Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » torsdag, 25. maj, 2017 00:04

Emmy skrev:
Pede skrev:Og således blev uniteds sæson pludselig bedre end vores. Sikke dog noget shit.
Det har den da været hele tiden, de toppede den desværre bare idag med endnu en pokal og værre endnu direkte kval til CL.
Havde de tabt i dag, havde det været til diskussion, hvilken klub der har haft den bedste sæson. Det er der nu ikke længere nogen tvivl om, desværre.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 25. maj, 2017 00:34

Så må vi bare være bedre end dem næste sæson. Selvom Mourinhos anden sæson desværre som regel er hans bedste.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » torsdag, 25. maj, 2017 01:57

På papiret har United haft en bedre sæson end os. 2 pokaler og ubesejret i 26 kampe (eller deromkring), men der er godt nok ikke på noget tidspunkt spillemæssigt, hvor det har været særligt imponerende. Både mod Anderlecht og Celta var de tæt på at ryge ud og i Premier League var de ikke i nærheden af mesterskabet. Og rent spillemæssigt var det ikke fordi man sad tilbage og tænkte: "Wow! Det ser godt nok lovende ud!". Tværtimod.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. maj, 2017 07:47

Surf skrev:Så må vi bare være bedre end dem næste sæson. Selvom Mourinhos anden sæson desværre som regel er hans bedste.
Så kan man så glæde sig over, at han altid går ned i tredje. Der er ingen tvivl om, at manden kan noget i store kampe og når man køber og køber de bedste, tja, så skal de jo nok blive endnu bedre næste år. Men jeg synes at udviklingen i de sidste år af Mourinhos karriere har vist, at hans idé om fodbold har sværere og sværere ved at vinde mesterskaber. Han er ikke fulgt med udviklingen og det er alment at han slider sine omgivelser ned. Noget helt andet er at han også selv virker slidt.
Som klub har manure et brand, men de har mistet identiteten.
Og når Mourinho er brændt sammen, så skal de igen genfinde et eller andet. Derfor står vi som klub på mange måder langt bedre rustet til fremtiden, da vi har en kurs og en klar idé om vores måde at gribe tingene an på banen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » torsdag, 25. maj, 2017 08:13

Tja men når man kan købe ind for 2 milliarder hver sommer og samtidig give en løn som kan lokke selv de bedste selvom ens fodbold og placering ikke berettiger til det så får man samlet er stærkt hold lige meget hvad så frygten er jo at selvom Mourinho laver sin klassiker at Man U står i samme situation som Chelsea gjorde inden denne sæson. At de kan få en anden træner ind der kan overtage et hold som egentlig er et mesterskabshold med den rette vejledning og en enkelt eller to tilføjelser.

Jeg er egentlig ret ligeglad med at de har vundet de to pokaler den her sæson da jeg ikke rigtigt er interesseret i andre klubber end vores egen. Det er da ærgerligt hvis de kan tiltrække bedre spillere pga det for så bliver konkurrencen i PL det hårdere så det er det mest irriterende ved det, men jeg håber Mourinho springer sin anden sæson over og går direkte til sin tredje sæsons form næste sæson for så bliver det et cirkus og det er da meget sjovt. Kan ikke fordrage manden og håber intet godt for ham på et fodboldmæssigt plan. Og det gør jeg heller ikke for United, men mest fordi det betyder de vinder noget som vi kunne have vundet.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 25. maj, 2017 09:48



Vil United fans virkelig acceptere, at deres klub spiller som et bundhold som skal forsøge at skabe en overraskelse?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. maj, 2017 09:58

RedRedRed skrev:

Vil United fans virkelig acceptere, at deres klub spiller som et bundhold som skal forsøge at skabe en overraskelse?
Jeg elsker, når vi vinder pokaler, men jeg vil gøre det med stil på Liverpool-manér og ikke det dér henholdende pis. De er kedelige og uinteressante.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. maj, 2017 09:59

Jesper skrev:
Surf skrev:Så må vi bare være bedre end dem næste sæson. Selvom Mourinhos anden sæson desværre som regel er hans bedste.
Så kan man så glæde sig over, at han altid går ned i tredje. Der er ingen tvivl om, at manden kan noget i store kampe og når man køber og køber de bedste, tja, så skal de jo nok blive endnu bedre næste år. Men jeg synes at udviklingen i de sidste år af Mourinhos karriere har vist, at hans idé om fodbold har sværere og sværere ved at vinde mesterskaber. Han er ikke fulgt med udviklingen og det er alment at han slider sine omgivelser ned. Noget helt andet er at han også selv virker slidt.
Som klub har manure et brand, men de har mistet identiteten.
Og når Mourinho er brændt sammen, så skal de igen genfinde et eller andet. Derfor står vi som klub på mange måder langt bedre rustet til fremtiden, da vi har en kurs og en klar idé om vores måde at gribe tingene an på banen.
Meget enig, Jesper :army7:

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Highspeed » torsdag, 25. maj, 2017 11:01

Mit fodbold liv handler kun om Liverpool FC.
Fokus er på fremtiden og jeg håber vores klub bliver inspireret og motiveret
til at jagte trofæer, især da vi nu ikke længere kan tillade os at "hvile på laurbærene"
idet vi kun er den næst mest vindende klub i England. Det skal vi have lavet om på.
Hvis Coutinhos udtalelser er sande , "hellere Liverpool stjerne end bare en spiller i Barcelona",
så håber jeg at flere spillere tænker det samme og ser muligheder i at blive en del af det Liverpool
der snart vinder et mesterskab igen.
En skøn Liverpool sommer venter, fremtiden er vigtig... i går er fortid og historie.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 28. maj, 2017 19:27

En legende takker af idag. Totti har gjort sig fortjent til kælenavnet "kongen af Rom". Imponerende han har spillet så mange år på topplan.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11361
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. maj, 2017 18:32

Playoff finale live lige nu på TV3 Sport 1.
Det står stadig 0-0 mellem Hudderfield og Reading, og der er under 10 minutter tilbage af ekstra tiden, hvorefter den afgøres i straffespark, hvis det stadig står lige.

EDIT: Straffesparkskonkurrencen er nu en realitet.
Oh Danny Boy.......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 29. maj, 2017 18:43

Cynwal skrev:Playoff finale live lige nu på TV3 Sport 1.
Det står stadig 0-0 mellem Hudderfield og Reading, og der er under 10 minutter tilbage af ekstra tiden, hvorefter den afgøres i straffespark, hvis det stadig står lige.

EDIT: Straffesparkskonkurrencen er nu en realitet.
Oh Danny Boy.......
Spændende. Dn unge løve Danny Ward mod den gamle ræv al-Habsi ... :dance:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11361
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. maj, 2017 18:53

HUDDERSFIELD I PREMIER LEAGUE.
Danny Ward redder og så sparker sidste Hudderfield skytte dem i Premier League :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » mandag, 29. maj, 2017 18:53

Velkommen til Premier League Huddersfield.

Kunne måske godt betyde, at Ward får endnu en sæson i Huddersfield?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 29. maj, 2017 18:57

Mads T. skrev:Velkommen til Premier League Huddersfield.

Kunne måske godt betyde, at Ward får endnu en sæson i Huddersfield?
Det håber jeg. Lad ham få den oplevelse og erfaring med. Win-win for alle parter.

Godt med en sejr til Huddersfield. En langt bedre historie end Reading. Dog synd for Obita, der har været i Reading siden 9-års alderen, at han brænder det afgørende straffespark.

Besvar