Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hehe ja det kommentatorene snakker om er lidt vildt, Villa kan næsten blive top scorer alene på denne kamp, mener Baros scorede 5(max 6) sidste slutrunde hvor han jo blev topscore. Kan huske ser var flere LFC´ere der havde Baros, mig inklusive, som topscore sidste gang, til odds 51 var det jo sweeeeeeeet 

Verden er smask fuld af hyklere....
Jamen, kære David hvis du godt kan lide Nando så meget, så kan du godt komme med hjem til Anfield.
Seriøst. de (urealistiske) forhåbninger om Villa, de røg der....Vi har ingen mulighed for at få råd til ham. Så mange penge bringer Riise nok ikke ind
Seriøst. de (urealistiske) forhåbninger om Villa, de røg der....Vi har ingen mulighed for at få råd til ham. Så mange penge bringer Riise nok ikke ind
Nej den handel skulle sgu nok være blevet lukket inden em. Hans pris må være steget sindsygt meget as we speakingVallen skrev:Jamen, kære David hvis du godt kan lide Nando så meget, så kan du godt komme med hjem til Anfield.

Udover den store krammer og lange samtale hvor Villa åbenlyst siger: "Se hvor godt vi kommer til at spille sammen næste sæson. VI TAGER PL MED STORM", så er det også lige Xabi han snakker med efter kampen.
Han er godt nok ikke så sikker i Liverpool næste sæson, men han er vel LFC-spiller lige nu .
Han er godt nok ikke så sikker i Liverpool næste sæson, men han er vel LFC-spiller lige nu .

Nå, der hænges med hovedet herhjemme, men synes nu Rusland gjorde det okay, ikke mindst i 1. halvleg, men dels udnyttede de ikke deres chancer optimalt, dels var forsvaret gennemhullet.
Ret op på de dele,så skal de nok klare både Grækenland og Sverige.
Spanien er skræmmende, men det var de osse i de første kampe for 2 og 6 år siden, uden det i øvrigt førte til noget. Men måske denne gang, i hvert fald er Iniesta og Villa skræmmende.
Hvad Villa angår er hans pris formentlig steget fra 20-25 til 25-30 mio £ over de 90minutter kampen varede, så ham får vi næppe!
Ret op på de dele,så skal de nok klare både Grækenland og Sverige.
Spanien er skræmmende, men det var de osse i de første kampe for 2 og 6 år siden, uden det i øvrigt førte til noget. Men måske denne gang, i hvert fald er Iniesta og Villa skræmmende.
Hvad Villa angår er hans pris formentlig steget fra 20-25 til 25-30 mio £ over de 90minutter kampen varede, så ham får vi næppe!
Måske HAR vi ham allerede?!DD skrev:
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
For filan hvor er han god Villa, men jeg er bange for, at hans hattrick har sat ham op i et prisleje, hvor kun Chelsea og ManU kan være med. Forhåbentlig vælger han med hjertet og undgår en Owen, hvor han panikker og tager noget helt forkert. Efter kampen i interview'et virkede han endda helt sympatisk, så det udelukker jo naturligvis et skifte til Chelsea og ManU, for jeg gider ikke til at hade ham.
Hvis spillet fra første runde fortsætter videre hen (og nu antager jeg, at hverken Sverige eller Grækenland gør det helt vildt godt), så bliver de to semifinaler Tyskland - Portugal og Spanien - Holland. Guffe luffe.
Hvis spillet fra første runde fortsætter videre hen (og nu antager jeg, at hverken Sverige eller Grækenland gør det helt vildt godt), så bliver de to semifinaler Tyskland - Portugal og Spanien - Holland. Guffe luffe.
Ah Lars, tror du selv på det? Lad dig nu ikke rive med af sådanne røster her på ForumLarsU skrev:Måske HAR vi ham allerede?!DD skrev:

Ku' det meget vel blive, men personligt vil jeg ikke afskrive Italien eller Kroatien endnu. Og så vil jeg fortsat håbe på russerneRyehauge skrev:For filan hvor er han god Villa, men jeg er bange for, at hans hattrick har sat ham op i et prisleje, hvor kun Chelsea og ManU kan være med. Forhåbentlig vælger han med hjertet og undgår en Owen, hvor han panikker og tager noget helt forkert. Efter kampen i interview'et virkede han endda helt sympatisk, så det udelukker jo naturligvis et skifte til Chelsea og ManU, for jeg gider ikke til at hade ham.

Og så Portugal-Holland i finalen som jeg har spilletRyehauge skrev:For filan hvor er han god Villa, men jeg er bange for, at hans hattrick har sat ham op i et prisleje, hvor kun Chelsea og ManU kan være med. Forhåbentlig vælger han med hjertet og undgår en Owen, hvor han panikker og tager noget helt forkert. Efter kampen i interview'et virkede han endda helt sympatisk, så det udelukker jo naturligvis et skifte til Chelsea og ManU, for jeg gider ikke til at hade ham.

Det hænger mere og mere sammen

Spanien var klasser bedre end russerne og ham den anden angriber var da ok, men hold kæft hvor er han irreterende at se på, når han i medgang også brokker sig over alt og alle

Flemming Toft er da ikke lige for skarp, "...Spanien vandt den tidligere kamp 3-0..." 

I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.
Hehe tænkte faktisk på dig under kampen, for jeg kan huske, vi havde diskussionen for et par uger tilbage. I denne kamp gjorde han mere for at bekræfte din påstand end at afkræfte den. Det vil jeg gerne indrømme.veffe skrev:Og så Portugal-Holland i finalen som jeg har spilletRyehauge skrev:For filan hvor er han god Villa, men jeg er bange for, at hans hattrick har sat ham op i et prisleje, hvor kun Chelsea og ManU kan være med. Forhåbentlig vælger han med hjertet og undgår en Owen, hvor han panikker og tager noget helt forkert. Efter kampen i interview'et virkede han endda helt sympatisk, så det udelukker jo naturligvis et skifte til Chelsea og ManU, for jeg gider ikke til at hade ham.
Hvis spillet fra første runde fortsætter videre hen (og nu antager jeg, at hverken Sverige eller Grækenland gør det helt vildt godt), så bliver de to semifinaler Tyskland - Portugal og Spanien - Holland. Guffe luffe.![]()
Det hænger mere og mere sammen![]()
Spanien var klasser bedre end russerne og ham den anden angriber var da ok, men hold kæft hvor er han irreterende at se på, når han i medgang også brokker sig over alt og alle
Jeg tror iøvrigt mest på Spanien - Tyskland, hvis det kommer dertil.
Jeg tror ikke (for tidligt) på noget som helst i denne internet-verden. Men helt afvise det, vil jeg nu heller ikke, men der er desværre langt fra ikke at ville afvise det til ligefrem at tro det.DD skrev:Ah Lars, tror du selv på det? Lad dig nu ikke rive med af sådanne røster her på ForumLarsU skrev:Måske HAR vi ham allerede?!DD skrev:
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Helt enig. Lækker kamp at se på (hvis man altså holder med SpanienRyehauge skrev:Hehe tænkte faktisk på dig under kampen, for jeg kan huske, vi havde diskussionen for et par uger tilbage. I denne kamp gjorde han mere for at bekræfte din påstand end at afkræfte den. Det vil jeg gerne indrømme.veffe skrev:Og så Portugal-Holland i finalen som jeg har spilletRyehauge skrev:For filan hvor er han god Villa, men jeg er bange for, at hans hattrick har sat ham op i et prisleje, hvor kun Chelsea og ManU kan være med. Forhåbentlig vælger han med hjertet og undgår en Owen, hvor han panikker og tager noget helt forkert. Efter kampen i interview'et virkede han endda helt sympatisk, så det udelukker jo naturligvis et skifte til Chelsea og ManU, for jeg gider ikke til at hade ham.
Hvis spillet fra første runde fortsætter videre hen (og nu antager jeg, at hverken Sverige eller Grækenland gør det helt vildt godt), så bliver de to semifinaler Tyskland - Portugal og Spanien - Holland. Guffe luffe.![]()
Det hænger mere og mere sammen![]()
Jeg tror iøvrigt mest på Spanien - Tyskland, hvis det kommer dertil.

Var der egentlig noget om at Él ninó lavede et super assist til Villa's første mål??
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Spanien spiller ofte med tre offensive spillere, der hele tiden skifter side og plads. Så Torres var både højre, central og venstre angriber i dag. Det er nok samme funktion, han vil få, hvis Villa kommer. Så Rafa vil benytte Babel i venstre, Torres central og Villa i højre side(og Kuyt reserve), men hvor de så bytter plads og skaber uro hele tiden.
Torres skabte første mål, så kort kan det siges.
Torres skabte første mål, så kort kan det siges.