He he jeg vil hellere have Madrid, tror faktisk vi har større chance mod dem, meeeeeen nu har vi lige et par kampe der skal spilles førstOomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Dagens Kampe
- Redtothebone
Re: Dagens Kampe
YNWA
- Redtothebone
28 mål og 6 assist for Solanke, ser godt ud for ham og Philips i kampen om oprykning
YNWA
-
Filos of Isk
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 38
Heg frygter mere at Reals rutinerede kræfter har en perfekt kamp i en finale. Men Champions League er bare sjovere når hold fra forskellige lande mødes, IMØ.Redtothebone skrev:He he jeg vil hellere have Madrid, tror faktisk vi har større chance mod dem, meeeeeen nu har vi lige et par kampe der skal spilles førstOomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Og så ønsker jeg intet godt for City.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Hhv. Carabao Cup 2016 og Charity Shield 2019.
Jeg må indrømme, at jeg foretrækker helt klart Real i finalen, hvis ellers vi kommer forbi Villarreal.
Vi SMADRER det PIShold !
Hverken UAE eller Qatar skal have deres klamme hænder på den pokal, så selvfølgelig skal Man City ud på røv og albuer i Madrid.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:35Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Jeg må indrømme, at jeg foretrækker helt klart Real i finalen, hvis ellers vi kommer forbi Villarreal.
Det viser så også den afgrundsdybe forskel mellem Championship og PL.. Det samme med Mitrovic.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:2728 mål og 6 assist for Solanke, ser godt ud for ham og Philips i kampen om oprykning
- Redtothebone
Tja selvfølgelig er der forskel, jeg synes nu bare de senere år har vist at det er angriber der har nemmest ved at tage springet op, som vi har set med Pukki, Bowen, Maupay, Abraham, Watkins, Sarr.AJJ skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:58Det viser så også den afgrundsdybe forskel mellem Championship og PL.. Det samme med Mitrovic.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:2728 mål og 6 assist for Solanke, ser godt ud for ham og Philips i kampen om oprykning
Jeg synes bare det er flot at Solanke har fundet sin hylde og har fået gang i karrieren
YNWA
Er Madrid meget bedre på den konto?AJJ skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:51Hverken UAE eller Qatar skal have deres klamme hænder på den pokal, så selvfølgelig skal Man City ud på røv og albuer i Madrid.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:35Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Ja - med mindre man bekender sig til en form for relativisme, hvor alvorlige brud på menneskerettigheder og slaveri sidestilles med usympatiske sider ved et hold, man ikke kan li'Oomph242 skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 10:23Er Madrid meget bedre på den konto?AJJ skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:51Hverken UAE eller Qatar skal have deres klamme hænder på den pokal, så selvfølgelig skal Man City ud på røv og albuer i Madrid.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:35Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
- Redtothebone
Sure gamle mænd skal have noget at brokke sig overOomph242 skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 10:23Er Madrid meget bedre på den konto?AJJ skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:51Hverken UAE eller Qatar skal have deres klamme hænder på den pokal, så selvfølgelig skal Man City ud på røv og albuer i Madrid.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:35Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
YNWA
Det bliver i hvert fald et farvel herfra - skulle det - gud forbyde det - ske!Redtothebone skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 10:58Sure gamle mænd skal have noget at brokke sig overOomph242 skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 10:23Er Madrid meget bedre på den konto?AJJ skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:51Hverken UAE eller Qatar skal have deres klamme hænder på den pokal, så selvfølgelig skal Man City ud på røv og albuer i Madrid.Cynwal skrev: ↑onsdag, 27. apr, 2022 08:35Play off er vel når man mødes ude/hjemme over 2 kampe. Når det kommer til finaler, så har vi mødt Man C to gange i Klopps tid, begge med nederlag til følge efter straffesparkskonkurrence.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:13Jeg håber dog det er City vi skal møde i finalen. Vi har sku krammet på dem i playoff kampe…Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 26. apr, 2022 23:08Var lidt nervøs for city ville køre dem over da de kom på 2-0, nu får de heldigvis en hård kamp i næste uge også.
Jeg må indrømme, at jeg foretrækker helt klart Real i finalen, hvis ellers vi kommer forbi Villarreal.![]()
![]()
vi må ikke håbe vi får en ny hovedsponsor fra Qatar eller Kina, så går det da helt galt
![]()
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Begge hold hører til i kategorien af hadehold. Men jeg vil gerne møder madrid i finalen. Dels har vi en revanche til gode, og dels skal man c ikke have muligheden for at vinde ligaen og CL.
- Cynwal
Lækkert, at Burnley har fået vendt kampen mod Watford fra at være bagud 1-0, til nu at føre 1-2. Dermed passerer de Leeds i tabellen, så Leeds nu er første hold over nedrykningsstregen. Det må da få Leeds til at kæmpe røven ud ad bukserne i aften, når de tager imod Manchester City.
Vi SMADRER det PIShold !
- andreasskiftermadsen
Og Everton tættere på nedrykningCynwal skrev:Lækkert, at Burnley har fået vendt kampen mod Watford fra at være bagud 1-0, til nu at føre 1-2. Dermed passerer de Leeds i tabellen, så Leeds nu er første hold over nedrykningsstregen. Det må da få Leeds til at kæmpe røven ud ad bukserne i aften, når de tager imod Manchester City.

- Cynwal
Man C sparer De Bruyne og Bernardo Silva, men de er på bænken, så de kan hives ind og vende kampen, hvis nu ......andreasskiftermadsen skrev: ↑lørdag, 30. apr, 2022 17:56Og Everton tættere på nedrykningCynwal skrev:Lækkert, at Burnley har fået vendt kampen mod Watford fra at være bagud 1-0, til nu at føre 1-2. Dermed passerer de Leeds i tabellen, så Leeds nu er første hold over nedrykningsstregen. Det må da få Leeds til at kæmpe røven ud ad bukserne i aften, når de tager imod Manchester City.
Starting XI: Ederson, Cancelo, Dias, Laporte, Ake, Rodri, Gundogan, Grealish, Jesus, Foden, Sterling
Subs: Steffen, Zinchenko, De Bruyne, Bernardo, Fernandinho, Mahrez, Egan-Riley, Mbete, McAtee
Vi SMADRER det PIShold !