Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » fredag, 07. mar, 2014 10:50

Wenger er nu ikke så sur, som de prøver at gøre ham til:
http://news.arseblog.com/2014/03/wenger ... re-injury/

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » fredag, 07. mar, 2014 12:49

Callesen skrev:Wenger er nu ikke så sur, som de prøver at gøre ham til:
http://news.arseblog.com/2014/03/wenger ... re-injury/
Der står også, at Koscielny måske også er ude ... Uha uha, Arsenal!
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 07. mar, 2014 13:37

Kloppite

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mysjkin » fredag, 07. mar, 2014 16:05

texy skrev:Klasse af Wolverhampton...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... etter.html
"... the world can sometimes look better upside down - last year's League table being just one example"

:lol: :lol: :lol:

Et drys selvironi er ofte humorens vigtigste ingrediens. Al respekt for Wolves!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 09. mar, 2014 23:54

Hvor er det dog flot af Aaron Hunt, gentleman. Sørgeligt han har samme arbejds titel som dive young fra scum eksempelvis.

Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 10. mar, 2014 16:15

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Gladba ... ter-Stegen
Officielt: Gladbach sælger ter Stegen

Mönchengladbach bekræfter, at man til sommer sælger Marc-Andre ter Stegen til en udenlandsk klub. Som afløser henter man Basels Yann Sommer på en femårig kontrakt

Til sommer er det skiftetid i målet i Mönchengladbach. Klubben skriver i dag, at man sælger Marc-Andre ter Stegen til en udenlandsk klub. Det ventes, at den talentfulde målmand skriver under med Barcelona.

Gladbach har fundet en kompetent afløser i form af Basels Yann Sommer. Han skifter til sommer og får kontrakt til juni 2019.

- Efter Marc-Andre ter Stegen har meddelt os, at han definitivt vil forlade os efter sæson, er vi blevet enige om en transfer med hans kommende klub. Han skifter til udlandet, det står nu fast, siger sportsdirektør Max Eberl til klubbens hjemmeside og fortsætter:

- Hans efterfølger i målet bliver Yann Sommer. Han er en fremragende målmand, der i en alder af 25 år allerede har samlet international erfaring, og vi glæder os meget over, at han har besluttet sig for at komme til os.

Endnu har Barca ikke meldt noget ud om ter Stegen. Yann Sommer er landsholdsmålmand for Schweiz og har spillet 39 europæiske kampe for Basel.
To gode målmænd! Ville da bestemt ikke have noget mod ter Stegen i vores trøje. Barcelona virker dog som en temmelig sandsynligt endestation for ham til sommer.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 10. mar, 2014 21:48

Iniestas kone fødte et dødt barn, eller hvad terminologien nu er. Utrolig synd for manden, og noget, der formentlig vil kunne komme til at afspejle sig på banen, hvilket ikke er godt for Barca, da han på det nærmeste er deres vigtigste spiller (Messi er selvfølgelig ikke med i ligningen).

Barca får et hårdt forår hvis de skal leve op til fansenes høje krav. Mesterskabet ligger pt. til Real og hvis de ikke har en spiller som Iniesta i fulde omdrejninger, så kan de også få det svært i Champions League.
Fan af Manchester United

texy

Indlæg af texy » torsdag, 13. mar, 2014 11:56

Borrell skal til Man City. Var det mon det, som man allerede havde kendskab til, da man fyrede ham og McParland? Eller er det en konsekvens af, at vi fyrede ham. Det sidste vil ærgre mig voldsomt, da jeg havde et meget godt indtryk af det arbejde, som Borrell og McParland lavede på vores akademi.

Kloppite

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » torsdag, 13. mar, 2014 12:02

£££
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 13. mar, 2014 12:14

texy skrev:Borrell skal til Man City. Var det mon det, som man allerede havde kendskab til, da man fyrede ham og McParland? Eller er det en konsekvens af, at vi fyrede ham. Det sidste vil ærgre mig voldsomt, da jeg havde et meget godt indtryk af det arbejde, som Borrell og McParland lavede på vores akademi.

Var rygtet ikke, at han skulle til City til sommer? Jeg tror det har ligget i kortene og så er det klart at man har strittet ham ud.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 13. mar, 2014 14:08

Mads T. skrev:
texy skrev:Borrell skal til Man City. Var det mon det, som man allerede havde kendskab til, da man fyrede ham og McParland? Eller er det en konsekvens af, at vi fyrede ham. Det sidste vil ærgre mig voldsomt, da jeg havde et meget godt indtryk af det arbejde, som Borrell og McParland lavede på vores akademi.

Var rygtet ikke, at han skulle til City til sommer? Jeg tror det har ligget i kortene og så er det klart at man har strittet ham ud.
Det tror jeg aldrig helt blev afklaret, men under alle omstændigheder, så har jeg svært ved at se, hvad det skal kunne gave City, hvor talenterne alligevel ikke får en jordisk chance.
Det er mere tabet for os (hvis det er et tab), der er problemet. Det kan dog nok først vurderes senere og må alligevel være af en mere spekulativ karakter.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 13. mar, 2014 14:43

Jeg tror vi godt kan stole å klubben ved hvad de laver. Og der var nok en god grund til de 2 blev fyret.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 33

Indlæg af And I'm Javert » torsdag, 13. mar, 2014 15:16

Do not forget my name!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 14. mar, 2014 13:23

"I don't know what happened. The only thing that is for sure, nobody gave him any permission to go to Copenhagen.

He will be fined for that.... his contract ends at the end of the season."

Hvis Bendtner skulle være i tvivl om, hvorvidt han har en kontraktforlængelse foran sig, så har mr. Voyeur vist fået gjort det ret klart nu. Av.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » søndag, 16. mar, 2014 10:37

I følge dagens rygter på indkast skriver Sunday Mirror at Kyle Walker har fået et brud på bækkenet og er ude af VM, hvis det passer er Johnson en sikker kandidat på startpladsen i mine øjne, hvem bliver udtaget i stedet for Walker? Flanagan måske!!

(Jeg kan ikke lige linke fra min telefon)

Besvar