Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Den kamp kandiderer til årets bedste i PL.
- Redtothebone
Henderson og Gerrard spillede foran 620 tilskuere i sidste kamp, og Firmino spillede ikke engang han er sat på bænken for anden kamp i træk….
Jeg er med på pengene er gode, men det men det må fandme være svært….
Jeg er med på pengene er gode, men det men det må fandme være svært….
YNWA
De får som fortjent. Jeg er pisse ligeglad med dem.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Hørt. De er hasbeens hele bundtet. Sorry not sorry, især Henderson. Og Gerrard kommer aldrig til at træne Liverpool, fjols.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Redtothebone
Salah 4 mål for Egypten (så lige højdepunkter han burde have scoret det dobbelt)
Diaz 2 mål mod Brasilien
Nunez 1 mål mod Argentina
De tanker da lidt selvtillid, for øvrigt interessant med Messi der brokker sig over at der ikke er respekt for de ældre spiller, i en kamp hvor han lige selv giver en modstander en albue i et skænderi.
Diaz 2 mål mod Brasilien
Nunez 1 mål mod Argentina
De tanker da lidt selvtillid, for øvrigt interessant med Messi der brokker sig over at der ikke er respekt for de ældre spiller, i en kamp hvor han lige selv giver en modstander en albue i et skænderi.
YNWA
- JudgeArdaStudge
Lignede også, at det er Messi, der taber den bold som Darwin løber op og scorer på 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Henderson blev buet på Wembley i går, formentlig pga hans skifte til Saudi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt forståeligt!Fowler89 skrev:Henderson blev buet på Wembley i går, formentlig pga hans skifte til Saudi
- JudgeArdaStudge
Den norske fjeldabe kommer igen igen ikke med til en slutrunde! 

Så forstummer snakken om Viktor Kristiansen vel igen 
Generelt er der ikke én eneste af de danske landsholdsspillere der er gode nok til Liverpool - Scum har 2
Det er skønt at vi er videre til EM - men jeg synes efterhånden, der må stilles spørgsmål ifht træneren og spillerne.
Det er satme en sløj omgang at se på. Og det er ikke skattekronerne værd! Posen skal rystes gevaldigt. Og jeg er ikke sikker på at Kasper Hjulmand er manden der kan gøre det.

Generelt er der ikke én eneste af de danske landsholdsspillere der er gode nok til Liverpool - Scum har 2

Det er skønt at vi er videre til EM - men jeg synes efterhånden, der må stilles spørgsmål ifht træneren og spillerne.
Det er satme en sløj omgang at se på. Og det er ikke skattekronerne værd! Posen skal rystes gevaldigt. Og jeg er ikke sikker på at Kasper Hjulmand er manden der kan gøre det.
- JudgeArdaStudge
VAR fortsætter med at hjælpe Tottenham. Højest suspekt, at de bruger to forskellige stillbilleder til at vurdere offside. Watkins er ikke offside på det oprindelige stillbillede, men i stedet finder VAR et stillbillede frem fra en anden vinkel, der gør Watkins offside. Tottenham kan intet uden VAR hjælp.
- JudgeArdaStudge
Kuhn er dum at høre på i dag. Fordi Bentacour har været meget skadet, så er tacklingen grim fra Cash. Sådan fungerer det sgu da ikke Kuhn. Man kan da ikke bare være skånsom ved en spiller, fordi denne spiller er bygget af glas. Kom nu lige.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg havde en mavefornemmelse om 2 uafgjorte i dag, og undtagelsesvis har jeg smidt lidt mønt efter det.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 26. nov, 2023 15:29VAR fortsætter med at hjælpe Tottenham. Højest suspekt, at de bruger to forskellige stillbilleder til at vurdere offside. Watkins er ikke offside på det oprindelige stillbillede, men i stedet finder VAR et stillbillede frem fra en anden vinkel, der gør Watkins offside. Tottenham kan intet uden VAR hjælp.
Jeg er yderst tilfreds med Villas udligning:

Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Ja, jeg kan også sagtens unde dig at vinde på den, Cynwal! Offensivt er Tottenham gode, defensivt er de miserable, det samme kan egentlig lidt siges om Villa. Jeg tror ikke på nogle af de to hold i mesterskabskampen, men jo før vi kan lægge afstand til dem, jo bedre.
Og så er Højbjerg et godt eksempel på, at det handler meget om, hvorvidt man passer ind i en managers planer. Under Conte var han første mand på holdkortet, under Ange er han femte valg.
Og så er Højbjerg et godt eksempel på, at det handler meget om, hvorvidt man passer ind i en managers planer. Under Conte var han første mand på holdkortet, under Ange er han femte valg.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Den kamp bliver da ved med at gi'JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 26. nov, 2023 16:00Ja, jeg kan også sagtens unde dig at vinde på den, Cynwal! Offensivt er Tottenham gode, defensivt er de miserable, det samme kan egentlig lidt siges om Villa. Jeg tror ikke på nogle af de to hold i mesterskabskampen, men jo før vi kan lægge afstand til dem, jo bedre.
Du har ret i 2 pivringe forsvar
Vi SMADRER det PIShold !