Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
STMO

Re: Dagens Kampe

Indlæg af STMO » lørdag, 22. dec, 2018 18:01

Helt utroligt fint!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. dec, 2018 18:11

Mads T. skrev:Chelsea på stolpen i 90'. Og ikke bare stolpen, indersiden så den nærmest løber på linjen og ud.
Ja, der var de heldige, men Leicester spiller da bedst de sidste 30 minutter og havde bestemt deres chancer til at lukke kampen. Herlig kamp at se - særligt med slutresultatet :alcohol:

Lad os håbe på en skoddebut til Ole Gunnar :army9: og endelig må de bitre gerne begynde at tage point fra Top 5 holdene i denne runde :army7:

Rio
Alder: 37

Indlæg af Rio » lørdag, 22. dec, 2018 21:27

Nu absolut ingen jinx - men jeg har sådan en sjov følelse, som jeg ikke engang havde i 13/14... 'Kan det virkelig ske?' nej, det er alt for tidligt. En kamp ad gangen, alt det der... Man tør næsten ikke engang tænke tanken. Men hold kæft hvor er det godt. Mest af alt fordi Palace lige har vist resten af Premier League, at City ikke er uovervindelige - en ærefrygt blandt modstanderne som City, i og for sig berettiget, nød godt af hele sidste sæson...

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » lørdag, 22. dec, 2018 23:11

Med dagens resultater, er alt andet end en første plads resten af året skuffende ;)
Med Citys nederlag, kan en sejr over Newcastle og Arsenal virke som en slags gratis kamp mod City.
...for ingen havde vel regnet med et City nederlag idag :D

4 point ned til de lyseblå... wow :alcohol:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 23. dec, 2018 12:35

Kunne Solskjærs ManU blive forårets ubehagelige overraskelse? Nu har han to nemme hjemmekampe mod Huddersfield og Bournemouth og så en udekamp mod Newcastle før han får en rigtig test mod Spurs ude i midten af januar. Kan han blive ved eller falder det sammen?

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 23. dec, 2018 12:41

ThunderZtorm skrev:Kunne Solskjærs ManU blive forårets ubehagelige overraskelse? Nu har han to nemme hjemmekampe mod Huddersfield og Bournemouth og så en udekamp mod Newcastle før han får en rigtig test mod Spurs ude i midten af januar. Kan han blive ved eller falder det sammen?
Det skulle da så være, fordi et eller faktisk 2 af holdene placeret 3-5 får en nedsmeltning, hvis det skal betyde noget for scum - altså i form af en CL plads. Det tror jeg ikke, de får i denne sæson, men det vil da være en gigantisk skuffelse for dem, hvis Ole Gunnar ikke får bedre resultater end forgængeren, må man sige.

Jeg tror dog, at holdene omkring dem, der også gerne vil have 6. pladsen og ende over man utd har set et såret dyr, de vil gøre alt for at nedlægge fuldstændigt, så de får det svært - også mod B'mouth og ude mod Rafa's Newcastle.

Der er dog ingen tvivl om, at Liverpool var make it or break it for Mourinho, og så passede det jo perfekt for en ny manager at starte ud med Cardiff og Huddersfield, som nogle af de absolut svageste hold i rækken, hvor der burde kunne tankes selvtillid til de 2 ovennævnte sværere modstandere, og så kan der da være en bølge at ride på, men jeg tror lige så meget på, at B'mouth og Newcastle kan sende scum tilbage i modløsheden.
Senest rettet af Niels K søndag, 23. dec, 2018 12:45, rettet i alt 1 gang.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » søndag, 23. dec, 2018 12:43

ThunderZtorm skrev:Kunne Solskjærs ManU blive forårets ubehagelige overraskelse? Nu har han to nemme hjemmekampe mod Huddersfield og Bournemouth og så en udekamp mod Newcastle før han får en rigtig test mod Spurs ude i midten af januar. Kan han blive ved eller falder det sammen?
En fjer gør ingen høne. .. men der var alligevel en bemærkelsesværdig forandring at spore hos spillerne. Det så rent faktisk ud som de nød at spille bold for en gang skyld. Men lad os nu se om et par kampe.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 23. dec, 2018 17:27

Fucking amatører Everton
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. dec, 2018 17:31

YNWA! skrev:Fucking amatører Everton
Pickford my arse :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » søndag, 23. dec, 2018 17:33

Cynwal skrev:
Pickford my arse :shock:
Everton havde endda scoret til 2-0, men dommeren vil åbenbart ikke have Tottenham til at tabe.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 23. dec, 2018 17:41

Gad egentlig vide hvordan City tackler det, hvis de pludselig kun er nr. 3? De har jo været vant til at kunne gå på vandet den sidste 1,5 sæsons tidBillede

Jeg er overbevist om at vi nok skal kunne holde Spurs bag os (deres smalle trup må bide dem bagi i foråret), men alt hvad der kan psyke de lyseblå er velkommen. Hvis det nuværende resultat holder er Spurs kun 2 point efter City, hvilket egentlig er ret vildt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. dec, 2018 18:09

Hvad Fulan hvil de bitre blå dog med et stadion med plads til 58-62.000 tilskuere. Da kan da umuligt komme flere end 28-32.000 som gider at se sådan en gang sjask på hjemmebane, som det de disker om med imod Tottenham idag.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » søndag, 23. dec, 2018 18:14

Er Davidson Sanchez lavet af papir? Dommeren dømmer da til hans fordel hele tiden

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. dec, 2018 18:40

YNWA! skrev:Er Davidson Sanchez lavet af papir? Dommeren dømmer da til hans fordel hele tiden
Ham var jeg MEGET begejstret for, og stor tilhænger af, at vi skulle købe. Det er nok godt jeg ikke har Michael Edwards' job som Sportsdirektør :oops: :lol:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 23. dec, 2018 18:44

Hold kæft hvor er de bitre da bare en fucking joke.
Jeg er pisse træt af at spurs kommer så let til det hele. De spiller jo nærmest aldrig godt, men får bare hjælp i hoved og røv
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar