Det er så som jeg også mente omkring 150, lidt mere præcist ca. 159 mioJanse skrev:Jeg ved ikke hvad RM gav for Pepe (synes dog at 380 lyder voldsomt, da det vel gør ham til en top fem af de dyreste spillere nogensinde), men Bosingwa mener jeg koster Chelsea 17 mio £veffe skrev:Pepe blev solgt for 380 mener jeg og Bossingwa er lige købt for over 300 ik. eller husker jeg helt forkert.Thommo skrev:Jeg er flueknepperveffe skrev:[Ved det første mål er det europas 2 dyreste forsvarsspillere Bossingwa og Pepemen er rio dopehead ikke den dyreste, omkring 300 mill mener jeg, eller er jeg helt gal på den?
Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.
Hvor var det et ærgerligt resultat. Havde 3-1 til Tyskland, med Schweini som første målscorer og føring ved pausen. Postiga er ikke lige min yndling for tiden.
Ferdinand - man utd 33 M£
Alves - barca 32 M€
Thuram - juventus 25 M£
Nesta - milan 30 M€
Pepe - r.madrid 30 M€
Ramos - r.madrid 27 M€
Carvalho - chelsea 19,85 M£
Cannavaro - inter 23 M€
Bosingwa - chelsea 16,3 M£
Milito - barca 13,9 M£
Ferreira - chelsea 13,2 M£
Caceres - barca 16,5 M€
Chivu - inter 16 M€
Abidal - barca 15 M€
Jeg kan ikke lige komme i tanke om flere forsvarsspillere, der potentielt kunne være dyre.
Alves - barca 32 M€
Thuram - juventus 25 M£
Nesta - milan 30 M€
Pepe - r.madrid 30 M€
Ramos - r.madrid 27 M€
Cannavaro - inter 23 M€
Milito - barca 13,9 M£
Caceres - barca 16,5 M€
Chivu - inter 16 M€
Abidal - barca 15 M€
Jeg kan ikke lige komme i tanke om flere forsvarsspillere, der potentielt kunne være dyre.
Handelsværdi eller affektionsværdi (staveplade)?AJ skrev:Ferdinand - man utd 33 M£
Alves - barca 32 M€
Thuram - juventus 25 M£
Nesta - milan 30 M€
Pepe - r.madrid 30 M€
Ramos - r.madrid 27 M€
Cannavaro - inter 23 M€
Milito - barca 13,9 M£
Caceres - barca 16,5 M€
Chivu - inter 16 M€
Abidal - barca 15 M€
Eller ville Carragher nok ligge højt på listen

I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Det er sku ikke ærgeligt at Tyskerne er videre. De scorer 3 mål mod Portugals 2 og såder! Jeg ville hellere ikke kunne klare at christina blev Europamester. Slemt nok at se hende vinde PL. Så meget hellere the Kreuts.
Hvis Croatien slår Tyrkiet i aften skal de jo møde Tyskerne igen og så bliver det rigtig spændende om de kan gentage successen fra gruppespillet.
Hvis Croatien slår Tyrkiet i aften skal de jo møde Tyskerne igen og så bliver det rigtig spændende om de kan gentage successen fra gruppespillet.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Mambo skrev:Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.

Synes altså ikke Tyskerne filmede specielt.
Og da de igår spillede rigtig godt, kan jeg ikke se det skulle være skidt, og endnu mere når man tager deres sidste 2-3 års spillestil op, så synes jeg den falder endnu mere ved siden af.
Tyskland er et af de hold, der har spillet positiv fodbold, siden Klinsi overtog dem, så hvorfor alle hagler dem ned forstår jeg ikke. (medmindre der af underlige grunde ligger andre ting bag)
Mht priserne var det så min hukommelse der spillede et puds, men stadig 2 ud af de 10 dyreste der fejler så markant, bør være tanke vækkende.
Og så synes jeg generelt ikke Bossingwa har haft en god slutrunde rent defensivt.
Podolski derimod - god damn siger jeg bare.
Det er sgu ofte jeg har været enig med dig de sidste 2 mdr. veffe
. Nu ser man fodbold forskelligt, men vil næsten sige det er den rene skære fakta, at tyskerne ikke filmede specielt. Og som skrevet i en eller anden tråd, er vi vist helt enige om Podolski

Verden er smask fuld af hyklere....
Men skubbe kan de 
Jeg var nok kommet op i de røde felt hvis det skete imod mit hold.

Første fejl ligger vel i at Ferreira lader sig lokke for langt frem, og derved mister en del af det fysiske i sin opdækning.ilusio skrev:Men skubbe kan de
At han så samtidig alt andet lige er en del midre end Ballack er en anden sag.
Og det er en del af spillet at man netop udnytter disse små skub.(bruger det selv når jeg spiller (altså de små tidspunkter hvor skader ikke præger mit liv) det dommeren ikke ser af små skub og træk i modstanderne kan der ikke dømmes for

Klart at det vil ødelægge spillet at fjerne det fysiske aspekt i spillet og dommeren har slet ikke muligheden for at se alle disse små ting. Det havde dog ikke ændret noget på at jeg selv havde været pænt irriteret hvis det skete imod Liverpool.veffe skrev:Første fejl ligger vel i at Ferreira lader sig lokke for langt frem, og derved mister en del af det fysiske i sin opdækning.ilusio skrev:Men skubbe kan de
At han så samtidig alt andet lige er en del midre end Ballack er en anden sag.
Og det er en del af spillet at man netop udnytter disse små skub.(bruger det selv når jeg spiller (altså de små tidspunkter hvor skader ikke præger mit liv) det dommeren ikke ser af små skub og træk i modstanderne kan der ikke dømmes forog ydermere har disse kampe enormt fokus fra medierne, man glemmer bare ofte at dommeren ikke har denne hjælp i langsom gengivelse.)
Det sjove var at med det lille skub sendte Ballack sin egen træner ud af EM... Der bliver nok noget at forklare på chefens kontor efter ferien!

Der var bl.a. en episode hvor Metzelder faldte til jorden og tog sig til hovedet, uden at portugiseren var i nærheden af at ramme hans hoved, og Ballack der på forunderlig vis, lod som om han havde fået slået skulderen af led af en portugiser, der knap nok rørte ham. Det var dem jeg lige kunne komme på.veffe skrev:Mambo skrev:Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.jeg har igen IKKE set samme kamp
![]()
Ronaldo lavede da også en kæmpe en i går.Mambo skrev:Der var bl.a. en episode hvor Metzelder faldte til jorden og tog sig til hovedet, uden at portugiseren var i nærheden af at ramme hans hoved, og Ballack der på forunderlig vis, lod som om han havde fået slået skulderen af led af en portugiser, der knap nok rørte ham. Det var dem jeg lige kunne komme på.veffe skrev:Mambo skrev:Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.jeg har igen IKKE set samme kamp
![]()
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Ja det er da underforstået når ronaldo spiller, det behøver man ikke skrive. Og så godt Metzelder filmen, og det var sgu en ynk. men synes som tidligere skrevet, ikke tyskerne filmede specielt meget, men det er desvære nok umuligt at se et hold der ikke filmer bare en lille smule.93'Kofoed skrev:Ronaldo lavede da også en kæmpe en i går.Mambo skrev:Der var bl.a. en episode hvor Metzelder faldte til jorden og tog sig til hovedet, uden at portugiseren var i nærheden af at ramme hans hoved, og Ballack der på forunderlig vis, lod som om han havde fået slået skulderen af led af en portugiser, der knap nok rørte ham. Det var dem jeg lige kunne komme på.veffe skrev:Mambo skrev:Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.jeg har igen IKKE set samme kamp
![]()
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, desværre. Det var også det jeg godt kunne li' ved Riise, han rejste/rejser sig sku op med det samme igen. "he's a bad motherfucker"Thommo skrev:Ja det er da underforstået når ronaldo spiller, det behøver man ikke skrive. Og så godt Metzelder filmen, og det var sgu en ynk. men synes som tidligere skrevet, ikke tyskerne filmede specielt meget, men det er desvære nok umuligt at se et hold der ikke filmer bare en lille smule.93'Kofoed skrev:Ronaldo lavede da også en kæmpe en i går.Mambo skrev:Der var bl.a. en episode hvor Metzelder faldte til jorden og tog sig til hovedet, uden at portugiseren var i nærheden af at ramme hans hoved, og Ballack der på forunderlig vis, lod som om han havde fået slået skulderen af led af en portugiser, der knap nok rørte ham. Det var dem jeg lige kunne komme på.veffe skrev:Mambo skrev:Nøj, hvor var det skidt at Tyskland gik videre. Og hvor var det pinligt at se, at tyskerne næsten filmede mere end portugiserne. Det var sgu noget af en præstation.jeg har igen IKKE set samme kamp
![]()

Men gir dig ret i det med Ronaldo.
Syntes også godt at dommerne kunne være lidt hårdere mod dem der filmer/diver, det er ikke sjovt at se på. Om det så er os selv der gør det eller andre. Hvad siger I?
EDIT: Hov, jeg mente Skrtel ikke JAR

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever