Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. jun, 2008 22:28

Til LFC med Silva. Dejligt at Xabi er kommet ind det fortjener han.
Synes det er imponerende, hvordan de har lukket Arshavin ned. Han har jo været en skygge af sig selv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » torsdag, 26. jun, 2008 22:28

Uha, 3-0, flot mål, men osse på en billig baggrund, for det er et russisk hold helt i opløsning :(

Tristheden breder sig herhjemme, og jeg er tilmed knotten fordi Torres blev skiftet ud, omvendt bli'r det nemmere i finalen, for så er der da kun ét hold at holde med, nemlig Spanien!

Men træls at russerne slet ikke fik vist deres formåen i dag.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » torsdag, 26. jun, 2008 22:31

Luis Aragones er dement. En ting er at han konsekvent skifter Torres ud (jeg kan også godt forstå Fernandos kølighed overfor den gamle racist). En anden ting er at bruge alle sine udskiftninger så lang tid før tid. Han er virkelig hjernedød :roll:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 26. jun, 2008 22:52

Emmy skrev:Hjernedøde udskiftninger. Hvad sker der mon oven i hovedet på det gamle fjols?

edit: godt set med indskiftningen af Guiza!!

Men jeg kan stadig ikke se fidusen i at bruge den sidste af sine udskiftninger 20 min før tid.
Og så skal han fanme ikke pille Torres ud.
Ja, han er godt nok gammel, ham Aragones. Guiza scorer, meen igen tager han den bedste offensive kvalitet ud.

Vinder Spanien EM, så er det på grund af spillernes store kvalitet, samt de simpelthen har det mest komplette mandskab. Taber Spanien EM finalen, så må den ældre herre bære en stor del af skyldigheden.

Stemmer for at Aragones er blandt de ringeste trænere under hele EM. Tarim og Guus Hiddink som værende de bedste, hvor Löew kan måle sig med de to tabende semifinalist trænere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » torsdag, 26. jun, 2008 23:10

Heksem skrev:
Emmy skrev:Hjernedøde udskiftninger. Hvad sker der mon oven i hovedet på det gamle fjols?

edit: godt set med indskiftningen af Guiza!!

Men jeg kan stadig ikke se fidusen i at bruge den sidste af sine udskiftninger 20 min før tid.
Og så skal han fanme ikke pille Torres ud.
Ja, han er godt nok gammel, ham Aragones. Guiza scorer, meen igen tager han den bedste offensive kvalitet ud.

Vinder Spanien EM, så er det på grund af spillernes store kvalitet, samt de simpelthen har det mest komplette mandskab. Taber Spanien EM finalen, så må den ældre herre bære en stor del af skyldigheden.

Stemmer for at Aragones er blandt de ringeste trænere under hele EM. Tarim og Guus Hiddink som værende de bedste, hvor Löew kan måle sig med de to tabende semifinalist trænere.
Jeg synes også det var temmelig overraskende, og en stor chance at bruge de sidste udskiftninger så tidligt, men omvendt må man jo give ham at hans indskifter afgør kampen kort efter. Den der med at det er spillernes fortjeneste og at træneren ikke har noget at gøre med det køber jeg altså ikke.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » fredag, 27. jun, 2008 00:42

Synes heller ikke Aragones er så dårlig som i gør ham til. Torres har jo egentlig ikke været så suværen som vi alle havde tippet, men det er måske der skoen trykker ;) Synes også det er lidt mærkeligt at han altid ofrer Torres, men det er jo gået meget godt hidtil. Og at ikke give ham noget kredit med tanke på Spaniens fortid i slutrunder er nok lidt naivt. Spanien har været et af slutrundens mest velspillende hold. Omvendt synes jeg snarere at Löw er en overvurderet træner. Synes egentlig Tyskland har skuffet gevaldigt i deres kampe, og de var da klart bedre for to år siden. Men de er hammereffektive, og Schweini og Podolski har spillet rigtigt godt og scoret på de få chancer Tyskland har haft. Jeg er dog stadig imponeret over Tysklands mentalitet. De har så meget vindermentalitet.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 27. jun, 2008 07:09

henrik1 skrev:Synes heller ikke Aragones er så dårlig som i gør ham til. Torres har jo egentlig ikke været så suværen som vi alle havde tippet, men det er måske der skoen trykker ;) Synes også det er lidt mærkeligt at han altid ofrer Torres, men det er jo gået meget godt hidtil. Og at ikke give ham noget kredit med tanke på Spaniens fortid i slutrunder er nok lidt naivt. Spanien har været et af slutrundens mest velspillende hold. Omvendt synes jeg snarere at Löw er en overvurderet træner. Synes egentlig Tyskland har skuffet gevaldigt i deres kampe, og de var da klart bedre for to år siden. Men de er hammereffektive, og Schweini og Podolski har spillet rigtigt godt og scoret på de få chancer Tyskland har haft. Jeg er dog stadig imponeret over Tysklands mentalitet. De har så meget vindermentalitet.
Jeg synes, jeg vil gribe chancen, når jeg får den. Jeg er helt enig, måske lige bortset fra det med Torres. Han har ikke været suveræn, rent målscorer-mæssigt, men jeg synes bestemt, han har sin andel i, at bl.a. David Villa har scoret sine mål. Også i går var han farlig.

Det er også rigtigt, at udskiftningerne blev foretaget lidt vel hurtigt. Et gennemsnit af ham og Rafa, mht. udskiftninger havde passet bedre ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 27. jun, 2008 12:19

Den norske skriver at vores 4 spanske helte er de første røde i en EM-finale...

Nu har ingen af de britiske lande specielt prangende EM-meritter så det forklarer en stor del af påstanden - men det virker sgu alligevel vildt at vi aldrig har haft en spiller i en EM finale?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 28. jun, 2008 12:30

Det skal da nok passe. Tjekkerne skiftede jo først efter deres finale, og før i tiden havde vi ikke rigtig nogen udlændinge ud over Grobbelaar, Mølby og Johnston. Riedle spillede vel heller ikke for os i 96..

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 28. jun, 2008 14:15

torben piechnik måske? Han var da hvertfald den bedste forsvarer vi havde i 90'erne. Uden tvivl.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » lørdag, 28. jun, 2008 15:55

mig_der skrev:torben piechnik måske? Han var da hvertfald den bedste forsvarer vi havde i 90'erne. Uden tvivl.
Han skiftede først til LFC efter EM i '92.

YNWA

Indlæg af YNWA » søndag, 29. jun, 2008 12:45

martinsommer skrev:
mig_der skrev:torben piechnik måske? Han var da hvertfald den bedste forsvarer vi havde i 90'erne. Uden tvivl.
Han skiftede først til LFC efter EM i '92.
Hehe ja - ligesom næste alle andre på 92 holdet spillede Piechnik sine livs kampe og scorede en fed kontrakt for derefter at sidde på bænken! Men lad os lukke det kapitel..

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 29. jun, 2008 16:03

7-0 til SPanien. Lad os nu sætte rekord i største sejr i en slutrundefinale!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. jun, 2008 16:14

ilusio skrev:7-0 til SPanien. Lad os nu sætte rekord i største sejr i en slutrundefinale!
Det kunne være så fedt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 29. jun, 2008 16:34

ilusio skrev:7-0 til SPanien. Lad os nu sætte rekord i største sejr i en slutrundefinale!
To hattrick af Torres og midt i det hele scorer en indskiftet Alonso på langskud....
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar