Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Er keeperen fuld? Han sejler da rundt og fejlbedømmer fuldstændig boldbanen.Thommo skrev:Hæderlig debut mål af GylfiNæsten en "Xabi"
Vi SMADRER det PIShold !
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Boldbanen er det ikke den som er nede bag skolen? Hedder det ikke 'boldens bane'?Cynwal skrev:boldbanen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Joh - Den må jeg nok tage min velfortjente straf for. Så faktisk ordet og tænkte: "Hmmm - Er det det rigtige ord" men fingrene havde allerede danset videre på tastaturet, og så ............Hr. Drejer skrev:Boldbanen er det ikke den som er nede bag skolen? Hedder det ikke 'boldens bane'?Cynwal skrev:boldbanen.
Girl - You really got me now
Vi SMADRER det PIShold !
Slutter han lige af med at rødt kort?Thommo skrev:craaaap sterling
jep 2. gule for at juble med publikum, latterligt efter min mening, men dog fint nok da det går ud over city/raheem
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Mon ikke Crystal Palace snart finder £30 M.?
Mon ikke det er lønnen, som bekymre dem mest?Hr. Drejer skrev:Mon ikke Crystal Palace snart finder £30 M.?
Ligesom med mange af de andre handler i dette vindue, så kunne jeg næsten forestille mig, at de personlige vilkår allerede er forhandlet på plads. Så er det bare spørgsmålet om CP vil hoste op.Oomph242 skrev:Mon ikke det er lønnen, som bekymre dem mest?Hr. Drejer skrev:Mon ikke Crystal Palace snart finder £30 M.?
Kom så Leicester, på det sovende bibliotek!
Vardy gets some party!!!
Vardy gets some party!!!
You'r Never Walk Alone. ///
Personligt synes jeg en halv sæsons karantæne er på sin plads, det er ren joey barton vanvid, britos har gang i. Heldigt det ikke kostede offeret 1 års tid, ude af drift
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja det er sku da for sindssygt det der.Thommo skrev:Personligt synes jeg en halv sæsons karantæne er på sin plads, det er ren joey barton vanvid, britos har gang i. Heldigt det ikke kostede offeret 1 års tid, ude af drift
Man kan ikke helt lade være med at kigge lidt ekstra på Lemar, De Vrij og en spiller som Promes, som vi også tidligere har været linket til, når man sidder og kigger på dagens kamp imellem Frankrig og Holland.
Kloppite