Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Tror I der kan ligge noget signalværdi i det for PSG i forhold til FFP? Altså en form for magtkamp, hvor PSG lige smider 50 mio. pund for en ganske ordinær spiller for at vise UEFA hvem der har bukserne på og at de har tænkt sig at handle som de vil uanfægtet FFP's bestemmelser.
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Hov, den skal jeg lige have forklaret?Jesper skrev: I virkeligheden er det nok små ligaer som den danske, der får gavn af pengelavinen.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
@ Mambo
At kalde en spiller eftertragtet af Barcelona og nu PSG samt fast mand på det brasilianske landshold ordinær, er måske lige i overkanten. Men på den anden side er han ingen Silva.
At kalde en spiller eftertragtet af Barcelona og nu PSG samt fast mand på det brasilianske landshold ordinær, er måske lige i overkanten. Men på den anden side er han ingen Silva.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
kæft en sum penge at give for David Luiz. så er der startet en penge-strøm. PSG er langt fra færdige på markedet endnu.
Tror Costa --> Chelsea, må være ret sikker nu. Det må betyde at Lukaku finder en ny klub.
Tror Costa --> Chelsea, må være ret sikker nu. Det må betyde at Lukaku finder en ny klub.
Det er sådan set ikke mit udsagn, idet jeg bare har gengivet hvad adskillige agenter, sportsdirektører og andre eksperter har sagt efter de sidste vinduer, som har været noget flade i dansk fodbold (bortset fra en enkelt Brøndby-opblomstring).nrg skrev:Hov, den skal jeg lige have forklaret?Jesper skrev: I virkeligheden er det nok små ligaer som den danske, der får gavn af pengelavinen.
Logikken er, at regner det på præsten, så drypper det på degnen. Altså at de her enorme summer på et eller andet tidspunkt påvirker de klubber der kigger i retning af Danmark. De evt salg giver så igen penge i omløb internt i Danmark
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det var bestemt heller ikke for at hænge dig op på det, men forstod bare ikke rigtig logikken bagved og det gør jeg sådan set stadigvæk ikke, men det er ikke din skyld.Jesper skrev:Det er sådan set ikke mit udsagn, idet jeg bare har gengivet hvad adskillige agenter, sportsdirektører og andre eksperter har sagt efter de sidste vinduer, som har været noget flade i dansk fodbold (bortset fra en enkelt Brøndby-opblomstring).nrg skrev:Hov, den skal jeg lige have forklaret?Jesper skrev: I virkeligheden er det nok små ligaer som den danske, der får gavn af pengelavinen.
Logikken er, at regner det på præsten, så drypper det på degnen. Altså at de her enorme summer på et eller andet tidspunkt påvirker de klubber der kigger i retning af Danmark. De evt salg giver så igen penge i omløb internt i Danmark

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Liverpool, meanwhile, are planning a lucrative pre-season friendly against Borussia Dortmund next August. The Anfield fixture is pencilled in for August 10, a curtain-raiser to the next Premier League season
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Kan jo kun mene én ting, nemlig at Reus hentes til sommer! 

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Han lignede godt nok langt fra en på 85.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Nu ved jeg godt man skal passe på med disse billeder. Men hvis de er ægte, venter der godt nok lidt arbejde forude
;

- Bellamy_fever
bare lige for at være en sur skid.. så venligst undlad blot at poste et link, for det første vil jeg germe vide hvad det er jeg åbner, for det andet er det sk*de irriterende

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Sure skid !Bellamy_fever skrev:
bare lige for at være en sur skid.. så venligst undlad blot at poste et link, for det første vil jeg germe vide hvad det er jeg åbner, for det andet er det sk*de irriterende

Okay mor...Bellamy_fever skrev:
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
- Bellamy_fever
Godt min dreng.. Og smut så ud og leg igen.shv12 skrev:Okay mor...Bellamy_fever skrev:
"Often in error, never en doubt!"