Viktor Lindeløf har da i hvert fald lagt r*ven iklaskehøjde

Jeg ville da elske at se en kamp som denne på toilettetWormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Jeg synes da ellers det er klasseunderholdningWormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Det skulle være nemt nok at få plads. der er ihvertfald et par frie nogen på TV.Niche skrev:Jeg ville da elske at se en kamp som denne på toilettetWormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum...Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b![]()
![]()
og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?
Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.
Gid det må fortsætte
Nej, men jeg har lige været derinde, og der spekuleres i om Mourinho bliver fyret nu. Men Mourinho prøvede faktisk at spille offensivt, og de spillede en fin 1. halvleg, men det går fuldstændigt galt i anden.AJJ skrev:Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum...Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b![]()
![]()
og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?
Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.
Gid det må fortsætte![]()
Synes i øvrigt, det er overdrevet. De blev nr 2 med de samme spillere sidste år
Haha, tænkte præcis det sammeAJJ skrev:Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum...Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b![]()
![]()
Gid det må fortsætte![]()
Synes i øvrigt, det er overdrevet. De blev nr 2 med de samme spillere sidste år
Hvis vi vil vinde noget, så må vi selv klare udfordringerne i de interne opgør. Og i forhold til Spurs på udebane har vi vist en motiverende revanche til gode. Men vi har siden det forsmædelige 4-1 nederlag været et forvandlet hold, som i øvrigt i den efterfølgende periode har præsteret PLs bedste forsvar. Noget som denne runde ikke har ændret ved.jensemand skrev:Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Du har selvfølgelig ret i vi skal kunne klare det selv, men alle hold har brug for en hjælpende hånd med pointtab til deres største konkurrenter for at vinde titlen. Selv City sidste år da der teoretisk set kunne være et hold der havde fået endnu flere pointtexy skrev:Hvis vi vil vinde noget, så må vi selv klare udfordringerne i de interne opgør. Og i forhold til Spurs på udebane har vi vist en motiverende revanche til gode. Men vi har siden det forsmædelige 4-1 nederlag været et forvandlet hold, som i øvrigt i den efterfølgende periode har præsteret PLs bedste forsvar. Noget som denne runde ikke har ændret ved.jensemand skrev:Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Vi er tre kampe inde. Programmet er ikke begyndt at presse hverken os, Spurs eller vores andre konkurrenter. Så tidligt på sæsonen kan jeg ikke andet end håbe på og glæde mig over en kamp, hvor Man Utd bliver kørt over. Vi skal længere frem, før jeg gider at spekulere i de interne resultater at topopgørene.
Fremragende mandag.