Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » tirsdag, 17. jun, 2008 20:54

Krost LFC skrev:Måske det at han er bedre til hollandsk og det snakker de andre på holdet også.. :?: ;)
Det tror jeg nu ikke, men det kunne være en mulighed :)
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 17. jun, 2008 21:02

93'Kofoed skrev: Men grunden til Holland stiller med et b-hold, er jo nok også at de er sikret. så er det jo meget smart at spare de bedste.
Nej da. Det har jo været utroligt skuffende det, som Holland indtil nu har præsteret, så det er da klart at der bliver skiftet ud i opstillingen.
Billede

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 17. jun, 2008 21:13

Argh, herre-øv!

1-0 Italien og rødt til Abidal.

Efterfølgende ekstrem mærkelig udskiftning. Frankrig er bagud, tager Nasri ud og sætter Boumsong ind. :|
Billede

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 17. jun, 2008 22:01

For at gøre ondt værre, så er Holland kommet foran.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 17. jun, 2008 22:03

Fup være dog lidt glad :mrgreen:

Grossos frispark var ihvertfald meget tæt på at gå i kassen.
Målmanden skal være glad for han ikke havde klippet negle

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 17. jun, 2008 22:19

Vil nu trods alt hellere have Italien videre end Rumænien. Jeg vil gerne se kampe mellem de helt store nationer, og så har de italienske spillere også verdens fedeste navne..!

Bortset fra Gattuso, den nar.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. jun, 2008 22:27

Pt. er endnu et af de umådelig kedelige fodboldhold på vej videre. Italien har absolut intet præsteret, men har scoret på to dødbolde. Det er bare ikke fedt, så kedelige hold går videre. Vis dog forhelvede, at i kan spille bold!

Romænien har ikke navne ligesom Italien og Frankrig alligevel har deres spil været mere opfindsomt og fremadrettet. De mangler bare flere profiler ala. Mutu.
Men ak og ve for Italiens fedtspilleri kommer dem igen til gode.

Frankrig kan takke dem selv og ikke mindst Dummernik for, at de er på vej hjem.
Havde jeg været Nasri havde jeg ikke givet hånd til dummernikken efter at have spillet, hvad der ligner små 13 minutter.

Man bliver sgu træt af at især England ikke er med når man ser Italien.
Nogle hold burde bare ikke havde været med.
Så det egentlig ret så ligegyldigt om Italien har alle de profilerede navne, hvis de ikke gider eller kan vise at de fortjener at være, hvor de er.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 17. jun, 2008 22:36

Hæske og LarsU - Masche20 har sagt, hvad jeg havde tænkt mig at sige.

At svindlerne fra Spaghettiens hjemland kan gå videre er en regulær tragedie for fodbolden. De er uværdige verdensmestre og det vil være en hån mod alt det offensive fodbold, slutrunden ellers har budt på, hvis fedtspillerne par exellance skulle vinde.

Harrison Ford og Brad Pitt er i øvrigt osse fede navne - de er OSSE skuespillere, ligesom det italienske landshold! Men de er i det mindste ærlige...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 17. jun, 2008 22:50

Jeg roser da Grosso og Frankrigs målmand.

Altid muntert at læse dit galde omkring Italien Fup.

Selvom jeg nu ikke har så stort et had til dem overhovedet.
Kun enkelte af dem jeg ikke bryder mig om.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. jun, 2008 23:26

Masche20 skrev: Frankrig kan takke dem selv og ikke mindst Dummernik for, at de er på vej hjem.
Havde jeg været Nasri havde jeg ikke givet hånd til dummernikken efter at have spillet, hvad der ligner små 13 minutter.

Man bliver sgu træt af at især England ikke er med når man ser Italien.
Nej jeg havde sgu også ignoreret dummernik på vej ud hvis jeg var Nasri, og kunne egentlig ikke se fornuften i udskiftningen, de skulle jo score minimum 2 mål for at gå videre, så skal man efter min mening ofre lidt bagud.

Og så gør det mig INTET england ikke er med, det er ren fryd :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 18. jun, 2008 08:02

Øv Mutu hvorfor skulle du bræænde det straffe !? Hvis Frankrig ikke havde vundet over Italien, såfremt han gjorde, ville Rumænien være videre. Kan bare ikke klare italienerne lige nu.

Håber godt nok de får hug af Spanien, men det er jo svært at forudsige.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 18. jun, 2008 08:12

Det andet mål fra Italien kostede mig 400 kr :(
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 18. jun, 2008 08:49

Forza Italia!

Næh, nu skal jeg såmænd ikke gøre mig til den store forsvarer af italiensk fodbold, men jeg synes da ikke, at det, som Rumænien har leveret i denne slutrunde, har været meget bedre, og franskmændene har da heller ikke budt på ret meget spændende fodbold?

Så sku' jeg vælge mellem Rumænien og Italien, så foretrækker jeg Italien, men sku' jeg vælge mellem Italien og Frankrig, så ville jeg dog nok foretrække Frankrig.

Jeg mindes stadig med gru VM 1982, hvor Italien fuskede og fedtede sig til et verdensmesterskab, bl.a. på bekostning af et af de bedste fodboldlandshold, verden nogensinde har set, nemlig Brasilien, men et par besøg (og en vielse!) dernede har gjort mig noget mildere stemt over for Italien og italienerne.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

FS

Indlæg af FS » onsdag, 18. jun, 2008 11:11

Et eller andet siger mig, at Italien godt kan gå hen og blive rigtig farlige i den sidste del af turneringen. Det er set før, at de store hold nærmest fedter sig videre fra gruppespillet og sidenhen spiller sig op, når holdene når til knock-out-kampene. Det håber jeg dog ikke, da jeg må siges at befinde mig på Fups banehalvdel mht. tilhørsforholdet til Italien. De udtalelser Buffon kom med inden kampen mod Frankrig, fjernede al min respekt for en ellers fantastisk fodboldspiller. Måske ham og hans korrupte klub skulle feje for egen dør, inden de beskylder andre folk for snyderi. Jeg håber i hvert fald, de får gevaldige smæk af Spanien.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 18. jun, 2008 13:37

Masche20 skrev: Romænien har ikke navne ligesom Italien og Frankrig alligevel har deres spil været mere opfindsomt og fremadrettet. De mangler bare flere profiler ala. Mutu.
Men ak og ve for Italiens fedtspilleri kommer dem igen til gode.
I hvilken kamp har Rumænien spillet opfindsomt og fremadrettet?
Mange giver Frankrig skylden for at Frankrig - Rumænien var en ekstremt kedelig kamp. Ja, den klart kedeligste indtil videre i slutrunden. Så kan man sige nok så meget om italienerne, men de var ikke implicerede i en af de dødsygeste kampe siden årtusindskiftet. Men Frankrig havde helt klart en stor andel i kampen blev kedelig, men Rumænien prøvede da heller ikke på noget. Det var da tydeligt, at de var ekstremt tilfredse med 0-0.
Jeg er glad for Italien gik videre. Frankrig har i mange år ikke spillet særligt underholdende, og Rumænien har simpelthen ikke spillerne (og viljen?) til at levere en god gang fodbold. Så vil jeg hellere have italienerne videre, og er sikker på de kommer igang nu, og kan nå rigtigt langt i turneringen. Det er bare typisk italiensk.

Besvar