Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 25. feb, 2014 08:32

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... 194110.htm
Artiklen handler om engelsk klubfodbolds nedtur. Der har vi diskuteret før, men det der undrer mig, det er hvorfor det gik ned ad bakke i 2008, når der sidenhen kontinuerligt er blevet flere penge i PL. Allerede dengang var konkurrencen stor i PL, de havde ingen vinterpausen osv. Men de kunne alligevel dominere og så knækkede kurven ulogisk nok, idet succesen ikke har fulgt med de generelle pengestrømme. Det er dog en sandhed med modifikationer, for enkelte klubber som PSG er blevet markant rigere. Så hvor gik det galt? Og måske mere spændende: Hvordan kommer man tilbage som absolut magtfaktor?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af peter42 » tirsdag, 25. feb, 2014 09:00

Ibi støvring er liverpool fan.......hun er sgu lidt lækker

Ibi Støving, der danner par med den 16 år yngre fodboldspiller Simon Makienok, har svært ved at forstå, hvorfor deres forhold vækker forundring og forargelse.

39-årige Ibi Støving blev kæreste med den 16 år yngre fodboldspiller Simon Makienok sidste sommer, og til hendes store forundring vakte det både forargelse og forundring på flere danske medier, da hun offentliggjorde sin kærlighed til den unge fodboldspiller. Det fortæller hun til magasinet MOVE i denne måned.

Køkkenchef Thomas Rode: Jeg føler mig begæret. Læs mere på femina.dk

- Det er helt utroligt! Vi har hverken taget stoffer, gjort noget kriminelt eller slået på Anakin (hendes søn, red.), men alligevel pisser vores forhold folk af. Jeg føler mig meget ung, og min sindstilstand er vel ikke mere end 29 år gammel – til gengæld har Simon sådan en rolighed, som man kun finder ved mænd, der har været igennem et helt liv. Vi er det perfekte match, og der er jo ikke nogen, der dør over, at vi er sammen. Så jeg forstår ikke den heksejagt, som medierne har blæst op, siger Ibi Støving.

Læs på femina.dk: Rosalinde Mynster fra Badehotellet er kærester med den 18 år ældre Nikolaj Arcel

En større mening med det

At valget faldt på en fodboldspiller, er måske ikke helt tilfældigt, selvom det ikke har været noget bevidst valg. Siden barndommen har hun nemlig været Liverpool-fan, og hun er måske den eneste danske tv-værtinde, der ikke er sportsvært, som kan forklare, hvad offside er.

- Jeg er ikke gået efter en kæreste inden for et bestemt erhverv – jeg er gået efter et godt menneske. Jeg har i en sen alder fundet ud af, hvad jeg ikke vil have, og jeg tror, der er en større mening med det, hvis man ser på det rent kosmisk. Hvis det er Simon, jeg skal være sammen med, var jeg jo nødt til at vente, til han var gammel nok. Vi kunne ikke have fundet hinanden for 10 år siden, så mens jeg har fedtet rundt i udlandet og udviklet mig, er han blevet voksen, så vi kunne møde hinanden

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 25. feb, 2014 14:05

Jeg brugte jeg ved ikke hvor længe på at forstå konteksten af denne sætning i ovenstående: "Køkkenchef Thomas Rode: Jeg føler mig begæret. Læs mere på femina.dk".

Og nu undrer jeg mig lidt mere over, hvad en mand laver på femina.dk? ;)

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 28. feb, 2014 23:43

United fans.

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 06. mar, 2014 13:23

Den er skisme da ikke noget kønt syn

Og den fra Nike

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 06. mar, 2014 14:46

De er sgu da megastilede! Især den nederste. Men hey, jeg er også basketmand, så måske det bare er mig, der har vigende præferencer...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 06. mar, 2014 15:33

Det er da rart med lidt innovation på den front. Og det måtte vel næsten komme nu, hvor baselayer og kompressions strømper og alt det har gjort sit indtog. Så var det næste skridt jo at gå den vej på en eller anden måde.

Hvad jeg har læst mig til, så giver anklen på Nike´s ekstra støtte.
Men hvad med Adidas´ er den så lang at den ikke må bruges pga farvevalget i forhold til strømperne? For den ser ud til at nå et pænt stykke op af læggen.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » torsdag, 06. mar, 2014 15:36

Callesen skrev:Det er da rart med lidt innovation på den front. Og det måtte vel næsten komme nu, hvor baselayer og kompressions strømper og alt det har gjort sit indtog. Så var det næste skridt jo at gå den vej på en eller anden måde.

Men hvad med Adidas´ er den så lang at den ikke må bruges pga farvevalget i forhold til strømperne? For den ser ud til at nå et pænt stykke op af læggen.
Mon ikke 'strømpe' stykke kan fås i den farve den normale strømpe har. Hvad med benskinnen? Kan de ikke ligeså godt lave støvle-strømpe-benskinne i et stykke?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Eller måske en heldragt med hue og vanter og styrthjelm

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » torsdag, 06. mar, 2014 15:52

Jack Whilsere skadet i optil 6 uger.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 06. mar, 2014 16:10

Callesen skrev:Det er da rart med lidt innovation på den front. Og det måtte vel næsten komme nu, hvor baselayer og kompressions strømper og alt det har gjort sit indtog. Så var det næste skridt jo at gå den vej på en eller anden måde.

Sidst jeg læste fodboldreglerne igennem, stod der faktisk at der ikke er noget krav til matchende strømper. Der er blot krav til benskinner og strømper. Ikke som i de gode gamle dage, hvor man kunne spille uden. Så hvis ikke de har lavet denne regel om inden for de sidste par år, så burde det ikke være et problem. Og de fleste spillere er jo begyndt at spille i todelte "strømper" hvor det der sidder om læggen er en del for sig selv,så det kan man jo bare have på ud over.

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » torsdag, 06. mar, 2014 23:38

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » torsdag, 06. mar, 2014 23:48

@Hekkem

Jeg så at Nike´s var i tre farver på Unisport. Techno grøn, helt sort også sort med lidt farve i mønsteret.

@Bojangles

Jeg troede faktisk strømperne skulle være "ens" for alle spillere. Er de nye ikke bare de der kompressions strømper, som har fået et lidt andet mønster omkring anklen? Jeg ved man kan få en læg til løb. Men troede de var lavet ud i et på fodboldstrømperne som de prof. bruger.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 07. mar, 2014 00:00

Der er mange, der spiller med en ekstra sok ud over den originale for at holde benskinnerne oppe. Og de behøver ikke være samme farve som sokkerne.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 07. mar, 2014 09:11

Nu er det jo Aggers skyld, at Arsenal ikke vinder resten af deres kampe.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 07. mar, 2014 09:35

Aarhus skrev:Nu er det jo Aggers skyld, at Arsenal ikke vinder resten af deres kampe.
Ja det er jo velkendt at Liverpool på det seneste har prøvet at ødelægge Arsenal.
Den fan der hat startet den indsamling er simpelthen for hjernedød.
Iøvrigt ham som åbenbart også vil have Suarez udleveret :D

Besvar