlenCYNWAL skrev:Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan"

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
- Cynwal
Melder mig hermed som aftager af to stk. skulle det ske. Håber imidlertid det bliver et sted på stadion, hvor man kan stå i en rød trøje UDEN hvide striberNando skrev:Det kunne være så klasse hvis vi trækker Aab.. Så skal jeg da gøre alt hvad jeg kan for få fat i nogle billetterCYNWAL skrev:Glæder mig at se Rioch få lidt resultat-mæssig success også. Det var trist at han skred fra OB. Kulminerede vist nok, da han ikke kunne få bestyrelsen til at investere i egen kunststofbane i Ådalen (eller tæt på).Nando skrev:Ej, det burde ikke kunne gå galt.. Dejligt at få Bræmer på tavlenCYNWAL skrev:Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan"

Vi SMADRER det PIShold !
Arsenal vinder over Stuttgart, og Bendtner har en stor rolle i den sejr.
Ham og deres nye mexicaner Vela har været markant bedre i 2 halveg end Adebayor og Persie var det i 1.
Flere af de unge arse løver har faktisk spillet rigtig godt.
Ham og deres nye mexicaner Vela har været markant bedre i 2 halveg end Adebayor og Persie var det i 1.
Flere af de unge arse løver har faktisk spillet rigtig godt.
Martin Pedersen er vist ikke helt sikker - sakset fra 24Nordjyskes text-tv:Nando skrev:Ej, det burde ikke kunne gå galt.. Dejligt at få Bræmer på tavlenCYNWAL skrev:Den er da vist hjemme allerede efter 1. halvleg på Aalborg Stadion. 3-0 i halvleg. Håber ikke de laver en "Milan"
"Nu skal vi ned til Bosnien og yde en professionel indsats og så må vi se, om det ikke rækker. Vi har i hvert fald sikret os en gunstig udgangsposition"....
Gotta love that guy

Vil lige benytte lejligheden til at følge op på mit foregående indlæg i den her tråd - dér kritiserede jeg en dommer med manglende overblik, hvilket førte til en situation med et unødvendigt men korrekt dømt straffespark. I gårsdagens kamp blev en AaB'er fældet midt på Modrica's banehalvdel ca. halvvejs gennem 1. halvleg. De røde fastholdt spillet og dommeren lod selvfølgelig fordelen gælde. Bolden var vel i spil et-to minutter efter hændelsen, hvorefter den røg ud til bosnisk indkast. Inden de kunne nå at tage det, stødte den russiske dommer i sin fløjte og løb over mod den bosniske spiller, der havde bolden, mens han (dommeren) pegede ind mod det sted, hvor frisparket blev begået, hvorefter han trak det gule kort. Klasse. Alt for ofte oplever man dommere, der hellere siger "lev og lad leve" og glemmer at følge op på den slags situationer.
Mens vi er ved diskussionen om en evt. AaB-LFC, så nej tak! Det vil sgu give alt for meget ballade i min omgangskreds for ikke at tale om at jeg sikkert både risikerer fyring og skilsmisse.....
Kampen mellem B36 og Brøndby starter nu klokken 19:30 dansk tid.
Hør kampen live her:
mms://media.internet.fo/uf
Hør kampen live her:
mms://media.internet.fo/uf
YNWA
-
- Bestyrelsesmedlem
Hvor vildt:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87046