Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » torsdag, 10. apr, 2014 12:54
Jesper skrev:Jeg har tidligere kritiseret de nationale lejeaftaler, i hvert fald dem man har i PL, hvor man efter min mening kan spekulere vældigt meget i dem. Nu kommer det så også frem, at der også er internationale forhold gældende, hvor Atletico-keeperen reelt ikke kan deltage i en evt. kamp mod Chelsea pga et økonomisk perspektiv.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... emifinale/
Efter min mening er det sportslige gået fløjten og tilsidesat fuldstændigt. Det burde ikke være muligt med den her slags klausuler.
Helt enig. Udlejede spillere skal bare kunne spille når de vil uden nogen form for klausuler. Så må det være op til det hold der har lejet spilleren, om de tror denne vil levere 100%. Syntes klart der skal laves regler for sådan noget.
Når det så er sagt, så klogt af Chelsea - Desværre! Man må håbe at det ikke bliver aktuelt, og de bliver slået ud af enten Real eller Bayern - og skulle det ske at Chelsea og Atlético møder hinanden, så håber jeg Atlético lammetæver dem til ukendelighed.
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » torsdag, 10. apr, 2014 13:03
Aner ikke, hvor jeg skal poste dette spørgsmål, men ved I, om man bliver noteret i DK for at fremprovokere et straffespark ved at skyde den ind på modstanderens hånd, hvor der selvfølgelig bliver scoret efterfølgende? Så vidt jeg kan se, er Suaréz blevet noteret for et par stykker af dem, men er det mon anderledes i Danmark?
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
af Mads T. » torsdag, 10. apr, 2014 15:53
TomViolence skrev:Aner ikke, hvor jeg skal poste dette spørgsmål, men ved I, om man bliver noteret i DK for at fremprovokere et straffespark ved at skyde den ind på modstanderens hånd, hvor der selvfølgelig bliver scoret efterfølgende? Så vidt jeg kan se, er Suaréz blevet noteret for et par stykker af dem, men er det mon anderledes i Danmark?
Du tænker for en assist? Det er som du skriver normen i PL, at den der fremtvinger straffesparket får en assist. Kan dog ikke svare på, om samme forhold gør sig gældende i DK.
-
TomViolence
af TomViolence » torsdag, 10. apr, 2014 16:06
Mads T. skrev:TomViolence skrev:Aner ikke, hvor jeg skal poste dette spørgsmål, men ved I, om man bliver noteret i DK for at fremprovokere et straffespark ved at skyde den ind på modstanderens hånd, hvor der selvfølgelig bliver scoret efterfølgende? Så vidt jeg kan se, er Suaréz blevet noteret for et par stykker af dem, men er det mon anderledes i Danmark?
Du tænker for en assist? Det er som du skriver normen i PL, at den der fremtvinger straffesparket får en assist. Kan dog ikke svare på, om samme forhold gør sig gældende i DK.
Ja, det var det, jeg mente.

Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Scherwin
af Scherwin » torsdag, 10. apr, 2014 16:07
Det giver ikke officel assist at få et straffespark.
ellers havde suarez haft 14-15 stykker i denne season og han er kun noteret for 11.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
TomViolence
af TomViolence » torsdag, 10. apr, 2014 16:26
Wormie skrev:Det giver ikke officel assist at få et straffespark.
ellers havde suarez haft 14-15 stykker i denne season og han er kun noteret for 11.
Sikker? Har du en kilde?
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
sjampen
- Alder: 34
af sjampen » torsdag, 10. apr, 2014 22:06
Du ved godt det er en satire side ikke?
Imod moderne fodbold.
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
af bblauritzen » torsdag, 10. apr, 2014 22:17
sjampen skrev:
Du ved godt det er en satire side ikke?
Jo. Det siger vel forhåbentlig sig selv..
"fordi tranferforbudet bliver nu ophævet, sådan at de, ifølge Fifa præsident Sepp Blatters hårde ord, “kan få styr på deres lort”."
-
thefugle
af thefugle » fredag, 11. apr, 2014 12:44
Det irritere mig de skide klubrepræsentanter fra Spanien ikke kan andet end fucking spansk, lær dig Engelsk forhelvede. Selv tyskeren kunne engelsk! Spader.
Men anyways
Bayern München vs. Real Madrid
Atletico vs. Chelsea
Så jeg gætter på finalen bliver Chelsea vs Real Madrid. Hvor Real forhåbentlig vinder.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
lasse.j
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 52
thefugle skrev:Det irritere mig de skide klubrepræsentanter fra Spanien ikke kan andet end fucking spansk, lær dig Engelsk forhelvede. Selv tyskeren kunne engelsk! Spader.
Ja det er fanme utroligt...

Mvh
Lasse
-
thefugle
af thefugle » fredag, 11. apr, 2014 13:34
lasse.j skrev:thefugle skrev:Det irritere mig de skide klubrepræsentanter fra Spanien ikke kan andet end fucking spansk, lær dig Engelsk forhelvede. Selv tyskeren kunne engelsk! Spader.
Ja det er fanme utroligt...

Endda lidt uprofessionelt når de er ambassadører eller repræsentanter for internationale klubber.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
TomViolence
af TomViolence » fredag, 11. apr, 2014 16:39
Det er samme princip som Pocchettino fra Southampton. Mærkeligt!
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
AllanShore
af AllanShore » fredag, 11. apr, 2014 17:30
TomViolence skrev:Det er samme princip som Pocchettino fra Southampton. Mærkeligt!
Han snakker fint engelsk, men snakker kun på spansk til pressen, fordi han ikke gider at blive fejlciteret af medierne.
Fan af Manchester United
-
TomViolence
af TomViolence » fredag, 11. apr, 2014 17:35
AllanShore skrev:TomViolence skrev:Det er samme princip som Pocchettino fra Southampton. Mærkeligt!
Han snakker fint engelsk, men snakker kun på spansk til pressen, fordi han ikke gider at blive fejlciteret af medierne.
Det vidste jeg ikke. Men så synes jeg, at han undervurderer medierne.

Scouser by heart.
Siden 2009.