Dernæst var BR ikke truet af Dirk´en, mystisk teseHr. Drejer skrev:Såvidt jeg er informeret, var det Kuyt der gerne vil væk. Han trængte vel til luftforandring og orkede ikke igen en ny træner.Oomph242 skrev:Det er mlg stadig en gåde, hvorfor vi solgte Kuyt. BR må have følt sig truet...Mads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Godt Watford..
Gider ikke at Chelsea skal være op til 20 point bedre end Liverpool..
Lige nu kan vi 'nøjes' med 15....
Gider ikke at Chelsea skal være op til 20 point bedre end Liverpool..
Lige nu kan vi 'nøjes' med 15....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Robbie_God_Fowler
Hold kæft hvor er Cleverly en ringe fodboldspiller. Magen til ligegyldig boldflytter skal man lede længe efter. Absurd ringe!
Han er bedre end Henderson - bare spørg united fans!Robbie_God_Fowler skrev:Hold kæft hvor er Cleverly en ringe fodboldspiller. Magen til ligegyldig boldflytter skal man lede længe efter. Absurd ringe!
Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
Det er sådanne udtalelser der gør, at jeg holder fast ved ikke helt at have den samme respekt for ham som jer andre. Han burde passe sit eget og ikke stikke til kollegaer. Han gør det ikke på samme åbenlyse måde som Mourinho, men han gør det på en underspillet måde, ser det desværre ud til.
Det er sådanne udtalelser der gør, at jeg holder fast ved ikke helt at have den samme respekt for ham som jer andre. Han burde passe sit eget og ikke stikke til kollegaer. Han gør det ikke på samme åbenlyse måde som Mourinho, men han gør det på en underspillet måde, ser det desværre ud til.
Corner taken quickly...
Har du et link? Kunne være rart at se konteksten.Kasper88 skrev:Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
http://www.skysports.com/football/news/ ... -tottenhamSurf skrev:Har du et link? Kunne være rart at se konteksten.Kasper88 skrev:Til jer, der i øvrigt ikke forstod min kritik af Conte, hvilket i er fuldt berettiget til, så var han ude for få dage siden og udtale, at han mente Pochettino havde en fordel ved at have været i Spurs længere tid end han selv i Chelsea. Hvad har han så ikke selv, med det enorme checkhæfte, han fik stukket i hånden af Roman til at købe ind for i sommers?
Det eneste jeg lige kunne finde
Jeg synes tilgengæld ikke at han siger noget forkert.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jeg mener, at det var det her, for jeg mener, at interviewet var til the Guardian:
https://www.theguardian.com/football/20 ... age-ititle
Og i øvrigt faldt det heller ikke i god jord hos Pochettino, som senere var ude og udtale sig om Contes udtalelser, men i følge dette link, var de udtalelser fra Pochettino foretaget til the S**, så den oprindelige kilde, vil jeg ikke linke til:
http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/14/ma ... -comments/
Uanset kontekst så forstår jeg ikke, hvad sådanne udtalelser skal til for. Om det er for at sætte sig selv og sine bedrifter i et endnu bedre lys, det er det sikkert, men igen, hvad skal det til for. Det er sådan noget, Mourinho kunne finde på, men som Conte burde holde sig for god til.
Men hans hårtransplantation den kan man satme ikke sætte en finger på.
https://www.theguardian.com/football/20 ... age-ititle
Og i øvrigt faldt det heller ikke i god jord hos Pochettino, som senere var ude og udtale sig om Contes udtalelser, men i følge dette link, var de udtalelser fra Pochettino foretaget til the S**, så den oprindelige kilde, vil jeg ikke linke til:
http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/14/ma ... -comments/
Uanset kontekst så forstår jeg ikke, hvad sådanne udtalelser skal til for. Om det er for at sætte sig selv og sine bedrifter i et endnu bedre lys, det er det sikkert, men igen, hvad skal det til for. Det er sådan noget, Mourinho kunne finde på, men som Conte burde holde sig for god til.
Men hans hårtransplantation den kan man satme ikke sætte en finger på.
Corner taken quickly...
-
Robbie_God_Fowler
Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
....og så vågnede du op med "kosten" i hånden og "tapetklister" på mavenRobbie_God_Fowler skrev:Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvis det er det der skal til for at det sker, så tager jeg gerne en for holdet!Cynwal skrev:....og så vågnede du op med "kosten" i hånden og "tapetklister" på mavenRobbie_God_Fowler skrev:Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jeg havde gerne lånt min kone ud til nogle enlige sjæle, hvis jeg var forsikret om at både Arsenal og City taber iaften

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
- Cynwal
...og din kone har sagt, at hun vil også gerneHagman skrev:Jeg havde gerne lånt min kone ud til nogle enlige sjæle, hvis jeg var forsikret om at både Arsenal og City taber iaften![]()
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Så er der dømt DONG-bold - John Faxe har lige sagt Steve Bould 2-3 gange 
Vi SMADRER det PIShold !
Cirka sådan ville H.C.A nok have formuleret det, men i er jo også fra samme "hood"Cynwal skrev:....og så vågnede du op med "kosten" i hånden og "tapetklister" på mavenRobbie_God_Fowler skrev:Det ville ikke være helt skidt, hvis Lee Cattermole slukker Arsenals top 4 jagt her til aften i det 96. minut. På et oplæg fra Borini, der med en rabona spiller Cattermole fri i dybden.
Verden er smask fuld af hyklere....