Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Juve har et fedt nyt stadion. Ikke så stort, men det har hjulpet på deres atmosfære.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nåååh, Sevilla bliver ingen walk-over for Bayern, ser det ud til ... 
hehe, og så udligner de selvfølgelig på et selvmål 30 sekunder senere...

hehe, og så udligner de selvfølgelig på et selvmål 30 sekunder senere...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Real ser ud til at blive bedre og bedre jo længere de kommer i CL.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ronaldo scorede et af de flotteste mål jeg har set i går. Han har jo en fænomenal springkraft.
Det er sjældent jeg jubler over mål, der ikke bliver scoret af Liverpool, eller har enorm positiv betydning for Liverpool. Men i går, der måtte jeg op og stå. Det var imponerende, intet mindre. Han er stadig en uhyggelig spiller, og han kunne sagtens have fået 1-2 mål mere.Hr. Drejer skrev:Ronaldo scorede et af de flotteste mål jeg har set i går. Han har jo en fænomenal springkraft.
Roma blev da fuldstændig bortdømt i dag. Snydt for 2 straffespark hvoraf det første kunne have givet dem en 1-0 føring. Umanerlig skidt dommer indsats
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg er mere imponeret af Zlatans entee i LAXick skrev:Det er sjældent jeg jubler over mål, der ikke bliver scoret af Liverpool, eller har enorm positiv betydning for Liverpool. Men i går, der måtte jeg op og stå. Det var imponerende, intet mindre. Han er stadig en uhyggelig spiller, og han kunne sagtens have fået 1-2 mål mere.Hr. Drejer skrev:Ronaldo scorede et af de flotteste mål jeg har set i går. Han har jo en fænomenal springkraft.

Men ja, flot mål af Ronny.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var jo også Barca de spillede imod (og Messi). De skulle jo helst gerne nå frem til finalen. Det er jo Champions League og ikke Europa League.Emmy skrev:Roma blev da fuldstændig bortdømt i dag. Snydt for 2 straffespark hvoraf det første kunne have givet dem en 1-0 føring. Umanerlig skidt dommer indsats
Så kan de få prygl af os Kiew

Ynwa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arsenal er meget bedre end CSKA. Men samtlige 8 hold i CL ville skille Arsenals forsvar ad. De får ikke et ben til jorden, når de møder A. Madrid.
Ville hade hvis Arsenal vandt Europa league. De er jo decideret ringe, og har intet at gøre i CL
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvem er mon medkommentator i Leipzigs kamp? Nu sidder han og siger,var Keita ikke passer som 6'er til Liverpool, fordi han vil for meget med sine dybdeløb og løb med bold - og ikke disciplineret nok. Det har da aldrig nogensinde været meningen, at han skulle spille 6'er.
Er det ikke Thomas Gaardsøe?AJJ skrev:Hvem er mon medkommentator i Leipzigs kamp? Nu sidder han og siger,var Keita ikke passer som 6'er til Liverpool, fordi han vil for meget med sine dybdeløb og løb med bold - og ikke disciplineret nok. Det har da aldrig nogensinde været meningen, at han skulle spille 6'er.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Begge ting er rigtige. Men ingen kan fuldstændig sige til præcis hvilken plafs Keita er indkøbt til. Vi antager.YNWA! skrev:Er det ikke Thomas Gaardsøe?AJJ skrev:Hvem er mon medkommentator i Leipzigs kamp? Nu sidder han og siger,var Keita ikke passer som 6'er til Liverpool, fordi han vil for meget med sine dybdeløb og løb med bold - og ikke disciplineret nok. Det har da aldrig nogensinde været meningen, at han skulle spille 6'er.
We need a new Fowler...
Tog lige et kig på Manchester cities forum, holy shit hvad sker der i manchester..
80% af deres fans tror at deres hold tabte pga deres bus havde fået revner i et par ruder og derfor kunne holdet ikke præstere.
(der er ca 3000 posts i det topic med bussen)
folk argumentere for hvilken traumatisk episode det må have været og at kampen skulle være aflyst og der skulle have været psykologhjælp til spillerne
Der er faktisk en del af dem som mener at politiet var med på planen om at smadre bussen og at bus chaufføren skulle have trukket på speederen for at køre så mange liverpool fans ned som muligt og så sagt han ikke kunne se noget pga røg.
Det jo direkte sindsygt nogle af de kommentar man kan læse på det forum.
jeg tror aldrig jeg har set en så deluded fanbase.
De ønsker at liverpool fans skal dø men de mener også at man ikke skal have lov og skabe en "hostile" stemning når modstanderne kommer på besøg.
Jeg tror virkelig at cities penge er steget deres medløberfans til hoved.
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/threa ... 1/page-308
80% af deres fans tror at deres hold tabte pga deres bus havde fået revner i et par ruder og derfor kunne holdet ikke præstere.
(der er ca 3000 posts i det topic med bussen)
folk argumentere for hvilken traumatisk episode det må have været og at kampen skulle være aflyst og der skulle have været psykologhjælp til spillerne
Der er faktisk en del af dem som mener at politiet var med på planen om at smadre bussen og at bus chaufføren skulle have trukket på speederen for at køre så mange liverpool fans ned som muligt og så sagt han ikke kunne se noget pga røg.
Det jo direkte sindsygt nogle af de kommentar man kan læse på det forum.
jeg tror aldrig jeg har set en så deluded fanbase.
De ønsker at liverpool fans skal dø men de mener også at man ikke skal have lov og skabe en "hostile" stemning når modstanderne kommer på besøg.
Jeg tror virkelig at cities penge er steget deres medløberfans til hoved.
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/threa ... 1/page-308
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”