Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Flot Peter Ceck
Hold da kæft - det var EM's målmandsdrop numero UNO
EDIT: Minder mig om, at på vores Old Boys hold kårer vi dagens "Brøler" efter hver kamp. Vi nåede at købe en af de der Brøler-dukker i Raad & Daad, som uddeles i omklædningsrummet efter hver kamp. Hvis de har den på Tjekkiet's hold, får Ceck den uden diskusion

Hold da kæft - det var EM's målmandsdrop numero UNO
EDIT: Minder mig om, at på vores Old Boys hold kårer vi dagens "Brøler" efter hver kamp. Vi nåede at købe en af de der Brøler-dukker i Raad & Daad, som uddeles i omklædningsrummet efter hver kamp. Hvis de har den på Tjekkiet's hold, får Ceck den uden diskusion
Senest rettet af Cynwal søndag, 15. jun, 2008 22:38, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
HVORFOR?!? Vi vil ikke have Tyrkiet videre! Chech du er og bliver elendig! Jeg grimmes! WHY? WHY? WHY?
Sikke et drop man skulle tro spaden gjorde det med vilje. Strammede hjelmen lidt for meget?
Tyrkerne har spillet rent ud sagt af røven til og alligevel går de videre. De har aldrig stået for andet end unfairhed og mens jeg skriver det får de et rødt kort. :s
Sikke et drop man skulle tro spaden gjorde det med vilje. Strammede hjelmen lidt for meget?
Tyrkerne har spillet rent ud sagt af røven til og alligevel går de videre. De har aldrig stået for andet end unfairhed og mens jeg skriver det får de et rødt kort. :s
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 15. jun, 2008 22:41, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Skal da love for den her kamp vendte på en tallerken
Tjekkerne har helt "tjek" på det hele vejen igennem - så fucker de det op med et pænt stort målmandsdrop.

der kom det rødeilusio skrev:Ja jeg har også kun et heldigt Tyrkisk mål eller et rødt kort til at hive min investering hjem...zerlang7 skrev:jeg var ude i odds på en portugal føring i første halveg (men det skulle åbenbart underkendes) også tjekkiet til at vinde med 1 til en samlet odds 10, havde satset 100kr.
Dommeren er altid efter mig

Der er ikke mange sekunder tilbage, men tid nok til at det her kan udarte... Hvis nu tjekkerne får udlignet, kan det meget vel tænde tyrkerne helt af.
- JudgeArdaStudge
Haha dommeren skal lige sætte sig respekt i at lange Baros et gult kort..manden kan jo ikke engang hører, hvad der bliver sagt derude fra.
NEJ! NEJ! NEJ!
Hader det lorte hold. Tror de eneste, der vil have dem videre, er dem selv.
NEJ! NEJ! NEJ!
Hader det lorte hold. Tror de eneste, der vil have dem videre, er dem selv.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 15. jun, 2008 22:48, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Irriterer mig at tyrkerne gik videre, men skal man være lidt ærlig, så var der kun ét hold med klasse til videre deltagelse i turneringen og tjekkerne har bare ikke nået den høje standard, som ellers kendetegner deres landshold. Næsten symbolsk, at den eneste reelle offensive trussel i alle tre kampe spiller i en så inferiør liga som den danske superliga.
Nøj for en kamp. Med dramaet til sidst vel EMs bedste kamp for den neutrale seer indtil nu.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Der rög Cechs karriere sig nok en tur. Nu må Roman nok ud og köbe en ny målmand 

Ved 2-0 til tjekkerne syntes jeg egentligt det var lidt synd for tyrkerne, der ellers var kommet godt ud til 2. halvleg.
Derefter var tjekkerne lige ved at lukke kampen med skud på stolpen, men så skal jeg da ellers love for, vi næsten fik en ren Liverpool, 3 mål af tyrkerne på 14 minutter, det er sgu godt gået
Så endte jeg med alligevel at ha' ondt af Tjekkiet, men de ligger som de selv har redt startende med en blunder i forsvaret, efterfulgt af et kæmpe drop af Chec!
Fodbold er uforudsigeligt ... og herligt
Derefter var tjekkerne lige ved at lukke kampen med skud på stolpen, men så skal jeg da ellers love for, vi næsten fik en ren Liverpool, 3 mål af tyrkerne på 14 minutter, det er sgu godt gået

Så endte jeg med alligevel at ha' ondt af Tjekkiet, men de ligger som de selv har redt startende med en blunder i forsvaret, efterfulgt af et kæmpe drop af Chec!
Fodbold er uforudsigeligt ... og herligt