Chelsea og Arsenal er konkurrenter. Man U er ikke. De er et midterholdRobbie_God_Fowler skrev:Når det er sagt, er det rart at se tilbage på en weekend, hvor tre konkurrenter taber point.

Chelsea og Arsenal er konkurrenter. Man U er ikke. De er et midterholdRobbie_God_Fowler skrev:Når det er sagt, er det rart at se tilbage på en weekend, hvor tre konkurrenter taber point.
Det behøver ikke at være en formnedgang, men en uafgjort et par gange. Jeg tror vi skal håbe på at vi selv ryger ud af FA Cup, CL samt at City når langt i alle turneringer. For så vil der opstå skader, slitage etc.Robbie_God_Fowler skrev:Jeg kan simpelthen ikke ærgre mig over, at Manchester United får en lussing. Spiller Manchester City på dette niveau gennem sæsonen, kommer vi alligevel ikke i nærheden af den 1. plads. Forhåbentligt ramler de ind i et formdyk, men det bliver godt nok svært at stoppe dem.
Når det er sagt, er det rart at se tilbage på en weekend, hvor tre konkurrenter taber point.
Jo det er da sket før. Men City virker desværre i disse tider bare meget stærkere end alle andre hold i PL.Thommo skrev:Hold op en manglende tro på mesterskabetMan skulle tro tilstandende i LFC var som i scum, jeg er næsten målløs. Fair nok at tro City vinder, men det er jo ikke bare respekt, det er vel frygt det I udtrykker, som jeg ser det. Det er set før, at klubber henter 2-3 point på dem foran en i tabellen, når der resterer 26 runder
Det er sket før, men det er ikke sket før at et hold smider så få point som City gjorde sidste sæson og gør i denne sæson indtil videre. Det paradoksale er at vores point-gennemsnit i sæsonen hidtil er nok til 1. pladsen i samtlige PL-sæsoner, bortset fra sidste år. Jeg har fuld tro på egne evner og at vi kommer til at stå med et antal point der er et mesterskabshold værdigt. Jeg tror bare City henter endnu flere..Oomph242 skrev:Jo det er da sket før. Men City virker desværre i disse tider bare meget stærkere end alle andre hold i PL.Thommo skrev:Hold op en manglende tro på mesterskabetMan skulle tro tilstandende i LFC var som i scum, jeg er næsten målløs. Fair nok at tro City vinder, men det er jo ikke bare respekt, det er vel frygt det I udtrykker, som jeg ser det. Det er set før, at klubber henter 2-3 point på dem foran en i tabellen, når der resterer 26 runder
De giver nærmest intet væk og med den bredde de har i truppen er de jo nærmest skræmmende. Samt er deres bedste spiller ikke en gang kørt i stilling endnu.
Jeg vil gerne stå ved, jeg frygter City.Thommo skrev:Hold op en manglende tro på mesterskabetMan skulle tro tilstandende i LFC var som i scum, jeg er næsten målløs. Fair nok at tro City vinder, men det er jo ikke bare respekt, det er vel frygt det I udtrykker, som jeg ser det. Det er set før, at klubber henter 2-3 point på dem foran en i tabellen, når der resterer 26 runder
Wormie skrev:Jeg vil gerne stå ved, jeg frygter City.Thommo skrev:Hold op en manglende tro på mesterskabetMan skulle tro tilstandende i LFC var som i scum, jeg er næsten målløs. Fair nok at tro City vinder, men det er jo ikke bare respekt, det er vel frygt det I udtrykker, som jeg ser det. Det er set før, at klubber henter 2-3 point på dem foran en i tabellen, når der resterer 26 runder
Jeg så alle kampene under Hodgson, jeg ser alle Liverpools kampe selv hvis vi skulle rykke ned. At vi kun får taber-metal er ikke en hindring for at se os spille. Formålet ved at se LFC bold selvom vi er dømt til tabermetal er samme grund til at man finder sig i konens urimeligt dårlige humør en gang om måneden - Man ved der lurer noget godt lige om hjørnet som man også vil have del i, og det giver bare ikke den samme grad af tilfredshed at skifte hold og få samme omgang af store Jonna nede fra grillen eller en rig araber i turban.Thommo skrev:Hmm, jeg kan slet ikke følge den tankegang, jeg tvivler på "formålet" med at se LFC bold, hvis man er så overbevist om at man er dømt til tabermetal.... I bedste fald, endda. Ihvertfald så tidligt på sæsonen, så hellere se de sidste 5-6 kampe, hvis man stadig kan tage lidt små elendige medaljer.
Og i kan ikke sige "plask", for jeg tror det lurer om hjørnet, så har kaldt det.
Vi er vel også ude i at selv en tåbe frygter ikke City?Oomph242 skrev:Wormie skrev:Jeg vil gerne stå ved, jeg frygter City.Thommo skrev:Hold op en manglende tro på mesterskabetMan skulle tro tilstandende i LFC var som i scum, jeg er næsten målløs. Fair nok at tro City vinder, men det er jo ikke bare respekt, det er vel frygt det I udtrykker, som jeg ser det. Det er set før, at klubber henter 2-3 point på dem foran en i tabellen, når der resterer 26 runder
Jeg er desværre også på frygtvognen...